مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام کشورها سریعترین اینترنت موبایل را دارند؟

[ad_1]

تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد.

 به گزارش مشرق و بر اساس گزارش های اعلام شده توسط موسسه تحقیقات اینترنتی آکامای که در این حوزه به عنوان یک قطب در جهان محسوب می شود، بریتانیا سریع ترین سرعت اینترنت موبایل را دارد.


در این گزارش آمده که کاربران اینترنتی موبایل بریتانیایی دارای میانگین سرعت ۲۷.۹ مگابیت بر ثانیه هستند این در حالی است که میانگین سرعت اینترنت موبایل در بیشتر کشورهای اروپایی ۱۰ مگابایت بر ثانیه گزارش شده است.

بر پایه این گزارش، میانگین سرعت اینترنت موبایل در آمریکا بیش از ۲۰ مگابیت برثانیه است که با این وجود، بریتانیا در جایگاه نخست جهان و آمریکا در رتبه بعدی قرار می گیرد.

همچنین سرعت اینترنت موبایل آمریکا در سه ماه نخست سال جاری میلادی ۵.۱ مگابیت بر ثانیه اعلام شد که کمتر از ترکیه، کنیا، پاراگوئه و تایلند بوده است.

این در حالی است که سرعت اینترنت موبایل کاربران شماری از کشورهای اروپایی از قبیل اسلواکی، فرانسه و آلمان هر کدام به ترتیب ۱۳.۳، ۱۱.۵ و ۱۵.۷ مگابیت برثانیه در همان مدت زمان مشابه اعلام شده است.

در پایان این گزارش آمده که در مجموع میانگین سرعت جهانی اینترنت ۱۲ درصد افزایش یافته است و کشورهای کره جنوبی، نروژه و سوئد به ترتیب با داشتن میانگین سرعت ۲۹، ۲۱.۳ و ۲۰.۶ مگابیت بر ثانیه در جایگاه نخست تا سوم قرار دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


29 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد.29 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد.30 ژوئن 2016 ... جدیدترین بررسی انجام شده بر روی سرعت اینترنت موبایل کشورها، مشخص شد که انگلیس بالاترین سرعت اینترنت موبایل را در بین تمامی کشورهای ...بررسی وضعیت اینترنت موبایل در سراسر دنیا. ... کدام کشورها سریعترین اینترنت موبایل را دارند؟ دسته: اخبار: 10 تیر 1395: نوشته شده توسط وحید علیمحمدی.تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد.30 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان میدهد که یک کشور اروپایی سریعترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد. براساس گزارشهای اعلام شده توسط ...30 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد. - بر اساس گزارش های اعلام شده توسط موسسه ...صفحه اصلی · موبایل ... آخرین آمار/ کدام کشورها سریعترین اینترنت را در دنیا دارند؟ ... میانگین حدبالای سرعت اینترنت دراین کشور، 30.9 مگابیت برثانیه است.29 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد.30 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان میدهد که یک کشور اروپایی سریعترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد. براساس گزارشهای اعلام شده توسط ...


کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل سرعت اینترنت گوشی های خود را با این راه ها افزایش دهیدتصاویر ایمیل های خود را با این مخابرات از نگاه مطبوعات صفحه اصلیشماره منبع تیتر تاریخ نمایش فاوا نیوز مخابرات بسته اینترنت حجمی با مکالمه روش فوق العاده برای مخفی سازی وای فایمخفیسازیوایفایحالا مک ادرس گوشیو را از چه طریقی پیدا کنیم؟ به قسمت گوشی بروید در لیست نمایش ده روش برای تقویت آنتن دهی وای‌فای خانگی شما …سلام من دارم مودم رو میخرم و میخاستم که از طریق سیم کارت ایرانسل به اینترنت پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتیآژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردیمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی خرید وی پی ان خرید کریو امنیتخرید خرید خرید برای اندروید خرید کریو خرید کریو خرید کریو پرسرعت نظر سنجی آژانس ها و مشتری مداری لست سکندسلام به تمامی دوستان و مشترکان عزیز وب سایت بانک تور و گردشگری چند صباحی است که بحثی



لینک منبع :کدام کشورها سریعترین اینترنت موبایل را دارند؟

کدام کشورها سریعترین اینترنت موبایل را دارند - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../کدام-کشورها-سریعترین-اینترنت-موبایل-را-دارند‎Cached29 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد. کدام کشور سریع ترین اینترنت موبایل را دارد؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../کدام-کشور-سریع-ترین-اینترنت-موبایل-را-دارد‎Cached30 ژوئن 2016 ... جدیدترین بررسی انجام شده بر روی سرعت اینترنت موبایل کشورها، مشخص شد که انگلیس بالاترین سرعت اینترنت موبایل را در بین تمامی کشورهای ... کدام کشورها سریعترین اینترنت موبایل را دارند؟ - شهر سخت افزار www.shahrsakhtafzar.com/.../8580-akamai-mobile-internet-speed-worldwide کدام کشورها سریعترین اینترنت موبایل را دارند؟ دسته: اخبار: 10 تیر 1395: نوشته شده توسط وحید علی‌محمدی. شرکت آکامای یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت ... کدام کشور پرسرعت‌ترین اینترنت را دارد؟ www.fardanews.com/.../کدام-کشور-پرسرعت‌ترین-اینترنت-را-دارد‎Cached Similarخبرآنلاین: امروز دسترسی به اینترنت در اکثر نقاط جهان – حتی کشورهای در حال .... که یکی از بزرگترین سارندگان تجهیزات پهنای باند موبایل است کمک گرفت. کدام کشورها سریعترین سرعت اینترنت موبایل را دارند؟ www.yjc.ir/.../کدام-کشورها-سریعترین-سرعت-اینترنت-موبایل-را-دارند‎Cached Similar23 فوریه 2014 ... جدیدترین گزارش منتشر شده در زمینه سرعت اینترنت موبایل در جهان حاکی از آن است که استرالیا با 5/24 مگابایت در ثانیه دارای بالاترین سرعت ... آخرین آمار/ کدام کشورها سریعترین اینترنت را در دنیا دارند؟ | فارنت farnet.ir/1391/11/30172/top-10-countries-with-the-fastest-internet/‎Cached Similar25 ژانویه 2013 ... آیا می‌دانید کشوری توسعه یافته مانند ایالات متحده امریکا در لیست 10 کشوربرتر از لحاظ سرعت اینترنت درچه رتبه‌ای قرار دارد؟ شاید جالب باشید ... الف - کدام کشورها سریعترین اینترنت موبایل را دارند alef.ir/vdcg7u9wzak93n4.rpra.html?367580 29 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان می دهد که یک کشور اروپایی سریع ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد. کدام کشورها سریع‌ترین اینترنت موبایل را دارند - ایران جیب www.iranjib.ir/.../کدام-کشورها-سریع‌ترین-اینترنت-موبایل-را-دارند/‎Cached30 ژوئن 2016 ... تحقیقات در فضای مجازی نشان می‌دهد که یک کشور اروپایی سریع‌ترین اینترنت موبایل را در اختیار دارد. براساس گزارش‌های اعلام شده توسط ... کشورهایی که سریع ترین اینترنت 4G‌ را در سال ۲۰۱۶ دارند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/12/148399/report-best-countries-for-4g/‎Cached12 نوامبر 2016 ... وب‌سایت OpenSignal که به‌صورت تخصصی در حوزه‌ی اینترنت و بررسی سرعت نقاط تحت پوشش شبکه‌های بی‌سیم و موبایل فعال است، هرساله لیستی ... کدام کشورها سریع‌ترین اینترنت را دارند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../کدام-کشورها-سریع-ترین-اینترنت-را-دارند‎Cached18 آوریل 2015 ... شاید هنگام کار با اینترنت، کندی سرعت و اختلالات شبکه این سوال را در ذهن ایجاد کند که کدام کشورها بیشترین سرعت اینترنت را به کاربران خود ...