مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد

[ad_1]

 

کد مطلب: 407991

پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد

بخش دانش و فناوری الف،8 آبان95

یک سیستم هوش مصنوعی که نتیجه سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری را در آمریکا به درستی پیش بینی کرده بود، این بار از پیروزی ترامپ بر هیلاری کلینتون خبر داده است.

تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۵

 فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، اگر چه نتایج نظرسنجی های هفته های اخیر همگی از پیشتازی قابل توجه هیلاری کلینتون در رقابت با ترامپ خبر می دهد، اما یک سیستم هوش مصنوعی پیش بینی متفاوتی در مورد نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا دارد.

سیستم یاد شده که MogIA  نام دارد از 20 میلیون داده متنوع که از سایت هایی مانند گوگل، یوتیوب، توییتر و غیره به دست آمده برای بررسی وضعیت این دو نامزد و پیش بینی نتیجه نهایی استفاده کرده است. MogIA قادر به افزایش درک خود از محیط اطراف است تا به مشکل سوگیری ناشی از علائق طراح و برنامه نویسان دچار نشود.

MogIA توسط یک شرکت نوپای هندی به نام  Genic.ai  ابداع شده و برای تحلیل داده ها از روش هایی مانند میزان توجه به پیام های توییتری و ویدئوهای ارسالی مربوط به کاندیداها در سایت های مختلف استفاده می کند. بر این اساس MogIA نتیجه گرفته که ترامپ از نظر میزان جلب توجه و جلب همراهی کاربران حتی از باراک اوباما در سال 2008 هم پیشی گرفته است.

برخی کارشناسان در مورد صحت این نتایج تردید دارند، زیرا معتقدند بخش عمده این جلب توجه ناشی از هجوم کاربرانی است که برای ابراز تنفر یا مخالفت با ترامپ به صفحات مربوط به وی هجوم اورده اند و لذا نمی توان وی را محبوب دانست. سیستم هوش مصنوعی MogIA نیز هنوز آنقدر پیشرفته نیست که بتواند به درستی پیام های ارسالی کاربران را تجزیه و تحلیل کرده و درک کند مطالب ارسالی واقعا مضمون مثبت یا منفی دارند.

به هر حال با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص خواهد شد که سیستم های هوش مصنوعی دقیق تر هستند یا نتایج حاصل از ارسال پرسشنامه های مختلف به سبک سنتی.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ هوش مصنوعی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آمریکایی ها درباره هیلاری و ترامپ چه می گویند؟به گزارش ایران ؛شاید ظهور پدیده ترامپ با مواضع تند و الفاظ نامتعارف در دموکراسی بیشتر از ۸۰ درصد مشاغل امروزی تا چند سال آینده از …روبات و هوش مصنوعی دنیا در آستانه تجربه چهارمین انقلاب صنعتیتیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری …آخرین اخبار خبرگزاری های فارسی زبان را به صورت طبقه بندی شده در تیتر نو بخوانیدناپدری دختر ساله شکنجه شده دستگیر شدمرد …به گزارش ایران ؛سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد گفت حدود روز پیش صدای ناله این کودک موجب شد تا خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه رئیس دوره ای اوپک کشورهای غیر عضو روزانه هزار عصر ایران بعید نیست ترامپ به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران به دلایل غیرهسته ای با هدف عوارض لیزر کردن موهای زائد چیست؟در مدتی که از معرفی لیزرها برای درمان موهای زائد گذشته است ثابت شده برای درمان نواحی چطور بفهمیم غلظت خون داریم؟ راه های درمانشاید شما هم کلمه غلظت خون را زیاد شنیده باشید اما واقعا ندانید که این عنوان دقیقا پایگاه اطلاع رسانی رجا بانک‌های داخلی با اجرای خودتحریمی را کلید زدند صداوسیما، وزارت اطلاعات، وزارت خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرگزاری ایسنا خوزستانخبرگزاری ایسنا گیلانخبرگزاری ایسنا خراسان رضویخبرگزاری خبر پو پویش آخرین اخبار ایران و جهان و نیازهای …خبر پو پویش آخرین اخبار ایران و جهان از خبرگزاریها و سایتهای خبری پویش نیازهای رمان خارجی از ادبیات کلاسیک و مدرن دنیا …در اینجا بسته دوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامل رمان خراجی است برخی از این راهنمای انتخاب بهترین کرم پودر و پنکیک نازوباین روزها مدل های مختلفی از کرم پودرهای مایع، پن استیک، پنکیک و… وجود دارد اما این که تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولتور استانبول قیمت تور استانبول نرخ تور استانبول پاییز آفر تور استانبول بهترین گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیاآخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۱۱ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۵۶ مدارگرد اگزومارس اولین



لینک منبع :پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد

پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950808000753‎Cached29 ا کتبر 2016 ... یک سیستم هوش مصنوعی که نتیجه سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری را در آمریکا به درستی پیش بینی کرده بود، این بار از پیروزی ترامپ بر ... پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد - فرارو fararu.com/fa/news/294108/پیش-بینی-هوش-مصنوعی-ترامپ-می‌برد 29 ا کتبر 2016 ... یک سیستم هوش مصنوعی که نتیجه سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری را در آمریکا به درستی پیش بینی کرده بود، این بار از پیروزی ترامپ بر ... پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../پیش-بینی-هوش-مصنوعی-ترامپ-می‌برد‎Cached29 ا کتبر 2016 ... یک سیستم هوش مصنوعی که نتیجه سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری را در آمریکا به درستی پیش بینی کرده بود، این بار از پیروزی ترامپ بر ... هوش مصنوعی پیش بینی کرد ترامپ می‌برد - افغان خبر https://www.afghankhabar.com/.../هوش-مصنوعی-پیش-بینی-کرد-ترامپ-می‌برد تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ عقرب ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳. هوش مصنوعی پیش بینی کرد ترامپ می‌برد. بر این اساس MogIA نتیجه گرفته که ترامپ از نظر میزان جلب توجه و جلب ... پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/پیش-بینی-هوش-مصنوعی-ترامپ-می‌برد/4079794 اگر چه نتایج نظرسنجی های هفته های اخیر همگی از پیشتازی قابل توجه هیلاری کلینتون در رقابت با ترامپ خبر می دهد، اما یک سیستم هوش مصنوعی پیش بینی ... پیش بینی یک هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/news/پیش-بینی...هوش-مصنوعی-ترامپ-می‌برد/4080882 یک سیستم هوش مصنوعی که نتیجه سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری را در آمریکا به درستی پیش بینی کرده بود، این بار از پیروزی ترامپ بر هیلاری کلینتون خبر ... پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد - نامه نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/political/147774072059215 29 ا کتبر 2016 ... یک سیستم هوش مصنوعی که نتیجه سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری را در آمریکا به درستی پیش بینی کرده بود، این بار از پیروزی ترامپ بر ... پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد - خبرگزاری فارس - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/141958647/‎Cachedیک سیستم هوش مصنوعی که نتیجه سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری را در آمریکا به درستی پیش بینی کرده بود، این بار از پیروزی ترامپ بر هیلاری کلینتون خبر ... هوش مصنوعی پیش بینی کرد ترامپ می‌برد | دری نیوز www.darinews.com/هوش-مصنوعی-پیش-بینی-کرد-ترامپ-می‌برد/ متاسفانه سیستم Rssfeed وبسایت صدای افغان (آوا) امکان نمایش متن کامل خبرها را ندارد. برای مشاهده کامل این خبر به لینک منبع مراجعه نمایید. نشست اضطراری شورای ... پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد | خبروان khabarone.ir/news/4463095 29 ا کتبر 2016 ... فساد اخلاقی هیلاری و ترامپ رکورد جدیدی در انتخابات آمریکا نیست دارای ۱۴ خبر مرتبط ... پیش بینی هوش مصنوعی: ترامپ می‌برد. فارس به نقل از ...