مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی

[ad_1]

سازمان غذا و داروی امریکا FDA برای اولین بار، استفاده از دارویKeytruda را به عنوان جایگزینی برای شیمی درمانی در درمان سرطان ریه تایید کرده است. چراغ سبز سازمان غذا و داروی امریکا به این دارو در حالی است که چندی پیش محققان به تاثیر مضاعف ایمونوتراپی در درمان سرطان ریه نسبت به شیمی درمانی پی برده بودند.

داروی تایید شده می تواند در بیمارانی که مبتلا به سرطان ریه پیشرفته بوده و تومورهایشان دارای پروتئین PD-L۱ است، استفاده شود. دکتر پرلموتر در این رابطه می گوید: «درمان با داروی جدید به بیماران کمک می کند تا راه درمانی موفق تری را برای مبارزه با تومورهای سرطانی تجربه کنند. روش جدید عوارض شیمی درمانی را نداشته و می تواند موثرتر از شیمی درمانی عمل کند.»

مطالعات و بررسی های محققان نشان می دهد، این روش درمانی می تواند در بسیاری از بیمارانی که به سرطان ریه مبتلا هستند با نتایج قابل توجهی پاسخ داده شود. داروی Pembrolizumab که با نام های Keytruda, Merck نیز شناخته می شود، سیستم ایمنی را تحریک می کند تا به تشخیص تومورهای سرطانی که در بدن بیمار پخش شده اند، پرداخته و با آنها مبارزه کند.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی ممکن شد سایت …سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان سرطان روده بزرگ – علائم ، عوارض ، پیشگیری ، درمان ، …سرطان روده بزرگ بیماری است که در آن سلولهای بدخیم سرطانی در بافت روده بزرگ تشکیل می همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان ریه تلفیق رادیوتراپی و شیمی درمانی، رویکردی موثر در درمان سرطان است ۶۰ درصد سرطان های مرکز جامع سرطان مقالاتدرمان لنفوم هوچکین …برخی عوامل بر پیش‌آگهی شانس بهبودی و گزینه‌های درمان تأثیرگذار است لنفوم هوچکین مرکز جامع سرطان مقالاتدرمان سرطان روده بزرگدرمان سرطان روده بزرگ پس از تشخیص سرطان روده بزرگ، آزمایش‌هایی برای آگاهی از سرطان ریه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسرطانریهسرطان ریه یا چنگار ریه به انگلیسی نوعی بیماری است که مشخصه آن رشد کنترل‌نشده سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطانروش های جراحی سرطان معده جراحی سرطان معده در مورد بسیاری از کسانی که سرطان معده پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات پرتو درمانی …آنچه لازم است دربارة سرطان بدانید شناخت سرطان سرطان از سلول‌ها ایجاد می‌شود که سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطانروش های جراحی سرطان روده بزرگ جراحی، متداول ترین درمان سرطان روده بزرگ مروری کلی بر سرطان‌ کبد سایت پزشکان بدون مرزسرطان‌ کبد عبارت‌ است‌ از یک‌ تومور بدخیم‌ سرطانی‌ که‌ از بافت‌ کبد منشأ می‌گیردراه های درمان سرطان پستان در زناناز دیگر اقدامات درمانی، شیمی‌درمانی می ‌باشد که در اکثر بیماران باید صورت گیرد و در فیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های سرطان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسرطانگسترش سرطان سرطان به سه طریق به شرح زیر در بدن گسترش می‌یابد از طریق بافت سرطان به بیماری واگیر پزشکان ایرانسرطان روده بزرگ که تحت عنوان سرطان کولون، سرطان رکتوم و یا چنگار روده بزرگ نیز شناخته میگنا آشنایی با روش های درمان سرطان کلیهو هر روز افق های جدیدی در درمان این بیماری پیش روی پزشکان و بیماران قرار می گیردکتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای سرطان روده بزرگ را زود درمان کنیدتست های غربالگری منظم با شناسایی پولیپ های روده قبل از تبدیل آنها به سرطان روده بزرگ سرطان زنگ بیداری منبیماری می گوید وقتی اطرافیانم ؛ یا دوستانی که خودشان شیمی درمانی کرده بودند به من مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانبریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما گیاه درمانی…گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب



لینک منبع :ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی

ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/595332/science/medical‎Cached30 ا کتبر 2016 ... سازمان غذا و داروی امریکا FDA برای اولین بار، استفاده از دارویKeytruda را به عنوان جایگزینی برای شیمی درمانی در درمان سرطان ریه تایید کرده است. ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1121446 29 ا کتبر 2016 ... سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان ریه می شود. ... ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/29/1535267 29 ا کتبر 2016 ... مهر نوشت: سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان ریه می شود. ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../ممکن-شدن-درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی 29 ا کتبر 2016 ... سازمان غذا و داروی امریکا داروی جدیدی را تایید کرده که جایگزین شیمی درمانی در سرطان ریه می شود. ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی! - آخرین نیوز www.akharinnews.com/.../117716-ممکن-شدن-درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... به گزارش مهر، سازمان غذا و داروی امریکا FDA برای اولین بار، استفاده از دارویKeytruda را به عنوان جایگزینی برای شیمی درمانی در درمان سرطان ریه ... ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/.../ممکن-شدن-درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی 30 ا کتبر 2016 ... ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی به گزارش خبرداغ به نقل از مهر ،سازمان غذا و داروی امریکا FDA برای اولین بار، استفاده از دارویKeytruda را ... سرطان ریه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان_ریه‎Cached Similarممکن است سرطان ریه در رادیوگرافی قفسه سینه و مقطع‌نگاری رایانه‌ای (سی‌تی اسکن) قابل تشخیص باشد. ... گاهی اوقات NSCLC با جراحی قابل درمان است، اما معمولاً SCLC به شیمی درمانی و ... بسیاری از علائم سرطان ریه (کم اشتهایی، کم شدن وزن، تب، خستگی) مختص این بیماری نیستند. ..... سرطان ریه بدون سلول ریز, سرطان ریه سلول ریز. ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی! - آخرین نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147779832023547‎Cachedممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی! - آخرین نیوز. ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - خبر آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27324040 29 ا کتبر 2016 ... چکاپ های زنانه و مردانه ... پاپ اسمیر پاپ اسمیر (PAP SMEAR) آزمایش نمونه های سلولی برداشته شده از قسمت گردن رحم در خانم هاست. این آزمون بهترین ... ممکن شدن درمان سرطان ریه بدون شیمی درمانی - رویداد ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/.../ممکن-شدن-درمان-سرطان-ریه-بدون-شیمی-درمانی/4084682 سازمان غذا و داروی امریکا FDA برای اولین بار، استفاده از دارویKeytruda را به عنوان جایگزینی برای شیمی درمانی در درمان سرطان ریه تایید کرده است. چراغ سبز سازمان ...