مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی ZTE از گوشی پرچمدار «Nubia Z11» +عکس

[ad_1]

گوشی نوبیا Z11 به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز است و از ۶ گیگابایت رم و صفحه‌نمایش بدون حاشیه بهره می‌برد.

 به گزارش مشرق، طی مراسمی رسمی، شرکت چینی ZTE پرده از جمال جدیدترین پرچمدار خود برداشت، نوبیا Z11، آخرین عضو این خانواده است و تاکنون گوشی‌های نوبیا Z11 Max و نوبیا Z11 Max را از این خانواده شاهد بوده‌ایم.

بد نیست بدانید ،شرکت ZTE پرچمدار جدید خود را به لحاظ سخت‌افزاری تا دندان مسلح روانه بازار کرده است. بدنه تمام فلزی و صفحه‌نمایش بدون حاشیه مواردی هستند که از لحاظ زیبا شناختی در خصوص این گوشی پرچمدار در نگاه اول به چشم می‌آیند.

همان‌گونه که اشاره شد نوبیا Z11 از چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون بهره می‌گیرد و در دو مدل ۴ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا ۶ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی روانه بازار می‌شود.

رونمایی ZTE از گوشی پرچمدار «Nubia Z11» +عکس
لازم به ذکر است که برای دسترسی به حافظه ذخیره سازی بیشتر،‌هر دو گوشی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز بهره می‌برند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه سنسور IMX298 ساخت دست شرکت سونی، با قابلیت پشتیبانی از OIS، فوکوس خودکار تشخیص فاز،‌دیافراگم f/2.0 و محافظ لنز یاقوت اندود مشخصات دوربین پشت ZTE Nubia Z11 را تشکیل می‌دهد.

در قسمت جلو نیز برای دوربین سلفی این گوشی از لنزی ۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرون و دیافراگم f/2.4 که زاویه واید ۸۰ درجه را پوشش می‌دهد استفاده شده است.

صفحه‌نمایش نوبیا Z11 نیز بزرگ است و با صفحه‌ای ۵.۵ اینچی طرف هستیم که رزولوشن فول اچ‌دی دارد. شیشه گوریلا گلس ۳ وظیفه محافظت این صفحه‌نمایش را بر عهده دارد. به لحاظ باتری نیز در پرچمدار جدید ZTE شاهد باتری ۳ هزار میلی‌آمپری هستیم که از فناوری شارژ سریع کوالکام نسخه ۳.۰ پشتیبانی می‌‌کند.

اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو به همراه رابط کاربری نوبیا نسخه ۴.۰، مشخصات نرم‌افزاری Z11 را تشکیل می‌دهد. این روزها تمامی گوشی‌های تراز اول به سنسور تشخیص اسکن اثر انگشت مجهز هستند که نوبیا Z11 نیز از این فناوری بی‌بهره نمانده است و سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی با سرعت تاخیر 0.1 ثانیه قفل گوشی پرچمدار جدید ZTE را باز می‌کند.

انتظار می‌رود Nobia Z11 در تاریخ هشتم مرداد ماه روانه بازار چین شود. نسخه استاندارد این گوشی که ۴ گیگابایت رم دارد و از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند در چین با قیمتی حدود ۳۷۵ دلار به فروش می‌رسد و نسخه تراز اول نوبیا Z11 که ۶ گیگابایت رم دارد و به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است قیمتی برابر با ۵۲۶ دلار خواهد داشت.

منبع: فارنت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …سرعت اینترنت گوشی های خود را با این راه ها افزایش دهیدتصاویر ایمیل های خود را با این



لینک منبع :رونمایی ZTE از گوشی پرچمدار «Nubia Z11» +عکس

رونمایی ZTE از گوشی پرچمدار «Nubia Z11» +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../رونمایی-ZTE-از-گوشی-پرچمدار-Nubia-Z11-عکس‎Cached29 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، طی مراسمی رسمی، شرکت چینی ZTE پرده از جمال جدیدترین پرچمدار خود برداشت، نوبیا Z11، آخرین عضو این خانواده است و تاکنون ... Images for رونمایی ZTE از گوشی پرچمدار «Nubia Z11» +عکس رونمایی ZTE از گوشی پرچمدار «Nubia Z11» payeshonline.com/news/55626/Art‎Cachedطی مراسمی رسمی، شرکت چینی ZTE پرده از جمال جدیدترین پرچمدار خود برداشت، نوبیا Z11، آخرین عضو این خانواده است و تاکنون گوشی‌های نوبیا Z11 Max و نوبیا Z11 ... رونمایی از گوشی جدید ZTE +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/346776/رونمایی-از-گوشی-جدید-zte-عکس‎Cached29 ژوئن 2016 ... این شرکت به تازگی از گوشی‌هوشمند جدید خود به نام Nubia Z11 رونمایی ... زد تی ای گوشی Nubia Z11 را معرفی کرد، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، نمایشگر ۵ ... و بزرگ یک گوشی‌هوشمند پرچمدار اندرویدی معرفی شود و سپس شاهد معرفی مدل ... رونمایی ZTE از گوشی پرچمدار «Nubia Z11» +عکس | گوشی نوبیا Z11 به www.ghatreh.com/news/nn32458858/رونمایی-گوشی-پرچمدار-Nubia-عکس 29 ژوئن 2016 ... گوشی نوبیا Z11 به چیپست اسنپ دراگون 820 مجهز است و از 6 گیگابایت رم و صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می برد. - به گزارش بÙ. ZTE رسما از گوشی Nubia Z11 با دوربین قدرتمند و حاشیه صفحه نمایش ... www.sakhtafzarmag.com/.../zte-رسما-از-گوشی-nubia-z11-رونمایی-کرد‎Cached29 ژوئن 2016 ... ZTE همواره سری Nubia را در دسته ی گوشی های رده بالا و پرچمدار قرار داده است و Nubia Z11 از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به مشخصات فنی این ... ZTE از گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini S با دوربین اصلی 23 ... www.sakhtafzarmag.com/.../zte-nubia-z11-mini-s-دوربین-23-مگاپیکسلی-رونمایی‎Cached18 ا کتبر 2016 ... فروردین امسال این کمپانی از نسخه ی مینی تلفن پرچمدار Nubia Z11 با نام Z11 Mini رونمایی کرد و اکنون نسل جدید این مدل با عنوان Nubia Z11 Mini S ... تصاویری بیشتری از ZTE Nubia Z11 به بیرون درز کرد - تکرا techera.ir/2016/06/22/zte-nubia-z11-more-leaks/‎Cached22 ژوئن 2016 ... ZTE قرار است در 28 ژوئن (8 تیر) از گوشی Nubia Z11 رونمایی کند. ... فنی موبایل نوبیا Z17 Mini در سایت TENAA لو رفت؛ پرچمدار جدید ZTE. ZTE از گوشی های سری Nubia Z11 در 19 آوریل رونمایی خواهد کرد - تکرا techera.ir/.../ztes-nubia-to-announce-nubia-z11-devices-on-april-19th/‎Cached6 آوریل 2016 ... ZTE از گوشی های سری Nubia Z11 در ۱۹ آوریل رونمایی خواهد کرد ... مشخصات فنی موبایل نوبیا Z17 Mini در سایت TENAA لو رفت؛ پرچمدار جدید ZTE. رونمایی ZTE از گوشی هوشمند Nubia Z11 Max با صفحه نمایش 6 اینچی و ... khabarfarsi.com/u/19923454 9 ژوئن 2016 ... [گالری عکس] Moto Z و Moto Z Force رسما معرفی شدند .... بدنه ی ... کمپانی ZTE به طور رسمی از فبلت 6 اینچی Nubia Z11 Max رونمایی کرد ... Nubia ... راهنمای خرید؛ بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار بازار که همین حالا می توانید بخرید!