مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پلمپ در انتظار بیمارستان‌های متخلف

[ad_1]

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های عادی و عفونی می کنند خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به منظور جمع آوری زباله های عفونی از سطح بیمارستانهای کشور تفاهمنامه ای با وزارت بهداشت به امضا رسید.
 
وی افزود: در این تفاهمنامه مقرر شده بود بیمارستانها در دو بخش که شامل زباله های عادی و زبالهای عفونی می شد، بسته های زباله خود را در اختیار سازمان مدیریت پسماد شهرداری تهران قرار دهند.
 
مدیر عامل سازمان پسماد شهرداری تهران با اشاره به تخلف برخی از بیمارستانهای پایتخت در تحلیل زباله به سازمان پسماند اظهار کرد: متاسفانه برخی از بیمارستانها بخشی از زبالهای عفونی خود را با زباله های عادی مخلوط کرده و در اختیار سازمان مدیریت پسماند قرار می دادند.
 
جعفری ادامه داد: این اتفاق می تواند علاوه بر به خطر انداختن سلامت کارکنان شهرداری مشکلات زیست محیطی را نیز ایجاد کرده و به همین خاطر اخطاریه هایی را به بیمارستانهای خاطی ارائه کردیم.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اینکه پیگیریهای حقوقی به منظور برخورد با بیمارستانهای متخلف انجام شده است، اذعان کرد: از طریق محیط زیست استان تهران پیگریهای حقوقی لازم در خصوص برخورد با بیمارستانهای متخلف انجام شده و در صورتی که بیمارستانها در آینده خواسته سازمان مدیریت پسماند را اجابت نکنند از طریق اقدامات قضایی با آنها برخورد خواهد شد.
 
جعفری از احتمال پلمب بیمارستانهای متخلف خبر داد و گفت: در مرحله اول برای بیمارستانهای متخلف که زباله های عفونی خود را به همراه زباله های عادی تحویل سازمان مدیریت پسماند می دهند، جرائمی نظیر جریمه نقدی در نظر گرفته می شود و در صورتی که جلوی این تخلفات گرفته نشود برخوردها منجربه پلمب بیمارستان خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که درحال حاضر چه تعداد بیمارستان در شهر تهران زباله های عادی و عفونی خود را به صورت مخلوط تحویل سازمان مدیریت پسماند می دهند، اذعان کرد: تعداد بیمارستانها به اندازه انگشتان دو دست هم نیست اما این تخلفات محدود نیز قابل پذیرش نیستند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 جولای 2016 ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های ...12 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، حسین جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به منظور جمع آوری زباله های عفونی از سطح بیمارستانهای کشور ...مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های عادی و عفونی می کنند خبر داد.12 جولای 2016 ... پایگاه خبری مجلس مازندران مازندمجلس,مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف / ارائه اخطاریه به بیمارستانها در ...عادی جعفری و زباله عفونی عفونی های تفاهمنامه زباله بسته کردن مخلوط با رابطه در بیمارستانها به اخطاریه ارائه / متخلف بیمارستانهای انتظار در پلمپ.13 جولای 2016 ... وی افزود: در این تفاهمنامه مقرر شده بود بیمارستانها در دو بخش که شامل ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف; خبرگزاری میزان - سه شنبه ۲۲ تیر ۹۵12 جولای 2016 ... مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های عادی و عفونی می کنند خبر داد.مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری خبرگزاری میزان: پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف / ارائه اخطاریه به بیمارستانها در رابطه با مخلوط کردن زباله های عفونی و عادی.13 جولای 2016 ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های ...


کلماتی برای این موضوع

اشرافی‌گری در برخی مسئولان دستگیری ۲ مروج ……اشرافی‌گری در برخی مسئولان دستگیری ۲ مروج فساد و ابتذال جنسیخالی بودن فضای شهری از جدیدترین خبرهای استان کرمان خبر فارسیاینکه خوشبختانه در سال قبل از زلزله بم بسیج جامعه پزشکی به این قضیه ورود پیدا کرد و الف فاجعه در رستوران بین راهیسرویس بهداشتی محل نگهداری مواد غذایی در رستوران بین راهی شد به گزارش باشگاه خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرمای تهران تا شنبه ادامه دارد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در هرمزگان هرمزگان در اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۱۰ استان کشور اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …اراضی اشغال شده در سوریه به زودی آزاد می شود شمسایی حوادث غیر فنی نتیجه را به تساوی اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران زمین‌لرزه ای به شدت درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر اوایل روز پنج‌شنبه شمال



لینک منبع :پلمپ در انتظار بیمارستان‌های متخلف

پلمپ در انتظار بیمارستان‌های متخلف - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../پلمپ-در-انتظار-بیمارستان-های-متخلف 12 جولای 2016 ... پلمپ در انتظار بیمارستان‌های متخلف. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های ... Images for پلمپ در انتظار بیمارستان‌های متخلف پلمپ در انتظار بیمارستان‌های متخلف - پارس نیوز www.parsnews.com/.../379452-پلمپ-در-انتظار-بیمارستان-های-متخلف 12 جولای 2016 ... پلمپ در انتظار بیمارستان‌های متخلف. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف - مشرق نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/146831484053063‎Cached12 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، حسین جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به منظور جمع آوری زباله های عفونی از سطح بیمارستانهای کشور ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف / ارائه اخطاریه به ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21725596 12 جولای 2016 ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف / ارائه اخطاریه به بیمارستانها در ... مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف/ ارائه اخطاربه بیمارستانها برای ... khabarfarsi.com/u/21726290 12 جولای 2016 ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف/ ارائه اخطاربه بیمارستانها برای مخلوط ... خبرگزاری میزان- مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه ... پلمپ در انتظار بیمارستان های متخلف | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/17209875 13 جولای 2016 ... پلمپ در انتظار بیمارستان های متخلف. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارائه اخطاریه به بیمارستانهایی که اقدام به مخلوط کردن زباله های ... پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف / ارائه اخطاریه به ... - مازندمجلس www.mazandmajles.ir/.../پلمپ-در-انتظار-بیمارستانهای-متخلف---ارائه-اخطاریه-به-بیمارستانها-در-رابطه-با-مخلوط-کردن-زباله-های-عفونی-...‎Cachedپایگاه خبری مجلس مازندران مازندمجلس,مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف / ارائه اخطاریه به بیمارستانها در رابطه با مخلوط کردن ... پلمب در انتظار بیمارستانهای متخلف - رسانه خبری سلامت سپید پوش sepidpoosh.ir/پلمپ-انتظار-بیمارستانهای-مختلف/‎Cached12 جولای 2016 ... به گزارش سپیدپوش:حسین جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به منظور جمع آوری زباله های عفونی از سطح بیمارستانهای ... هرلحظه، پلمپ در انتظار بیمارستانهای متخلف / ارائه اخطاریه به ... harlahze.com/.../پلمپ-در-انتظار-بیمارستانهای-متخلف--ارائه-اخطاریه-به-بیمارستانها-در-راب‎Cachedبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به منظور جمع آوری زباله های عفونی از سطح ...