مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، مهم‌ترین نکته مهم این است که اگر ضمن دنبال کردن ورزش پیلاتس کالری کمتری به بدن‌تان برسانید، به‌طور حتم لاغر می‌شوید.

حتی اگر هر روز چند ساعت تمرینات دوی ماراتن داشته باشید و در عین حال کالری دریافتی بدن شما از میزان کالری سوخته شده بیشتر باشد، وزن‌تان تغییر نمی‌کند و حتی ممکن است چاق شوید.

بنابراین برای کاهش وزن به شما توصیه می‌شود یک رژیم غذایی کم کالری را با پیشنهاد متخصص تغذیه دنبال کنید و در کنار آن تمرینات پیلاتس یا هر ورزش دیگری را انجام دهید تا به وزن ایده‌آل‌تان برسید.


البته درمورد میزان کالری سوزانده شده ضمن انجام ورزش پیلاتس بررسی‌هایی انجام شده است. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد فردی با وزن ۷۴ کیلوگرم وقتی یک ساعت ورزش پیلاتس پیشرفته را انجام می‌دهد،حدود ۴۸۰ کالری می‌سوزاند.

این مقدار در مورد پیلاتس متوسط ۳۹۰ کالری و پیلاتس سبک ۲۷۶ کالری است. البته میزان کالری سوزانده شده برای افراد مختلف متفاوت است و به مهارت فرد در ورزش، سطح آموزش و حرکات بستگی دارد. با این وجود نتایج بررسی‌ها ثابت می‌کند که انجام پیلاتس در سطح متوسط وحرفه‌ا‌ی برای سلامتی وتناسب اندام شما مزایای زیادی به همراه دارد.


راهی برای رهایی از استرس های روزانه پیدا کنید. هورمون استرس یعنی کورتیزول، هورمونی کاتابولیک است. کاتابولیک بودن یعنی این هورمون حجم عضلات شما را کاهش می دهد و از قدرت شما می کاهد. استفاده از مدیتیشن ، تنفس عمیق ، پیلاتس یوگا ، مطالعه ، هنر و موسیقی و هر راهی که شما را از استرس دور می کند سبب کاهش ترشح هورمون کورتیزول می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

جدول کالری سوزی برای فعالیت های مختلف مردمانسلام من در مدت دو هفته خودمو از ۶۰ کیلو به ۵۵ کیلو رسوندم در ضمن ۱۴ سالمه ولی بعداز چند ورزش پیلاتس چیست؟ قوای بدنی در پیلاتس زمانی که از طریق پیلاتس ورزش کنید، هسته ماهیچه ها قوی می شود و ۲۵ تکنیک ساده برای لاغری سریعلاغری سریع ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند با در بدنسازی بانوان ورزش راز تناسب اندام آنا ایوانویچ، قهرمان تنیس سحرخیز باش تا وزن کم کنی لباس بهتر، وزن کمترکلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات صبح ورزش کنیم یا بعدازظهر؟ زمانی که صبح ورزش می کنید، عضلات شما هنوز سرد است و بدن به طور کامل بیدار نشده است لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات …تازه ترین پیشنهاد برای لاغری و کاهش وزن چاقی یک بیماری عوارض رژیم های لاغری و غذایی عوامل و راهکار‌ها اختلالات هورمونی در زنان زیباشو دات …سلام به شما و همه دوستان که مشابه شما مشکل کم پشت شدن مو و حساس شدن روحی و زود رنجی و چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدنبه گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه کنید تا در یک تیم سلامت و بهداشت پستانداروهای گیاهیطب سنتیبیماری ایدزاعتیاددرمان زود انزالیرژیم لاغریلاغری علم ورزش اسکولیوز چیست و حرکات اصلاحی برای …در این مطلب در مورد انواع اسکولیوز و علت های ابتلا به آن توضیح داده می شود همچنین زیبایی اندام،پرورش اندام،تناسب اندام،کوجک کردن …رژیم لاغریورزش شکمنرمش شکم لاغری شکماندام زندختران خوش اندامکوچک کردن شکم تناسب دانلود فیلم آموزشی سلامتی و تناسب اندامفنگ شویی که به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا درمان افتادگی و شل شدن سینه بعد از زایمانبهداشت و سلامتزنانمهمترین عامل در شل شدن پستان، سن می‌باشد با افزایش سن، بافت پستان که از چربی و غدد پاسخ وبلاگ مشاوره ازدواجلینک استبه سوالات …پاسخ وبلاگ مشاوره ازدواجلینک استبه سوالات تخصصی جنسی پاسخ وبلاگ مشاوره ازدواج درمان دیسک کمر افزایش وزن باعث افزایش احتمال آرتروز می‌شود و در صورت بروز می‌تواند عواقب آن را آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن …آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به بهترین زمان مصرف پروتئین وی پایگاه تخصصی …اینکه پروتئین مصرفی روزانه خود را چگونه در طول روز مصرف می کنید به اندازه رسیدن به تمرینات افزایش قد به سبک زندگیتناسب انداماین نکته بسیار مهم است و باید به خاطر بسپارید که انجام تمرینات کششی به صورت روتین و



لینک منبع :پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟

پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پیلاتس-تا-چه-میزان-به-لاغری-کمک-می-کند؟‎Cached29 ا کتبر 2016 ... اگر هدف‌تان این است که با پیلاتس لاغر شوید،بهتر است بدانید که کاهش وزن‌مان با کار دریافتی بدن ارتباط مستقیم دارد. پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=959841‎Cached15 ژانویه 2017 ... پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ توسط : Dr.moslehi. اگر هدف‌تان این است که با پیلاتس لاغر شوید،بهتر است بدانید که کاهش وزن‌مان با کار ... پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ - عصر خبر | دمادم https://damadam.ir/.../پیلاتس-تا-چه-میزان-به-لاغری-کمک-می-کند/4083850 اگر هدف‌تان این است که با پیلاتس لاغر شوید،بهتر است بدانید که کاهش وزن‌مان با کار دریافتی بدن ارتباط مستقیم دارد. به گزارش جام جم آنلاین ، مهم‌ترین ... پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147776706082897 29 ا کتبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین ، مهم‌ترین نکته مهم این است که اگر ضمن دنبال کردن ورزش پیلاتس کالری کمتری به بدن‌تان برسانید، به‌طور حتم لاغر می‌شوید. پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../پیلاتس-تا-چه-میزان-به-لاغری-کمک/.../6039855/ 29 ا کتبر 2016 ... مهم ترین نکته مهم این است که اگر ضمن دنبال کردن ورزش پیلاتس کالری کمتری به بدن تان برسانید، به طور حتم لاغر می شوید. حتی اگر هر روز چند ... دکتر سلام - پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ hidoctor95.blogfa.com/post/57‎Cachedدکتر سلام - پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ - مرجعی به روز در زمینه ی پزشکی - دکتر سلام. با ورزش پیلاتس و مزایای آن برای سلامتی بیشتر آشنا شوید www.behpu.com/.../با-ورزش-پیلاتس-و-مزایای-آن-برای-سلامتی-بیشتر-آشنا-شوید-‎Cachedمجله پزشکی بهپوسبک زندگی سالمرژیم غذایی، دستور غذایی، لاغری، ورزشورزش و ... پیلاتس به شکل دهی بدن شما کمک می کند و سبب چربی سوزی می شود. ... با این وجود اگر می خواهید این ورزش را شروع کنید همین جا فرصت خوبی است تا درباره پیلاتس .... بدن شما از میزان کالری سوخته شده بیشتر باشد، وزنتان تغییر نمی کند و حتی ممکن ... پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ tozibae.ir/2016/10/پیلاتس-تا-چه-میزان-به-لاغری-کمک-می-کند؟/ تصویر پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟ مهم‌ترین نکته مهم این است که اگر ضمن دنبال کردن ورزش پیلاتس کالری کمتری به بدن‌تان برسانید، به‌طور حتم لاغر ... مقایسه کالری سوزی تی آر ایکس، پیلاتس، زومبا و حلقه - برترین ها www.bartarinha.ir/.../مقایسه-کالری-سوزی-تی-آر-ایکس-پیلاتس-زومبا-و-حلقه‎Cached8 نوامبر 2016 ... یکی از فواید اصلی این ورزش آن است که به شما کمک می کند تا بدنی انعطاف پذیر پیدا کنید و تعادل بدنی تان به شکل قابل ملاحظه افزایش پیدا کند. پیلاتس شما را خوشحال می‌کند! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/266982/پیلاتس-شما-را-خوشحال-می‌کند‎Cached18 نوامبر 2015 ... پیلاتس به شکل‌دهی بدن شما کمک می‌کند و سبب چربی‌سوزی می‌شود. ... حال کالری دریافتی بدن شما از میزان کالری سوخته شده بیشتر باشد، وزن‌تان تغییر نمی‌کند و حتی ممکن است چاق شوید. ... با اجرای عمل دم به وسیله هر دو دست توپ را از کنار ران و لگن تا کنار مچ پا قل داده و با اجرای عمل ... حرکات ورزشی برای لاغری میان تنه.