مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

2 هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین

[ad_1]
2 هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین

خبرگزاری آریا-مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: دو هزار پزشک ایرانی به زائران اربعین در خاک عراق خدمات رسانی می کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا،رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در ایام اربعین حسینی شاهد حضور 2000 پزشک جمعیت هلال احمر در شهرهای نجف و کربلا خواهیم بود.
 سید علی مرعشی با اشاره به آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات در ایام اربعین حسینی گفت: مقرر شده امسال چادرهای بزرگ مقیاس از سوی نیروهای جمعیت هلال احمر در شهرهای نجف وکربلا استقرار پیدا کنند.
وی افزود: سال گذشته شاهد استقرار چادرهای کوچک اما متعدد در ایام اربعین بودیم اما امسال قرار است تغییراتی درنحوه خدمات این چادرها و شکل آنها ایجاد شود.
رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمربا اشا ره به حضور 2000 هزار پزشک ایرانی در خاک عراق در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: مقرر شده 2000 هزار نیروی جمعیت هلال احمر درقالب پزشکان عازم کشور عراق شوند و در ایام اربعین به زائران خدمات ارائه دهند.
مرعشی از بسته بندی داروهای مورد نیاز جهت ارسال به کشور عراق خبر داد و خاطر نشان کرد: درحال حاضر داروهای مورد نیاز در ایام اربعین حسینی بسته بندی شده و مجوزهای گمرکی را نیز دریافت کرده ایم و ا ین داروها طی سه روز آینده از طریق مرز زمینی وارد کشور عراق خواهند شد.
وی با ارائه توصیه ای به زائران اربعین حسینی که مبتلا به برخی بیماریها ازجمله بیماری های تنفسی و قلبی هستند، تصریح کرد: توصیه ما به بیماران دیابتی، بیمارانی که مشکلات قلبی، تنفسی و فشار خون دارند این است که داروهای مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر ادامه داد: هر یک از زائران باید درپی کوچکترین مشکل به چادرهای این جمعیت مراجعه کرده و مراحل درمان خود را پیگیری کنند.
مرعشی با بیان اینکه زائران دیالیزی در ایام اربعین راهی کشور عراق نشوند، تأکید کرد: با توجه به محدودیت های کشورعراق در زمینه ارائه خدمات به بیماران دیالیزی و همچنین تعدد بسیار بالای تعداد زائران در ایام اربعین از بیماران دیالیزی درخواست می کنیم که دراین ایام از حضور در کشورعراق اجتناب ورزیده و زیارت خود را به زمان دیگری موکول کنند.
وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص ایرانی در کشور عراق در ایام پیاده روی اربعین اذعان کرد: پزشکانی با تخصص قلب، ارتوپدی و سایر تخصص ها در قالب پزشکان جمعیت هلال احمر راهی کشور عراق شده و آماده ارائه هر گونه خدمات به زائران ایرانی هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

لرستان سرزمین گنج‌هاى نهان دل‌نوشته‌هاامام حسینع هر کس مزارم را پس از مرگم زیارت کند، در قیامت به دیدارش می‌روم و حتی اگر به حلقه وصل خوش آمدیدچندروزی از اربعین می‌گذرد و زائران اربعین حسینی کم‌کم با با توشه‌ای از عشق و کوله سایت سسلر دانلود آهنگ های ترکیه و آذربایجان …



لینک منبع :2 هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین

Images for 2 هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین خبرگزاری آریا - 2 هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین www.aryanews.com/.../2-هزار-پزشک-ایرانی-در-خدمت-زائران-اربعین‎Cached29 ا کتبر 2016 ... 2 هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین. خبرگزاری آریا-مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: دو هزار پزشک ایرانی به زائران اربعین در خاک ... 2 هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../2-هزار-پزشک-ایرانی-در-خدمت-زائران-اربعین/4081540‎Cachedخبرگزاری آریا-مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: دو هزار پزشک ایرانی به زائران اربعین در خاک عراق خدمات رسانی می کنند. به گزارش خبرگزاری ... ۲ هزار پزشک ایرانی در خدمت زائران اربعین - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../۲-هزار-پزشک-ایرانی-در-خدمت-زائران-اربعین/‎Cachedمرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: دو هزار پزشک ایرانی به زائران اربعین در خاک عراق خدمات رسانی می کنند. مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران - خدمت ... hmciran.net/index.php/78.../642-خدمت-رسانی-به-زائر-در-سه-مرحله‎Cached25 جولای 2017 ... درمانگاه بین راهی جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی(ع) ... معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت و مدیر عملیات حج ٩٦ ، با اشاره به دستاورد جدید مرکز پزشکی در حوزه آموزش مدیریت ... حضور بیش از 2 هزار زائر بالای ٨٠ سال در مراسم حج. ایرنا - آمبولانس های هوایی در خدمت زائران اربعین حسینی /16 هزار پزشک ... www.irna.ir/fa/News/82288882/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... آمبولانس های هوایی در خدمت زائران اربعین حسینی /16 هزار پزشک و ... هوایی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از فرودگاه نجف به ایران خبر داد. متن کامل - جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران www.rcs.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=144&newsview... 10 نوامبر 2016 ... دبیر‌کل جمعیت هلال احمر گفت:حدود 2 هزار پزشک، پیراپزشک، ... حسینی را باید ترویج دهیم و انشاالله توفیق خدمت به زائران اربعین را داشته باشیم. جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران www.rcs.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=144...‎Cached28 ژوئن 2016 ... اخبار > در تدارک خدمت به یک و نیم میلیون زائر ... خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با افزایش تعداد زائران به‌ویژه در ... امسال دو تا سه ماه قبل از اربعین دارو ارسال می‌شود و در انبارهای خودمان در ... مثلا در مناسبت اربعین گاهی 20تا 25 میلیون زائر به کربلا می‌آیند در صورتی که کل جمعیت این شهر 250 هزار نفر است. تولد ۲ کودک ایرانی در اربعین/ویزیت ۲۰۰ هزار زائر > پایگاه اطلاع ... hajnews.ir/Default.aspx?tabid=89&ID=4143‎Cached8 ژانویه 2015 ... تولد ۲ کودک ایرانی در اربعین/ویزیت ۲۰۰ هزار زائر ... ۳۲۰ کادر پزشکی در ایام اربعین حسینی در کربلا خدمت رسانی کردند ... ایرانی در ایام اربعین حسینی در کربلا را از اتفاقات جالب این ایام برشمرد. تعداد امتیازات: (2) Article Rating 1 2 خدمت رسانی به زائران اربعین تا حضور آخرین زائر ادامه می‌یابد/ افزایش ... www.yjc.ir/.../خدمت-رسانی-به-زائران-اربعین-تا-حضور-آخرین-زائر-ادامه-می‌یابد-افزایش-دوبرابری-پزشکان-و-آمبولانس-در-عراق‎Cached19 ا کتبر 2016 ... خدمت رسانی به زائران اربعین تا حضور آخرین زائر ادامه می‌یابد/ افزایش دوبرابری ... بر این اساس در چادرهای بین راهی تعداد پزشکان متخصص مستقر 2 ...