مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید

[ad_1]

 

مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید

تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰

 

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت ۷ بود. امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد.

به گزارش ستاره ها؛ سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت ۷ بود. امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد.

 

 مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید

گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ از چند روز دیگر به شکل کاملا رسمی راهی بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این مدل جذاب پرچم‌دار سامسونگ را خریداری کنند. در حال حاضر عرضه‌ی این تلفن همراه هوشمند در کشور‌های آسیایی تایید شده و به احتمال زیاد باید شاهد عرضه‌ی آن در منطقه‌های دیگر هم باشیم؛ البته سامسونگ درباره‌ی این موضوع چیزی نگفته است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید:

 

 مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید

 

 مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینیدمدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید
 

 


گوشی گلکسی S7 اج از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌کند. این تلفن همراه هوشمند در برخی کشورها با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در کشورهای دیگر هم با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار شده است. ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن دیده می‌شود.

 

البته پرچم‌دار سامسونگ از کارت حافظه‌ هم پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم برای یک روز کاری نیاز کاربران را برطرف می‌کند. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن هم یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی موبایل را در اختیار کاربران می‌دهد.

مرجع : مجله دیجی کالا

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس اج …موبایلمشخصات فنی کامل گوشی سامسونگ گلکسی اس اج،قیمت گوشی به همراه گالری عکس بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیتبررسی گلکسی اس اج گلکسی اج گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت میلیون تومان و ۲۰ ترفند جالب گلکسی اس ۷ و اس۷ اج سامسونگ که …۲۰ترفناگر این روزها به دنبال اخبار مربوط به دو پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران ……اینک قصد داریم با مقایسه گلکسی نوت با اس اج به بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس اج …موبایل سامسونگ گلکسی اس اج دو سیم کارتجذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدجدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوززلزله ای کە با بزرگای ۵٫۰ کرمان را لرزاند در محل تلاقی دو گسل رخ داده است به ادامه مطلبالف گلکسی اس اج ادیشن المپیک به‌زودی شاهد گوشی هوشمند گلگسی اس اج، ادیشن مخصوص المپیک خواهیم بودلینکدونی سافت هواوی از تکنولوژی جدید باتری های لیتیوم یون مجهز به گرافن خود، با طول عمر برابر دوربین گلکسی اس ۷ اج با اختلاف زیادی بهتر از …دوربینگلکسیاساجبااختلافدوربین گلکسی اس ۷ اج با اختلاف زیادی بهتر از دوربین آیفون ۷ استنقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی نظرات کاربران در مورد گوشی …با سلام خدمت دوستان من میخوام گوشی رو خریداری کنم قبل از اینکه تصمیم بگیرم نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ …سامسونگ نازک ترین گوشی هوشمند خود با نام را معرفی کرد نقد و بررسی تخصصی نسخه اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریهواوی لیست گوشی هایی که به اندروید نوقا مجهز خواهند شد را اعلام کرد هواوی هم اکنون بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب اخبار فناوری و تکنولوژیچگونه اجرای برنامه‌های کم کاربرد را در پس زمینه اندروید متوقف کنیم نوشته شده توسط خودرو ماشین ایران خودرو قیمت خودرو فروش خودرو خودرو،ماشین،ایران خودرو،قیمت خودرو،فروش خودرو،سایپا،خرید خودرو،پراید،پژو،کیا نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام فرحنازجان عزیز معیار من فقط این عکسها هست دانلود بازی جی تی ای اندروید یکی از نسل جدید سرگرمی ها،واقعیت مجازی استواقعیت مجازی تکنولوژی ای است که با آن شارژ سریع چیست ؟ طرز کار علم فرداشارژسریعشارژ سریع چیست تفاوت شارژر های سریع در چیست ، انواع شارژ سریع شرکت های تولید



لینک منبع :مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید

Images for مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مدل-جدید-گلکسی-s7-اج-را-ببینید/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ از چند روز دیگر به شکل کاملا رسمی راهی بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این مدل جذاب پرچم‌دار سامسونگ را خریداری ... مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید +عکس | سامسونگ مدتی پیش اعلام www.ghatreh.com/news/nn34349876/مدل-جدید-گلکسی-ببینید-عکس 29 ا کتبر 2016 ... سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت 7. مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید | سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد - قطره www.ghatreh.com/news/nn34359594/مدل-جدید-گلکسی-ببینید 30 ا کتبر 2016 ... سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت 7. مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/news/مدل-جدید-گلکسی-S7-اج-را-ببینید/4084283 سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت ۷ بود. امروز این مدل جدید گلکسی S7 ... میهن مگ - مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید https://mihanmag.com/.../مدل_جدید_گلکسی_S7_اج_را_ببینید‎Cached24 مه 2017 ... مدل جدید Galaxy S7 لبه را ببینید سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که لبه Galaxy S7 در آبی رنگ در راه بازار کار می کند. همان رنگ که قبلا در انحصار ... مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید | ستاره‌ها vista.ir/cdn/31302042‎Cached29 ا کتبر 2016 ... سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت ۷ بود. امروز این مدل جدید ... مدل جدید گلکسی s7 اج را ببینید | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/4453656/مدل-جدید-گلکسی-s7-اج-را-ببینید 29 ا کتبر 2016 ... سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی s7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت 7 بود. امروز این مدل جدید ... سایت خبری و تحلیلی جنوب ایران:مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید www.jonoubiran.com/telex-28057.html‎Cached29 ا کتبر 2016 ... مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید. گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ از چند روز دیگر به شکل کاملا رسمی راهی بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این مدل جذاب ... رنگ های مختلف گلکسی S7 Edge را ببینید! - آی‌تی‌رسان itresan.com/105809/رنگ-های...گلکسی-s7-edge...ببینید/.html‎CachedSamsung-Galaxy-S7-edge-in-black-silver-and-. این رندرهای جدید ... گلکسی اس 7 اج همانند برادر دو قلویش در تاریخ 11 مارس به طور رسمی عرضه خواهد شد. قیمت گلکسی ...