مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هلی تاکسی؛ سرویس هوایی برای جابه‌جایی در ترافیک

[ad_1]

یک شرکت آمریکایی برای حل معضل ترافیک و حمل و نقل مسافران، بالگردی با قابلیت هدایت خودکار طراحی کرده است که به زودی نخستین پرواز آزمایشی آن انجام می شود.

 به گزارش مشرق،  سازنده بالگرد 'هلی تاکسی' به کاربران امکان می دهد که با فراخوانی هلی تاکسی شخصی خود و با پرواز بر فراز شهر و خیابان های پرترافیک، به مقصد برسند.

این شرکت اعلام کرده است که در حال آماده شدن برای اولین پرواز آزمایشی این هواپیما است که به موتور داکتد فن ducted fan و تک ملخ پیچ ثابت مجهز است.

شرکت سازنده هلی تاکسی با اشاره به این که در حال حاضر هلی تاکسی برای افراد مهم کاربرد دارد، در عین حال افزود که این بالگرد برای برخاستن و فرود در محیط شهری به اندازه لازم کوچک است و پایین بودن هزینه های نگهداری، هزینه استفاده از آن را برای مشتریان پایین خواهد آورد.

هلی تاکسی که قابلیت حمل 117.93 کیلوگرم را تا ارتفاع 12 هزار پا دارد و در حالت خودکار می تواند توسط شخص مسافر هدایت شود، سال 2017 در دسترس خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :هلی تاکسی؛ سرویس هوایی برای جابه‌جایی در ترافیک

هلی تاکسی؛ سرویس هوایی برای جابه‌جایی در ترافیک - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../هلی-تاکسی-سرویس-هوایی-برای-جابه-جایی-در-ترافیک 29 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، سازنده بالگرد 'هلی تاکسی' به کاربران امکان می دهد که با فراخوانی هلی تاکسی شخصی خود و با پرواز بر فراز شهر و خیابان های ... Images for هلی تاکسی؛ سرویس هوایی برای جابه‌جایی در ترافیک هلی تاکسی سرویس هوایی برای جابه جایی در ترافیک - onvansho onvansho.ir/.../هلی-تاکسی-سرویس-هوایی-برای-جابه-جایی-در-ترافیک.html تسریع در امر جابه جایی سرویس هوایی در راهی برای فرار از ترافیک . مینی بوس های فرسوده ون یا تاکسی دولت هامدیران شهری در برای صاحبان خودروهای فرسوده به خصوص ... بلاغ مازندران - هلی تاکسی؛ سرویس هوایی برای جابه‌جایی در ترافیک www.bloghnews.com/.../هلی-تاکسی-سرویس-هوایی-جابه-جایی-ترافwml‎Cached29 ژوئن 2016 ... یک شرکت آمریکایی برای حل معضل ترافیک و حمل و نقل مسافران، بالگردی با قابلیت هدایت خودکار طراحی کرده است که به زودی نخستین پرواز ... هلی تاکسی؛ سرویس هوایی بَرای جابه جایی دَر ترافیک - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../هلی-تاکسی-سرویس-هوایی-جابه-جایی-ترافیک.html 29 ژوئن 2016 ... تاکسی هوایی, تاکسی چرخ بال, موتور داکتد فن, ترافیک, هلی تاکسی, مشرق آزمایش فناوری جدید / تصاویر با «هلی تاکسی» می توانید اَز ترافیک ... هلی تاکسی سرویس هوایی برای جابه جایی در ترافیک www.vavo.ir/.../هلی_تاکسی_سرویس_هوایی_برای_جابه_جایی_در_ترافیک‎Cachedهلی تاکسی سرویس هوایی برای جابه جایی در ترافیک ... دانلود کار نیروها در جابه جایی جسم ... دانلود هلی شات هلی کم تصویربرداری هوایی در پارک جنگلی چیتگر. تاکسی آنلاین و اپلیکیشن کارپینو(Carpino) - چگانه https://chegane.com/تاکسی-آنلاین-و-اپلیکیشن.../1270‎Cached1 مه 2017 ... این مقاله درخصوص اپلیکیشن و شرکت تاکسی اینترنتی کارپینو ... این شرکت و اپلیکیشن جابجایی مسافر از نوروز 96 فعالیت خود را آغاز کرده است. ... این سرویس تاکسی آنلاین در محدوده های طرح ترافیک و محدود طرح زوج و فرد; امکان ... تاکسی هوایی - آپارات ► 2:05www.aparat.com/v/EA9q4/تاکسی_هوایی Mar 9, 2017 - 2 min حسین توکلی تصور کنید قصد رفتن به جایی را دارید و دیرتان شده است. تنها راه سر وقت رسیدن به قرار، پرواز بر فراز مسیر پر ترافیک شهری است. مخالفان ورود اینترنت به آژانس ها و تاکسیرانی - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/9017‎Cached12 دسامبر 2016 ... تاکسی و آژانس های اتومبیل ورشکست می شوند؟ ... «تا قبل از آنکه تپ سی و اسنپ وارد شوند در روز 300 سرویس داشتیم اما الان ... آژانس دیگری در محدوده خیابان مطهری نیز می گوید: «از آنجایی که آژانس ما در محدوده طرح ترافیک است و بسیاری از ماشین های تپ ... چون صبح تا بعد از ظهر معمولا بیشتر جا به جایی ها مخصوص بخش ... فرودگاه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فرودگاه‎Cached Similarفرودگاه‌های بزرگ دارای مرکز کنترل ترافیک هوایی و تالار مسافران، آپرون، ... معمولاً فرودگاهی با هلی‌پد و بدون باند فرود هلی پورت نامیده می‌شوند. ... ۳) جابه جایی مسافر.