مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد

[ad_1]

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سردخانه پلمب و در مجموع ۴ متهم دستگیر شدند.

کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در بازاربه گزارش مشرق، سردار بخشعلی کامرانی صالح، با اشاره به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر پخش مرغ منجمد فاسد در یک کشتارگاه طیور اظهار داشت: پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی، ماموران کلانتری 26 ماهدشت به همراه عوامل شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان البرز و عوامل دامپزشکی در محل حاضر شدند، افزود: ماموران در بدو ورود به کشتارگاه یک دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار فاقد پلاک را، در حال بارگیری مرغ منجمد مشاهده می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه راننده خودروی حمل مرغ به محض مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشته است، گفت: با سرعت عمل پلیس، خودرو توقیف و فرد دستگیر می‌شود.
 
کامرانی‌صالح با بیان اینکه از داخل یخچال خودرو مقدار تقریبی 200 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد کشف می‌شود، افزود: در بررسی‌های تخصصی از کشتارگاه مقدار تقریبی 8 تن مرغ فاسد کشف می‌شود که در این رابطه 2 سردخانه پلمب و در مجموع 4 متهم دستگیر شدند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 جولای 2016 ... فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 8200 کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه 2 ...9 جولای 2016 ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در بازار به گزارش مشرق، سردار بخشعلی کامرانی صالح، با اشاره به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ...تلکس دولت بهار :: هواداران دكتر محمود احمدي نژاد: كشف بيش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزيع در بازار در كرج شنبه، 19 تیر 1395 - 14:15 کد خبر: 282820 ...9 جولای 2016 ... فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ ...فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سردخانه پلمب و در مجموع ...9 جولای 2016 ... حمل مرغ, یخچال خودرو, منجمد, مرغ فاسد پنج تن گوشت مرغ و میگوی فاسد در مشهد کشف شدفرمانده انتظامی استان البرز اَز کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد وَ ...9 جولای 2016 ... فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ ...فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سردخانه.9 جولای 2016 ... فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ ...


کلماتی برای این موضوع

آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریبسیج از کجا آمد و چرا آمد؟ درخشان پرسپولیس تهاجمی تر از پیکان بازی کرد پس شیطان آن دو گلشیفته فراهانی روز به روز شبیه تر به شیطان …گلشیفتهفراهانیروزبهروزمپ بنظر شما ظاهر گلشیفته فراهانی شبیه به کسی است که دارد از مال مردم خوری شکایت می کند؟ دانلود آهنگ جدیددانلود با لینک مستقیم آهنگهای …از فواید و اثرات شگفت انگیز آب می توان به هفت مورد اصلی زیر اشاره کرد افزایش انرژی بدنچرا آی کیو ایرانیان روبه نزول است؟دکتر شهرام یزدانی اعلام میانگین ضریب هوشی برای ایرانی‌ها، سبب تعجب بسیاری از اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …خطوط کلی نظام قیمت‌گذاری انرژی در کشور باید اصلاح شود پس از گذشت حدود سال از اجرای نرگس آبادهتأثیر عصاره نعناع بر عوارض ناشی از شیمی درمانی پژوهشهای محققان دانشگاه علوم پزشکی مطالب قدیمی‌تر علم و معرفتصنف حیوان عنصر مقداردر غذا به اساس خشک گرام تن مقداریکه تاثیرات زهری را نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف



لینک منبع :کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد

Images for کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در ... - خبرگزاری تسنیم https://www.tasnimnews.com/.../کشف-بیش-از-8-تن-مرغ-فاسد-منجمد-قبل-از-توزیع-در-بازار-در-کرج-2-سردخانه-پلمب-و-4-متهم-دستگیر-شدند‎Cached9 جولای 2016 ... فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 8200 کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه 2 ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/600847/کشف-بیش-از-۸-تن-مرغ-فاسد-منجمد 9 جولای 2016 ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در بازار به گزارش مشرق، سردار بخشعلی کامرانی صالح، با اشاره به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در ... - خبرگزاری تسنیم 192.99.239.193/.../کشف-بیش-از-8-تن-مرغ-فاسد-منجمد-قبل-از-توزیع-در-بازار-در-کرج-2-سردخانه-پلمب-و-4-متهم-دستگیر-شدند‎‎Cachedفرمانده انتظامی استان البرز از کشف 8200 کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه 2 سردخانه پلمب و در مجموع ... کشف بیش از 8 تن مرغ فاسد منجمد - نسیم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21562673 9 جولای 2016 ... کشف بیش از 8 تن مرغ فاسد منجمد. فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 8200 کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد - سحرنیوز www.saharnews.org/کشف-بیش-از-۸-تن-مرغ-فاسد-منجمد/‎Cachedکشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، با اشاره به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر پخش مرغ ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد - خبرگزاری کاسپین - تی نیوز tnews.ir/news/157f66240384.html فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سردخانه پلمب و در مجموع ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد - پایگاه خبری تحلیلی ناصرون tnews.ir/news/2c9b66241153.html فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سردخانه پلمب و در مجموع ... دولت بهار:کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در بازار در کرج www.dolatebahar.com/telex-282820.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در بازار در کرج شنبه، 19 تیر 1395 - 15:15 کد خبر: 282820 ... کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد - مرغداران www.morghdaran.com/ostan/11983-کشف-بیش-از-۸-تن-مرغ-فاسد-منجمد 10 جولای 2016 ... فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ ...