مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه

[ad_1]

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور:معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تا اول بهمن ماه خبر داد.

 

 تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت تا بهمن/ کاهش قیمت محسوس می‌شود

حسین فلاح جوشقانی با اشاره به مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که کاهش قیمت ترافیک ارتباطات اینترنت و اینترانت را در پی داشته است، اظهار داشت: برمبنای این مصوبه، شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت موظف شده اند برای محسوس شدن این کاهش قیمت، امکان تفکیک ترافیک داخلی از خارجی را فراهم کنند.

وی توضیح داد: در صورتی که منشا ترافیک ارتباطی کاربر در داخل کشور باشد، سرویس با کیفیت و قیمت بهتری ارائه خواهد شد.

معاون رگولاتوری با بیان اینکه هم اکنون قیمت جداگانه ای برای ترافیک اینترنت از اینترانت نداریم، ادامه داد: اما برمبنای این مصوبه اپراتورها ملزم شده اند که تا اول بهمن ماه، برای شفاف سازی نرخ دسترسی به اینترنت، نسبت به تفکیک ترافیک مشترکان اقدام کنند.

فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۵ درصد استفاده کاربران منشا داخلی دارد، اضافه کرد: در برقراری این ارتباط، هزینه پهنای باند بین الملل پرداخت نمی شود و به همین دلیل تعرفه مصرفی به مراتب پایین تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: با جداسازی قیمت مصرف اینترنت از اینترانت که بر بستر شبکه ملی اطلاعات اتفاق می افتد، شاهد شناسایی میزان ترافیک داخلی و گسترش شبکه های داخلی خواهیم بود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برمبنای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قیمت استفاده از اینترنت و پهنای باند کاهش یافته است اما برای محسوس شدن اجرای این مصوبه، تفکیک ترافیک استفاده از سایتهای داخلی و خارجی باید انجام شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پیش بینی قیمت مسکن در ماه های آیندهپیشبینیقیمتمسکنبا سلام احتمال افزایش قیمت وجود ندارد به دلایل فراوان اولین دلیل آنکه دولت با شعار آی تی پورت رفع مشکل کاهش سرعت اینترنت و یا …تا حالا شاید با قطع شدن چراغ در حین کار با اینترنت مواجه شده باشید یا حتی با افت مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر … علائی مشاهده ی میزان مصرف اینترنت سلام ، از دی ماه پارسال بخش مشاهده ی مصرف درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و محتوای خبر اشاره ایی بود ایستنا اینترنت و شبکه پنجشنبه، آذرماه اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می شودمهمترین اخبار ایران و جهان واکنش ایران به تصویب تمدید تحریم‌های ایران در سنای آمریکا سازمان ملل در سودان جنوبی اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز بهترین زمان مصرف پروتئین وی پایگاه تخصصی …اینکه پروتئین مصرفی روزانه خود را چگونه در طول روز مصرف می کنید به اندازه رسیدن به وینسترول دپو استانوزولول تزریقی پایگاه …این دارو عمر فعالی حدود ۴۸ ساعت دارد و در دسته دارویی استروئید های آنابولیک قوی سواری قیمت خودرو خرید فروش آنطور که در اینترنت خواندم، شرکت نگین خودرو و ایرتویا هر دو متعلق به خاندان حدادزاده همایش های مدیریت همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار هاچهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی تا بهمن ماه محورهای همایش دانلود مرورگر فایرفاکس …نرم افزار مرورگر نرم افزار مرورگر بسیار معروف و قدرمند و ایمن وب می باشد که در دکتر آرش حقیقی متخصص گوش و حلق و بینی کرج …√ متخصص و جراح گوش ، حلق و بینی و سر و گردن √ جراح پلاستیک بینی و اندوسکوپی سینوس خبرگزاری فارس صفحه اصلی چنان با مردم مصاحبت داشته باش که خود دوست دارى به همان گونه با تو مصاحبت کنندکیفیت تندر ایران خودرو بالاتره یا پارس خودرو؟ …ماشین من نمونه پار خودرویی هست تا کار کرده از نظر موتوری تا الان مشکلی نداشته مقایسه مرورگر اینترنتی اندرویدی؛ برترین …مقایسه مرورگر اینترنتی اندرویدی؛ سریع‌ترین مرورگر اندروید کدام است؟تاریخ روز ولنتاین ولنتاین و سپندارمذگانروز ولنتاینتاریخ روز ولنتاینتاریخ ولنتاین تاریخ ولنتاین روز عشقتاریخچه روز آموزش حرفه ای میکس فیلم و آموزش حرفه ای تدوین …دوره های آموزشیاین دوره کاملا از صفر شروع میشود و تا حرفه ای ادامه می یابد در صورت نیاز به دانلود بخریم یا نخریم؟ تجربه من در …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق دانلود نرم افزار دریافت فایل های تورنت دانلودآخریننسخهنرمافزارنرم افزار ابزاری است که با آن می توان فایل هایی که در تورنت است را به راحتی دانلود



لینک منبع :کاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه

تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت تا بهمن/ کاهش قیمت محسوس ... www.mehrnews.com/.../تفکیک-ترافیک-اینترنت-از-اینترانت-تا-بهمن-کاهش-قیمت-محسوس-می-شود‎Cached28 ا کتبر 2016 ... تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت تا بهمن/ کاهش قیمت محسوس می‌شود ... مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تا اول بهمن ماه خبر داد. کاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../کاهش-محسوس-قیمت-اینترنت-تا-بهمن-ماه/‎Cachedکاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه. معصومه بخشی پور: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت مطابق با مصوبه ... کاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه - صبح میهن sobhemihan.ir/413412.../کاهش-محسوس-قیمت-اینترنت-تا-بهمن-ماه‎Cachedکاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه; خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور:معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت ... جداسازی ترافیک داخلی از خارجی با هدف کاهش محسوس قیمت اینترنت تا https://www.techshot.ir/internet/101795‎Cached29 ا کتبر 2016 ... جداسازی ترافیک داخلی از خارجی با هدف کاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه. معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تفکیک ترافیک ... جداسازی ترافیک داخلی از خارجی با هدف کاهش محسوس قیمت اینترنت تا ... www.shahrekhabar.com/science/147772704021276 29 ا کتبر 2016 ... جداسازی ترافیک داخلی از خارجی با هدف کاهش محسوس قیمت اینترنت تا بهمن ماه. معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تفکیک ترافیک ... کاهش قیمت اینترنت بایگانی | پایگاه خبری بادیجی badigi.com/tag/کاهش-قیمت-اینترنت/ کاهش قیمت محسوس اینترنت با تفکیک ترافیک اینترنت و اینترانت تا بهمن ماه. ۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ... حسین فلاح جوشقانی، خبر از کاهش محسوس قیمت اینترنت با تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت، داد. او ضمن اشاره به مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم ... تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت تا بهمن/ کاهش قیمت محسوس می ... khabarfarsi.com/u/27243058 28 ا کتبر 2016 ... تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت تا بهمن/ کاهش قیمت محسوس می شود ... با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تا اول بهمن ماه خبر داد. روزنامه ایران_ کاهش قیمت اینترنت محسوس می‌شود www.iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/156116‎Cached29 ا کتبر 2016 ... کاهش قیمت اینترنت محسوس می‌شود ... داد: اما برمبنای این مصوبه اپراتورها ملزم شده‌اند تا اول بهمن ماه، برای شفاف‌سازی نرخ دسترسی به اینترنت، نسبت ... با نحوه محاسبه هزینه اینترنت پرسرعت آشنا شوید - ایران هشدار iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageName=Details-Mobile&ID...‎Cachedکاهش تعرفه زنجیره خدمات دیتا بر مبنای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ... اینترنت موظف شده اند برای محسوس شدن این کاهش قیمت، امکان تفکیک ترافیک ... ملزم شده اند که تا اول بهمن ماه، برای شفاف سازی نرخ دسترسی به اینترنت، نسبت به ... تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت تا بهمن - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/.../تفکیک-ترافیک-اینترنت-از-اینترانت-تا-بهمن/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ... مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تا اول بهمن ماه خبر داد. ... وی تاکید کرد: با جداسازی قیمت مصرف اینترنت از اینترانت که بر بستر ... قیمت استفاده از اینترنت و پهنای باند کاهش یافته است اما برای محسوس شدن ...