مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینتل دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد

[ad_1]

اینتل به تازگی وب‌سایت خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده است.

 به گزارش مشرق، با وجود اینکه قرار بوده تمامی تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران برداشته شود، ولی به نظر می‌رسد همچنان کارشکنی‌های زیادی صورت می‌گیرد.

در حالی که کاربران ایرانی همچنان از گوگل و سنگ‌اندازی‌های گاه و بیگاهش دل خوشی ندارند، اینتل نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ پردازنده در جهان، وب‌سایت خود را از دسترس ایرانی‌ها خارج کرده است.

به نظر می‌رسد همچنان کشورهای غربی تلاش می‌کنند به نحوی از اجرای کامل مفاد برجام شانه خالی کنند.

منبع: زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

هک شبکه‌های اجتماعی فقط با یک شماره موبایل …در میان هک‌های مختلفی که هر روز در سراسر جهان سایت‌های اینترنتی را تهدید می‌کند خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریانتقال اجساد حادثه تروریستی حله به ایران بانوی ایرانی تنها بازیکن بدون شکست شطرنج جهانمحافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی …آموزشدوست عزیز شما این انتی ویروس را از کجا تهیه کردید برام بفرستید نکته که کاربران ویندوز فون باید بدانند؟آموزشدر ر ادامه سری پست های ویندوز فون در گویا آی تی قصد داریم در این مقاله به مورد فیس‌بوک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…فیس‌بوک به انگلیسی یک سرویس شبکهٔ اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ چگونه حجم مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم؟ …شاید در ابتدا این میزان مصرف چندان زیاد به نظر نرسد، اما اگر در طول هفته روزی یک ساعت دانلود برنامه تست سرعت زیب اینفو یک شبکه اجتماعی مولتی مدیا میان کاربران ایران است که از سال فعالیت خود را نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی دانلود موزیک پلیر …زیب اینفو یک شبکه اجتماعی مولتی مدیا میان کاربران ایران است که از سال فعالیت خود را پول نیوز پیش از هر چیز، باید کسب و کار را در محدوده مکانی که در آن فعالیت دارد، به مردم معرفی کنید



لینک منبع :اینتل دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد

دسترسی به سایت اینتل برای کاربران ایرانی مسدود شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/6/27/.../intel-website-iranian-access-denied/‎Cached27 ژوئن 2016 ... اینتل نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی پردازنده در جهان، وب‌سایت خود را از دسترس ایرانی‌ها خارج کرده است. اینتل دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../اینتل-دسترسی-کاربران-ایرانی-را-مسدود-کرد 28 ژوئن 2016 ... اینتل به تازگی وب‌سایت خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده است. دسترسی به سایت اینتل برای کاربران ایرانی مسدود شد - گستره دانش https://gditac.com/دسترسی-سایت-اینتل-کاربران-ایرا/‎Cached27 ژوئن 2016 ... موضوع برجام و برداشته شدن تحریم‌های ایران همچنان از اخبار داغ داخلی و بین‌المللی است و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد. در حالی که در بخش‌های ... TeamViewer دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد | وبلاگ پرسیس وب blog.persisweb.com/.../teamviewer-دسترسی-کاربران-ایرانی-را-مسدود-کرد/‎Cached30 جولای 2017 ... افزایش ارزش سهام اینتل پس از عملکرد فراتر از انتظار · قیمت و شرایط فروش خودروهای شرکت ... TeamViewer دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد. TeamViewer دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد - نیوز آی تی ... www.newsit.ir/.../teamviewer-دسترسی-کاربران-ایرانی-را-مسدود-کرد.html‎Cached30 جولای 2017 ... شرکت TeamViewer از دیروز دسترسی کاربران ایرانی را به سرویس خود مسدود کرده است.شرکت آلمانی TeamViewer GmbH، توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار ... اینتل دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد - روزامه roozame.com/detail/.../اینتل-دسترسی-کاربران-ایرانی-را-مسدود-کرد 28 ژوئن 2016 ... اینتل به تازگی وب‌سایت خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده است. TeamViewer دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد econews.com/fa/content/776022‎Cached30 جولای 2017 ... اقتصاد ایران: شرکت TeamViewer از دیروز دسترسی کاربران ایرانی را به سرویس خود مسدود کرده است. دسترسی به سایت اینتل برای کاربران ایرانی مسدود شد payeshonline.com/.../دسترسی_به_سایت_اینتل_برای_کاربران_ایرانی_مسدود_شد‎Cached28 ژوئن 2016 ... اینتل به تازگی وب‌سایت خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده است. با وجود اینکه قرار بوده بعد از قطعی‌شدن برجام، تمامی تحریم‌های ناعادلانه ... اینتل دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../اینتل_دسترسی_کاربران_ایرانی_را_مسدود_کرد‎Cachedاینتل دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد. دانلود مسدود شدن راه دسترسی به بیش از ۱۵ روستا در سنقروکلیایی · دانلود آموزش تصویری پنل نمایندگی ... دسترسی کاربران ایرانی به سرویس TeamViewer مسدود شد | دانلود ... www.panevesht.com/.../دسترسی-کاربران-ایرانی-به-سرویس-teamviewer-مسدود-شد‎Cached30 جولای 2017 ... از روز پیش دسترسی کاربرانی که IP آدرس ایرانی دارند، به نرم افزار محبوب کنترل، هدایت و تعمیر از راه دور TeamViewer مسدود شده است. چنانچه با یک IP آدرس... ... بسیار معنادار، فروم... امروز صبح اینتل اعلام کرد که دیگر فروم توسعه.