مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی

[ad_1]

به‌تازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کرده‌اند و هشدارهای زیادی به معتادان عکاسی سلفی داده‌اند.

 به گزارش مشرق، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در هر مکانی موبایل خود را در می آورید و از خودتان عکس سلفی می گیرید باید بگوییم متخصصان پوست هشدار دادند که عکس سلفی به طرز وحشتناکی صورت فرد را پیر می کند.

آنها معتقدند چهره و صورت افراد هنگام سلفی گرفتن در معرض نور و تابش گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و این مسئله باعث آسیب دیدن پوست صورت آن‌ها شده و در نتیجه سرعت پیر و چروک شدن پوست افزایش می‌یابد.
 
این تغییرات آن‌قدر نمایان است که متخصصان پوست با تشخیص قسمتی از پوست که آسیب دیده، قادرند بگویند فرد از کدام دستش برای سلفی گرفتن استفاده می‌کرده است.

سیمون زواکی، مدیر پزشکی کلینیک پوست لینیا در بریتانیا در این زمینه می‌گوید: «افراد معتاد به سلفی گرفتن و بلاگرها خیلی باید مراقب باشند. حتی نوری آبی‌ای که از صفحه نمایشگر دستگاه‌های دیجیتال به سمت صورت ما پرتاب می‌شود، می‌تواند باعث آسیب دیدن پوست شود».
 
متخصصان این حوزه معتقدند تابش الکترومغناطیسی گوشی‌های هوشمند با آسیب زدن به DNA باعث پیر شدن پوست می‌شود.

تابش الکترومغناطیسی باعث شکستگی در رشته DNA شده که این موضوع از بازسازی پوست جلوگیری کرده و استرس اکسیداتیو در سلول‌های بافت ایجاد می‌کند و در نتیجه سرعت چروک شدن پوست افزایش می‌یابد.
 
زین اُباگی، موسس بنیاد سلامت پوست اُباگی در آمریکا، در این باره می‌گوید: «یک بافت کثیف و احمقانه در پوست صورت ایجاد می‌شود که در طرف دیگر آن دیده نمی‌شود. به نظر من، ما باید یک مکانیسم دفاعی در برابر این مسئله ایجاد کنیم.

نور دارای یک نوع اثر مغناطیسی است که بر پوست اثر می‌گذارد و جایگزین مواد معدنی در پوست می‌شود. در این مورد کرم‌های ضدآفتاب هم کمکی به فرد نمی‌کند».


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 ژوئن 2016 ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی. بهتازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کردهاند و هشدارهای زیادی به معتادان ...30 ژوئن 2016 ... بهتازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کردهاند و هشدارهای زیادی به معتادان عکاسی سلفی دادهاند.27 ژوئن 2016 ... به تازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کرده اند و هشدارهای زیادی به معتادان عکاسی سلفی.به گزارش راوی نیوز، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در هر مکانی موبایل خود را در می آورید و از خودتان عکس سلفی می گیرید باید بگوییم متخصصان پوست هشدار ...28 ژوئن 2016 ... پیری زودرس، گرفتن عکس سلفی، عکس سلفی، مشرق، تابش الکترومغناطیس تصاویر سندرم نادر پیری زودرس دَر این خواهر وَ برادربه تازگی ...مشرق مطالب مرتبط: خطرناک ترین و نهایت عکسهای سلفی ! تصاویر گرایش به گرفتن عکس سلفی در مردان پيري زودرس در کمين عاشقان عکس سلفی !! عکس سلفی جان ...30 ژوئن 2016 ... به گزارش شفا آنلاین،اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در هر مکانی موبایل خود را در می آورید و از خودتان عکس سلفی می گیرید باید بگوییم ...شفا آنلاین>اجتماعی>بهتازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کردهاند و هشدارهای زیادی به معتادان عکاسی سلفی دادهاند.28 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در هر مکانی موبایل خود را در می آورید و از خودتان عکس سلفی می گیرید باید بگوییم متخصصان ...


کلماتی برای این موضوع

مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری



لینک منبع :پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی

Images for پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../پیری-زودرس-در-کمین-عاشقان-عکس-سلفی‎Cached27 ژوئن 2016 ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی. آنها معتقدند چهره و صورت افراد هنگام سلفی گرفتن در معرض نور و تابش گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و این ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../پیری-زودرس-در-کمین-عاشقان-عکس-سلفی 28 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در هر مکانی موبایل خود را در می آورید و از خودتان عکس سلفی می گیرید باید بگوییم متخصصان ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی | بدندید bedandid.com/2016/06/.../پیری-زودرس-در-کمین-عاشقان-عکس-سلفی/ 28 ژوئن 2016 ... اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در هر مکانی موبایل خود را در می آورید و از خودتان عکس سلفی می گیرید باید بگوییم متخصصان پوست هشدار دادند ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21014010 28 ژوئن 2016 ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی. به تازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کرده اند و هشدارهای زیادی به معتادان ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی - مجله تفریحی ایران مارکت iranmc.in/search/?q=پیری+زودرس+در+کمین+عاشقان+عکس+سلفی‎Cachedپروگریا چیست؟ سندرم ” هاتچیکسون – گیلفورد ” یا همان پیری زودرس، یک شرایط ژنتیکی نادر است که باعث میشود تا بدن یک کودک به سرعت پیر شود. بیشتر ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی - سایت خبری تحلیلی راوی ... tnews.ir/news/7e2665575614.html به تازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کرده اند و هشدارهای زیادی به معتادان عکاسی سلفی داده اند. پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی - خبرنامه دانشجویان ایران tnews.ir/news/6ce665585531.html 28 ژوئن 2016 ... خبرنامه دانشجویان ایران: به تازگی متخصصان پوست زیادی در مورد مضرات سلفی گرفتن اظهار نظر کرده اند و هشدارهای زیادی به معتادان عکاسی سلفی ... پیری زودرس در کمین عاشقان ع سلفی - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/پیری_زودرس_در_کمین_عاشقان_ع_سلفی‎Cachedپیری زودرس در کمین عاشقان ع سلفی. دانلود پیری زودرس در خانم ها · دانلود داب اسمش چشم های لیزری پیری زودرس · دانلود دستور حجاب ... دانلود سلفی عکس سلفی خطرناک. کاریکاتور/ خطر پیری در کمین جامعه ایرانی! - خبرگزاری دانشجو snn.ir/detail/News/320278/1576‎Cached29 مه 2014 ... کدام روش برای رفع سفیدی مو جواب میدهد؟(برای دریافت پاسخ روی عکس کلیک کنید) . آنچه درباره هاوایی نمیدانید. خرید از آمازون آمریکا,تحویل ۱۵ روزه در ...