مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟

[ad_1]

دلایلی وجود دارد که با چیدن آنها در کنار هم، پازل حضور نیسان در ایران تکمیل می‌شود.

برندهای معتبر آسیایی و اروپایی بعد از لغو تحریم‌ها به بازار خودروی ایران پا گذاشتند یا آماده حضور در این بازار بزرگ می‌شوند. این خودروسازان یک به یک با خودروسازان دولتی و خصوصی قرارداد امضاء می‌کنند تا برای تولید و مونتاژ یا واردات خودرو به ایران راهی باز کنند.

در این میان چند صباحی است نام نیسان در ذهن‌ها بیش از پیش تداعی می‌شود و نشانه‌های حضور این برند در سطح شهر و همچنین در قراردادهای خودرویی ایران و دیگر کشورها دیده می‌شود. 

اما چرا باید منتظر حضور خودروسازان معتبر ژاپنی که برند خوش نامی در ایران و جهان است باشیم.

از سال ۱۹۹۹ یک اتحاد آسیایی-اروپایی در صنعت خودروی دنیا شکل گرفت و دو برند ژاپنی و فرانسوی به نام‌های نیسان و رنو شراکت استراتژیک خود را با تأسیس Renault–Nissan Alliance آغاز کردند. این اتحاد تا کنون هم پا برجاست.

رنو که سال‌ها است یکی از شرکای سایپا و ایران خودرو محسوب می‌شود، به تازگی توافقنامه جدیدی را با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران امضاء کرده است تا خود بدون شریک خودروساز ایران و با حضور شریکی دولتی، دوره‌ جدیدی را با سرمایه‌گذاری ۶۰ درصدی و با ورود فناوری به ایران آغاز کند.

قرارداد جدید رنو بحث حضور نیسان در ایران را تقویت می‌کند. زیرا پیش از این نیز همکاری نیسان و حضور ماکسیما در ایران همزمان با قراردادهای ابتدایی ساخت تندر یا همان پروژه L90 بود. به نظر می‌رسد این بار رنو راه را برای حضور شریک استراتژیک خود هموار می‌کند.

چند صباحی است که میتسوبیشی دیگر برند ژاپنی نیز خودروهایش را به بازار ایران عرضه می‌کند. استقبال از خودروهای این برند ژاپنی به خصوصی Lancer و Outlander علاوه بر فروش خوب خودروهای سوزوکی و تویوتا، می‌توان یکی از عامل‌های موثر برای وسوسه شدن هر برند ژاپنی به خصوص نیسان شود. البته از سویی خرید ۲۴ درصد سهام میتسوبیشی توسط نیسان نیز می‌تواند حضور این برند ژاپنی را در ایران تسهیل کند.

تبلیغات مبهم شرکت جهان نوین آریا

به تازگی شرکت جهان نوین آریا در سطح برخی شهرها و برخی جاده‌های ایران تبلیغاتی را در قالب بیلبورد با عنوان «نوآوری هیجان انگیز، به زودی در ایران» که ردپای آن را نیز در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دید. شرکت جهان نوین آریان متعلق به جهانگیر آریا یکی از واردکنندگان خودرو در ایران است. اگر نام این شرکت را در گوگل سرچ کنید، نام نمایندگی نیسان و همچنین سایت www.jna-nissan.ir به چشم می‌خورد. از طرفی کانال تلگرامی با نام nissaniran نیز راه‌اندازی شده است که تبلیغات جهان نوین آریا در آن به اشتراک گذاشته می‌شود.

اگر سری به سایت مذکور یا کانال تلگرام اشاره شده، بزنید، نه تنها با لوگوی برند نیسان برخورد می‌کنید، بلکه متوجه خواهید شد که خودروی جوک و ایکس‌تریل را به زودی در خیابان‌های تهران مشاهده خواهیم کرد. آنچه از شواهد پیداست نیسان به زودی در ایران نماینده رسمی و قانونی خواهد داشت.

ما در زومیت پیگیر این موضوع هستیم و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شما در میان خواهیم گذاشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ زومیتدلایلی وجود دارد که با چیدن آنها در کنار هم، پازل حضور نیسان در ایران تکمیل می‌شودعصر خودرو جزئیات نهایی قرارداد رنونیسان با ایرانقرارداد رنو در آستانه امضا فصل نامشترک خودروسازی ایران و کره شرکت در سرمایه گذاری در مشخصات نیسان تینا تیانا قیمت عکسمعرفی نیسان تینا ، محصول جدید پارس خودرو خوش نامی برند نیسان در ایران و از دریچه ی الف چرا باید کالای بی کیفیت ایرانی بخریم؟اینکه باید کالای داخلی را حمایت کنیم شکی نیست اما چه کسی تضمین میکند که با تحمل ضرر و در سال منتظر دیدن این ۶ گوشی موبایل اندرویدی …سال هم شروع شد؛ سالی که منتظر هستیم تا گوشی‌های هوشمند زیاد و متنوعی را در آن ببینیمداستان دردناک خودکشی پسری در دبیرستان دخترانه در ایرانعلاوه بر آن خانواده مقتول با توجه به آنچه در صحنه دیده اند ادعای خودکشی رضا را رد کرده عصر خودرو چرا طرف همه قراردادهای کلان صنعت خودرو …برجام خودرویی با واگذاری سایپا کاشان به پژو سیتروئن چرا طرف همه قراردادهای کلان صنعت معرفی کامل دنا ، محصول جدید ایران خودرو اختصاصی …با اینکه از تمامی محصولاتی که در ایران تولید میشود از نظر طراحی بیرونی از همه برتر است الف چند واقعیت رانندگی در ایران و یک راهکار جهانیتعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سال ۱۳۹۰ حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد مجروحان این حوادث خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار ایران و جهاندر خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار مذاکراتحوادثسیاسیفرهنگیاقتصادیاجتماعی بانوان المپیکی ایران در لباس رژه عکسشماها انگار همین چهار سال اخیر به دنیا آمدید اگر با لباسهای دوره های قبل چه در بخش صراط نیوز بازتاب آخرین اخبار ایران و جهان در صراط نیوزمشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟زندگی در شرایط پر اضطراب شهری در کنار پیچیدگیهای روابط انسانها در زندگی مدرن امروزی جشن زودهنگام اصلاح نتیجه رسمی انتخابات ریاست جمهوری آ‌مریکا رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب را که با کبود راهنگ بزرگترین شهرستان استان همدان در قاب …بخشدار گل‌تپه گفت در هفته دولت پروژه عمرانی با اعتباری بیش از میلیارد تومان در گل خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار ایران و جهاندر خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار مذاکراتحوادثسیاسیفرهنگیاقتصادیاجتماعی انتخابات پو آخرین اخبار انتخابات های ایران و جهانانتخابات پو آخرین اخبار انتخابات های ایران و جهان اخبار انتخابات مجلس اخبار اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج فریادِ اعتراضی حزب‌الله ایران در واکنش به عدم پیگیری قضیه فیش‌های حقوقی نجومی توسط ماشین اخبار روز ماشین، جدیدترین مدل اتوموبیل و …در یکی از سایت های فروش خودرو در کشور یک آگهی خاص جلب توجه می کند یک دستگاه از مدل…



لینک منبع :چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟

چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ - زومیت www.zoomit.ir/2016/10/28/.../nissan-automobile-import-iran-reason/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... دلایلی وجود دارد که با چیدن آنها در کنار هم، پازل حضور نیسان در ایران تکمیل می‌شود. چرا باید منتظر حضور نیسان در جمهوری اسلامی ایران بود؟ – خرید خودرو کیا fibrenurse2.iranzanta.ir/2017/.../چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-جمهوری-ا/ 5 مه 2017 ... چرا باید معطل حضور نیسان در کشور‌ایران بود؟ فیس‌بوک تلگرام ذخیره دلایلی موجود است که با چیدن آنان در کنار نیز , جورچین حضور نیسان در ایران ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ | سایت خبری ام ال 4min.ml/چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-ایران-بود؟/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ گروه مترجمین ایران , مترجم متن انگلیسی به فارسی آنلاین ترجمه جمله های فارسی به انگلیسی , تبدیل ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-ایران-بود/ 2 فوریه 2017 ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ برندهای معتبر آسیایی و اروپایی بعد از لغو تحریم‌ها به بازار خودروی ایران پا گذاشتند یا آماده حضور در این ... چرا باید منتظر حضور نیسان در کشور ایران بود؟ | خودرو خرید ایران routeflame8.hazblog.ir/2017/.../چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-کشور-ایر/ 5 مه 2017 ... چرا می بایست معطل حضور نیسان در کشور ایران بود؟ فیس‌بوک تلگرام ذخیره دلایلی وجود دارد که با چیدن آن ها در کنار هم , پازل حضور نیسان در ایران ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ | سایت خبری تی کی 4min.tk/چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-ایران-بود؟/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ گروه مترجمین ایران , مترجم متن انگلیسی به فارسی آنلاین ترجمه جمله های فارسی به انگلیسی , تبدیل ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-ایران-بود؟‎Cachedچرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۸-۸-۱۵:۳۵:۰۴. چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ برای مشاهده کامل خبر در خبرگزاری زومیت ... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ - بتانیوز betanews.ir/news/.../چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-ایران-بود/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... دلایلی وجود دارد که با چیدن آنها در کنار هم پازل حضور نیسان در ایران تکمیل می شود برندهای معتبر آسیایی و اروپایی بعد از لغو تحریم ها به... چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ | برندهای معتبر آسیایی - قطره www.ghatreh.com/news/.../چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-ایران-بود 31 ا کتبر 2016 ... برندهای معتبر آسیایی و اروپایی بعد از لغو تحریم ها به بازار خودروی ایران پا گذاشتند یا آماده حضور در این بازار. چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ - اجاره خودرو ejarehkhodro.com/1395/.../چرا-باید-منتظر-حضور-نیسان-در-ایران-بود؟/ 30 ا کتبر 2016 ... دلایلی وجود دارد که با چیدن آنها در کنار هم، پازل حضور نیسان در ایران تکمیل می‌شود. برندهای معتبر آسیایی و اروپایی بعد از لغو تحریم ها به بازار ...