مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی

[ad_1]

سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان ریه می شود.

به گزارش مشرق، سازمان غذا و داروی امریکا FDA برای اولین بار، استفاده از دارویKeytruda را به عنوان جایگزینی برای شیمی درمانی در درمان سرطان ریه تایید کرده است. چراغ سبز سازمان غذا و داروی امریکا به این دارو در حالی است که چندی پیش محققان به تاثیر مضاعف ایمونوتراپی در درمان سرطان ریه نسبت به شیمی درمانی پی برده بودند.
 
 داروی تایید شده می تواند در بیمارانی که مبتلا به سرطان ریه پیشرفته بوده و تومورهایشان دارای پروتئین PD-L۱ است، استفاده شود. دکتر پرلموتر در این رابطه می گوید: «درمان با داروی جدید به بیماران کمک می کند تا راه درمانی موفق تری را برای مبارزه با تومورهای سرطانی تجربه کنند. روش جدید عوارض شیمی درمانی را نداشته و می تواند موثرتر از شیمی درمانی عمل کند.»
 
مطالعات و بررسی های محققان نشان می دهد، این روش درمانی می تواند در بسیاری از بیمارانی که به سرطان ریه مبتلا هستند با نتایج قابل توجهی پاسخ داده شود. داروی Pembrolizumab که با نام های Keytruda, Merck نیز شناخته می شود، سیستم ایمنی را تحریک می کند تا به تشخیص تومورهای سرطانی که در بدن بیمار پخش شده اند، پرداخته و با آنها مبارزه کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی ممکن شد سایت …سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان ریه تلفیق رادیوتراپی و شیمی درمانی، رویکردی موثر در درمان سرطان است ۶۰ درصد سرطان های سرطان روده بزرگ – علائم ، عوارض ، پیشگیری ، درمان ، …سرطان روده بزرگ بیماری است که در آن سلولهای بدخیم سرطانی در بافت روده بزرگ تشکیل می مرکز جامع سرطان صفحه اصلیدرمان جدید برای سرطان سینه در ایران ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ نتایج پژوهش های سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطانروش های جراحی سرطان معده جراحی سرطان معده در مورد بسیاری از کسانی که سرطان معده مرکز جامع سرطان مقالاتدرمان لنفوم هوچکین …برخی عوامل بر پیش‌آگهی شانس بهبودی و گزینه‌های درمان تأثیرگذار است لنفوم هوچکین سرطان ریه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسرطانریهسرطان ریه یا چنگار ریه به انگلیسی نوعی بیماری است که مشخصه آن رشد کنترل‌نشده سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطانروش های جراحی سرطان روده بزرگ جراحی، متداول ترین درمان سرطان روده بزرگ سرطان ریه ، معده و مری سرطان ریه یکی از شایع ترین سرطان ها در سراسر جهان به شمار می رود و بیش از درصد سرطان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسرطانگسترش سرطان سرطان به سه طریق به شرح زیر در بدن گسترش می‌یابد از طریق بافت سرطان به راه های درمان سرطان پستان در زناناز دیگر اقدامات درمانی، شیمی‌درمانی می ‌باشد که در اکثر بیماران باید صورت گیرد و در مروری کلی بر سرطان‌ کبد سایت پزشکان بدون مرزسرطان‌ کبد عبارت‌ است‌ از یک‌ تومور بدخیم‌ سرطانی‌ که‌ از بافت‌ کبد منشأ می‌گیردپایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات پرتو درمانی …آنچه لازم است دربارة سرطان بدانید شناخت سرطان سرطان از سلول‌ها ایجاد می‌شود که سرطان ریه و علائم آن پزشکان ایرانآشنایی با سرطان ریه و علایم آن آیا سـرفه هـای پی در پی می کنید؟ و یا بـه همراه سرفه میگنا آشنایی با روش های درمان سرطان کلیهو هر روز افق های جدیدی در درمان این بیماری پیش روی پزشکان و بیماران قرار می گیردسرطان زنگ بیداری منبیماری می گوید وقتی اطرافیانم ؛ یا دوستانی که خودشان شیمی درمانی کرده بودند به من کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای فیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های سلامت بانوان بهداشت خانم ها کودکنمایش به مثابه درمان برای کودکان بیوگرافی میرطاهر مظلومیتصاویر دلایل افزایش هورمون گیاه درمانی…گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب



لینک منبع :درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی

درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی/ تحول شگرفی در درمان ... - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی-تحول-شگرفی-در-درمان-سرطان‎Cached29 ا کتبر 2016 ... سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان ریه می شود. درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی‎Cached29 ا کتبر 2016 ... سازمان غذا و داروی امریکا FDA برای اولین بار، استفاده از دارویKeytruda را به عنوان جایگزینی برای شیمی درمانی در درمان سرطان ریه تایید کرده است. درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی/ تحول شگرفی در درمان سرطان www.vimb.ir/News/View/2494‎Cached29 ا کتبر 2016 ... vimb -درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی/ تحول شگرفی در درمان سرطان : سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در ... درمان سرطان بدون شیمی درمانی - نمناک namnak.com/درمان-سرطان.p11832‎Cachedدرمان سرطان و درمان سرطان بدون دارو و درمان سرطان بدون شیمی درمانی و هسته انگور و هسته انگور به ... درمان سرطان بدون شیمی درمانی با هسته ی انگور می تواند یکی از بهترین ... علائم و راههای درمان سرطان ریه · درمان سرطان مثانه با یک داروی فوق العاده · فال روزانه ... ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../ممکن-شدن-درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی 29 ا کتبر 2016 ... سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان ریه می شود. مقابله با سرطان ریه با قرص جدید، بدون عوارض شیمی درمانی www.hidoctor.ir/2025_مقابله-با-سرطان-ریه-با-قرص-جدید،-بدون-عو.html/‎Cached Similarنتایج یک تحقیق جدید نشان داد: با یک قرص می‌توان بیماران مبتلا به سرطان ریه را از عوارض جانبی و خطرناک شیمی درمانی نجات داد. به گزارش دکتر سلام، بر اساس نتایج ... درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی ممکن شد - ایران پزشک ایران پزشک iranmd.com/درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی-ممکن-ش/‎Cachedدرمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی ممکن شد. ۱۳۹۵/۰۸/۰۸ در ۱۳:۳۹. سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان ریه می‌شود. سرطان ریه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان_ریه‎Cached Similarگاهی اوقات NSCLC با جراحی قابل درمان است، اما معمولاً SCLC به شیمی درمانی و پرتودرمانی بهتر پاسخ می‌دهد. به طور کل، ... کشیدن سیگار علت ۸۹–۹۰٪ از موارد ابتلا به سرطان ریه است. به نظر ..... سرطان ریه بدون سلول ریز, سرطان ریه سلول ریز. IA, ۵۰, ۳۸. سرطان ریه > داروسازی سبحان - شرکت سبحان آنکولوژی www.sobhanoncology.com/دانستنی-های-سرطان/ID/13‎Cached Similarدو نوعمده سرطان ریه عبارتند از سرطان غیر سلول کوچک ریه (NSCLC) و سرطان سلول کوچک ریه . ... MRI: در این آزمایش بیمار برای ۳۰ دقیقه بدون جابجایی و تکان درون این دستگاه می‌ماند و ... در شناسایی دست اندازی سرطان به استخوان، کارساز بودن درمان سرطان و روند بهبودی بخش‌های ... شیمی درمانی در 50%بیماران سبب کاهش حجم تومور می شود. درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی/ تحول شگرفی در درمان ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27268977 29 ا کتبر 2016 ... شیمی درمانی در بهترین حالت حدود 10 تا 11 درصد در درمان سرطان موثر است، درمان با داروهای هدفمند نیز که فقط سلول های سرطانی را هدف قرار می دهند، ...