مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها

[ad_1]

 

کد مطلب: 408028

رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها

تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

 ایلان ماسک،رئیس شرکت اسپیس‌ایکس و خودروسازی تسلا موتورز از جدیدترین محصولات زیست‌سازگار این شرکت رونمایی کرد.

 

سالن استودیوی جهانی در لس‌آنجلس دیشب(جمعه) شاهد رونمایی از پنل‌های خورشیدی سقفی، باتری ظرفیت‌بالای خانگی Powerwall 2 و نسخه تجاری Powerpack 2 بود.
این سقف‌های خورشیدی در چهار سبک متمایز ارائه شده‌اند که شامل کاشی شیشه‌ای طرح‌دار، کاشی شیشه‌ای سنگی، کاشی شیشه‌ای توسکانی و کاشی شیشه‌ای صیقلی هستند.

به گفته ماسک، هزینه نصب این پنل‌ها از سقف عادی ارزان‌تر بوده و همچنین هزینه‌های برق به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.
برای ذخیره انرژی خورشید و استفاده از آن در شب یا آب‌وهوای ابری، نسخه جدید باتری Powerwall معرفی شد که شامل دو باتری لیتیوم یونی 14 کیلوواتی در هر بسته است و نیروی لازم برای چراغ‌ها، یخچال و سایر دستگاههای یک خانه چهار خوابه را تامین می‌کند. این باتری جدید همچنین از یک مبدل نیروی داخلی برخوردار است که در نسخه قبلی بصورت جداگانه ارائه می‌شد و این مبدل به صورت مستقیم با پنل‌های سقف خورشیدی کار کرده و نور خورشید را به برق تبدیل می‌کند.
ماسک از آغاز نصب کاشی‌های شیشه‌ای در تابستان 2017 سخن گفت و مدعی است که طول عمر آن‌ها بسیار طولانی و دو تا سه برابر آسفالت است.

 

کلمات کلیدی : تسلا+سقف خورشیدی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی راه اندازی جاده خورشیدی در امریکا با پنل های رنگارنگ اولین مزرعه برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ج سرعت سنج یکی دیگر از ابزارهای جی پی اس، سرعت سنج آن است که برای تعیین سرعت حرکت اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را مطح دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیادیدنی های ایتالیاایتالیاکشور ایتالیاجاذبه های ایتالیامراکز گردشگری ایتالیا شرکت آمریکایی کورنینگ نسل پنجم شیشه نشکن را با مقاومت ضربه از ارتفاع سانتیمتری



لینک منبع :رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها

Images for رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/595305/science/technology‎Cached29 ا کتبر 2016 ... رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها. دانش > فناوری - ایلان ماسک،رئیس شرکت اسپیس‌ایکس و خودروسازی تسلا موتورز از جدیدترین ... رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان ها - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1121418‎Cachedرونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/08/08 ساعت انتشار:21:41:26 بازدید:762بار کد خبر: DEN- 1121418. رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان ها - onvansho onvansho.ir/result/رونمایی-تسلا-از-سقف-خورشیدی-برای-ساختمان-ها.html رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها. سالن استودیوی جهانی در لس‌آنجلس دیشب جمعه شاهد رونمایی از پنل‌های خورشیدی سقفی . انقلاب تسلا در زمینهٔ انرژی‌ ... تسلا ماه آینده از سقف خورشیدی رونمایی می‌کند | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../تسلا-ماه-آینده-از-سقف-خورشیدی-رونمایی-م/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... روز ۲۸ اکتبر، تسلا می‌خواهد در جریان مراسمی در سن فرانسیسکو از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها رونمایی کند. سقف خورشیدی اولین محصول جدیدی ... الف - رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها alef.ir/vdcj8oexouqeyyz.fsfu.html?40txt‎Cachedسالن استودیوی جهانی در لس‌آنجلس دیشب(جمعه) شاهد رونمایی از پنل‌های خورشیدی سقفی، باتری ظرفیت‌بالای خانگی Powerwall 2 و نسخه تجاری Powerpack 2 بود. رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان ها | خبر از ما www.khabarazma.com/266353 ایلان ماسک،رئیس شرکت اسپیس ایکس و خودروسازی تسلا موتورز از جدیدترین محصولات زیست سازگار این شرکت رونمایی کرد. سالن استودیوی جهانی در لس آنجلس ... رونمایی ایلان ماسک از سقف خورشیدی تسلا - espash.ir espash.ir/news/278/رونمایی-ایلان-ماسک-از-سقف-خورشیدی-تسلا‎Cached4 دسامبر 2016 ... سقف های شیشه ای خورشیدی ساخته شده توسط تسلا رونمایی شد. ... از پنل‌های خورشیدی ساخته شده و از لحاظ ظاهری شبیه نمای ساختمان‌های مدرن بودند. رونمایی تسلا از سقف خورشیدی برای ساختمان‌ها - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../رونمایی-تسلا-از-سقف-خورشیدی.../6040806/ 29 ا کتبر 2016 ... سالن استودیوی جهانی در لس آنجلس دیشب(جمعه) شاهد رونمایی از پنل های خورشیدی سقفی، باتری ظرفیت بالای خانگی Powerwall ۲ و نسخه تجاری ... ایلان ماسک از سقف خورشیدی تسلا رونمایی کرد - نارون مگ www.narvanmag.com/?p=7351‎Cached30 ا کتبر 2016 ... ایلان ماسک در مراسم روز جمعه 28 اکتبر از سقف خورشیدی تسلا رونمایی کرد ... از پنل‌های خورشیدی ساخته شده و از لحاظ ظاهری شبیه نمای ساختمان‌های مدرن ...