مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از کاشی‌های خورشیدی توسط تسلا

[ad_1]

رونمایی از کاشی‌های خورشیدی توسط تسلا

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از کاشی‌های سقفی جدیدی رونمایی کرده‌است که از توانایی جذب انرژی خورشیدی برخوردارند.

براساس گزارش BBC، این کاشی‌های شیشه‌ای می‌توانند نسبت به صفحه‌های خورشیدی معمولی، شیوه‌ای جذاب‌تر برای تلفیق صفحات خورشیدی با خانه‌های مدرن به شمار روند.

کاشی خورشیدی

رونمایی از این کاشی‌های جدید در استودیو یونیورسال لس‌آنجلس انجام گرفت و ایلان ماسک آنها را با نام "سقف شیرین" معرفی کرد. گفته می‌شود این کاشی‌ها با هدف کمک به شرکت بحران‌زده سولار سیتی که در زمینه انرژی فعالیت دارد ساخته و رونمایی شده‌اند.

هنوز قیمتی برای این کاشی‌ها اعلام نشده‌است و به گفته ماسک قرار است در شکل ها و رنگ های مختلفی وارد بازار شوند. ماسک می‌گوید هزینه خریداری و نصب این کاشی‌ها نسبت به صفحات خورشیدی معمولی بسیار کمتر خواهد بود.

در بخش دیگری از این مراسم پاوربال 2 رونمایی شد، نوعی باطری خانگی که از آن برای ذخیره‌سازی انرژی خورشیدی ذخیره شده توسط صفحات خورشیدی خانگی استفاده می‌شود.

شرکت تسلا به تازگی از افزایش سود سه ماهه اخیرش خبر داده‌است که طی سه سال گذشته اولین افزایش میزان سود برای این شرکت به حساب می‌آید. قرارداد 2.6 میلیارد دلاری برای خریداری شرکت سولارسیتی باعث شد تا میزان سود این شرکت کاهش پیدا کند اما به گفته ماسک این قرارداد برای داشتن دو شرکت متفاوت که در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارند، ضروری بوده‌است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناتسلا یک گام دیگر برای توسعه انرژی های پاک برداشت خانه هایی با سقف های خورشیدی



لینک منبع :رونمایی از کاشی‌های خورشیدی توسط تسلا

Images for رونمایی از کاشی‌های خورشیدی توسط تسلا رونمایی از کاشی‌های خورشیدی توسط تسلا - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/350907/Science/Hi-Tech‎Cached29 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از کاشی‌های سقفی جدیدی رونمایی کرده‌است که از توانایی جذب انرژی خورشیدی ... رونمایی از کاشی‌های خورشیدی توسط تسلا | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/29/1535017‎Cached29 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از کاشی‌های سقفی جدیدی رونمایی کرده‌است که از توانایی جذب انرژی خورشیدی ... سقف خورشیدی تسلا رونمایی شد+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../سقف-خورشیدی-تسلا-رونمایی-شد-تصاویر‎Cached29 ا کتبر 2016 ... سقف خورشیدی تسلا رونمایی شد+تصاویر ... این سقف‌های خورشیدی در چهار سبک متمایز ارائه شده‌اند که شامل کاشی شیشه‌ای طرح‌دار، کاشی شیشه‌ای سنگی، ... راه‌اندازی دفاتر بانک خون بند ناف در سیستان‌وبلوچستان توسط جهاد دانشگاهی. رونمایی از کاشی های خورشیدی توسط تسلا | ایلان ماسک مدیر عامل - قطره www.ghatreh.com/news/.../رونمایی-کاشی-های-خورشیدی-توسط-تسلا 29 ا کتبر 2016 ... ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از کاشی های سقفی جدیدی رونمایی کرده است که از توانایی جذب انØ. رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان ها - onvansho onvansho.ir/result/رونمایی-تسلا-از-سقف-خورشیدی-برای-ساختمان-ها.html این سقف‌ها از سقف‌های از سقف خورشیدی تسلا علاوه بر رونمایی از کاشی . ... معرفی نسل جدیدی از سقف های خورشیدی توسط تسلا شد از راهکارهای تسلا برای ساختمان ها ... رونمایی از کاشی های خورشیدی توسط تسلا - شبکه اینترنتی آفتاب mcp.mixna.ir/news/3f6973203479.html همشهری آنلاین: ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از کاشی های سقفی جدیدی رونمایی کرده است که از توانایی جذب انرژی خورشیدی برخوردارند. پشت بام های خورشیدی تسلا - آپارات ► 2:23www.aparat.com/v/FmenZ/پشت_بام_های_خورشیدی_تسلا Nov 9, 2016 - 2 min خوش خبریم الون ماسک از فناوری جدید پوشش بام های خورشیدی تسلا رونمایی کرد. تسلا کاشی هایی زیبا برای پشت بام ساخته است که انرژی مورد نیاز ... رونمایی از کاشی‌های خورشیدی توسط تسلا | همشهری آنلاین vista.ir/news/31290715/رونمایی-از-کاشی‌های-خورشیدی-توسط-تسلا همشهری آنلاین: ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از کاشی‌های سقفی جدیدی رونمایی کرده‌است که از توانایی جذب انرژی خورشیدی برخوردارند. ایلان ماسک از سقف خورشیدی شیشه‌ای جدید تسلا رونمایی کرد » طراحی ... sefaresh.net/.../7841-ایلان-ماسک-از-سقف-خورشیدی-شیشه‌ای-جدید-تسلا-رونمایی-کرد.html تسلا علاوه بر رونمایی از کاشی‌های خورشیدی سقفی جدید، از یک باتری خانگی با طول عمر ... که اخبار مختلفی درباره احتمال خرید سولارسیتی توسط تسلا شنیده می‌شود.