مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی جهان

[ad_1]

تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی جهان

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
وضعیت نامناسب زندگی غمگین‌ترین خرس قطبی جهان در یک مرکز خرید در چین باعث شده تا کمپینی برای آزادی این خرس قطبی در جهان به راه بیافتند.

براساس گزارش دیسکاوری، این جنبش جهانی تاکنون توانسته یک میلیون امضا را برای آزادی پیتزا، غمگین‌ترین خرس قطبی جهان که درون یک مرکز خرید در چین محبوس شده‌است را جمع‌آوری کند. این جنبش پس از انتشار ویدیویی جدید از این خرس قطبی در اینترنت آغاز شد.

پیتزا یکی از 500 گونه جانداری است که درون باغ‌وحش کوچکی در داخل یک مرکز خرید بزرگ در شهر جنوبی گوانگژو زندگی می‌کند و فعالان محیط زیست در تلاشند تا خانه‌ای جدید را برای این جاندار افسرده بیابند.

در نامه‌ای که به امضای 50 گروه فعال زیست‌محیطی در چین رسیده و برای فرماندار استان گوانگدون و مرکز خرید محل نگهداری پیتزا ارسال شد درخواست شده‌است تا این باغ‌وحش به دلیل غیرقانونی بودن تعطیل شود. در نسخه‌ای از این نامه نوشته شده‌است که حیواناتی از قبیل روباه قطبی، گرگ و شیرماهی در اتاق‌هایی کوچک بدون پنجره و بدون بافت طبیعی نگهداری می‌شوند.

به گفته فعالان حیات وحش، این وضعیت بسیار متفاوت‌ از زیستگاه طبیعی این حیوانات است و می‌تواند سلامت روحی و جسمی این حیوانات را به خطر بیاندازد.

ویدیوی جدیدی که از پیتزا در فضای مجازی منتشر شد و او را در وضعیتی عصبی نشان می‌داد درحالی که تلاش می‌کرد از دیوارهای شیشه‌ای قفس 40 متری‌اش عبور کند، دل فعالان و علاقمندان به محیط زیست را به درد آورد و جنبش برای نجات وی از همین زمان آغاز شد. به گفته آلستر مک‌میلان دامپزشک حرکات سر و بدن پیتزا کاملا نشان‌دهنده خستگی و افسردگی و مشکلات سلامتی در این جاندار است. به گفته وی این خرس به طور کامل از تمامی آنچه به زیستگاه طبیعی‌اش مرتبط است جدا شده‌‌است و هرچه بیشتر در این مکان باقی بماند، وضعیت روحی او آشفته‌تر خواهد شد.

مرکز خریدی که از پیتزا نگهداری می‌کند پیشنهاد مرکز حیات وحش یورکشایر برای سرپرستی از این خرس قطبی را به این شرط که خرس قطبی دیگری جایگزین او نشود، نپذیرفته و اعلام کرد نیازی به مداخله خارجی‌ها وجود ندارد. باغ‌وحش گرند‌ویو،‌ محل نگهداری پیتزا، نتیجه روند جدید جذب مشتری در میان خرده‌فروش‌های چینی است که برای بازگرداندن مشتریان به فروشگاه‌های خود از حیوانات استفاده می‌کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

عکس نوشته های پرمعنا و عرفانی جدیدعکس نوشته های پرمعنا و عرفانی جدید را برای شما آماده کرده ایم عکس نوشته های عرفانیجالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار



لینک منبع :تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی جهان

Images for تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی جهان تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی جهان - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/351017/Science/globalenvironment‎Cached30 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: وضعیت نامناسب زندگی غمگین‌ترین خرس قطبی جهان در یک مرکز خرید در چین باعث شده تا کمپینی برای آزادی این خرس قطبی در جهان به ... تلاش برای نجات غمگین ترین خرس قطبی جهان - تی نیوز tnews.ir/news/a93a73269464.html 30 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: وضعیت نامناسب زندگی غمگین ترین خرس قطبی جهان در یک مرکز خرید در چین باعث شده تا کمپینی برای آزادی این خرس قطبی در جهان ... تلاش برای نجات غمگین ترین خرس قطبی جهان | وضعیت نامناسب زندگی www.ghatreh.com/news/.../تلاش-برای-نجات-غمگین-ترین-خرس-قطبی-جهان 30 ا کتبر 2016 ... وضعیت نامناسب زندگی غمگین ترین خرس قطبی جهان در یک مرکز خرید در چین باعث شده تا کمپینی برای آزادی این خرس قطبی Ø. تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی جهان - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../تلاش-برای-نجات-غمگین-ترین-خرس-قطبی/.../6041462/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... وضعیت نامناسب زندگی غمگین ترین خرس قطبی جهان در یک مرکز خرید در چین باعث شده تا کمپینی برای آزادی این خرس قطبی در جهان به راه بیافتند. آخرین اخبار غمگین ترین خرس قطبی - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/غمگین-ترین-خرس-قطبی تعداد اخبار مورد پوشش. آخرین اخبار غمگین ترین خرس قطبی صفحه ۱ | ۷ نتیجه (۰٫ ۰۱۹ ثانیه) ... در جهان را بر انگیخت. تلاش برای نجات غمگین ترین خرس قطبی جهان. چهره غمگین ترین خرس جهان عآکا - onvansho onvansho.ir/result/چهره-غمگین-ترین-خرس-جهان-عآکا.html غمگین ترین خرس قطبی جهان چهرهستاره ها قبلبعد از آرایش استخدام انسان برای . تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی جهان غمگین‌ترین خرس قطبی جهان در یک مرکز ... غمگین ترین میمون جهان شناسایی شد عکس - onvansho onvansho.ir/result/غمگین-ترین-میمون-جهان-شناسایی-شد-عکس.html غمگین‌ترین میمون جهان شناسایی شد محققان چینی در زمان تعیین توالی ۳۸ میمون دماغ . ... گورستان ماموت‌ها در روسیه کشف شد تلاش برای نجات غمگین‌ترین خرس قطبی ... ویدئو | غمگین‌ترین خرس قطبی جهان - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/555132/multimedia/movie 11 جولای 2016 ... این خرس قطبی زیبا غمگین‌ترین خرس قطبی جهان است، زیرا درون محفظه‌ای کوچک ... ویدئو | تلاش خرس قطبی گرسنه برای بلعیدن یک نوزاد · ویدئو | وقتی شامپانزه ... ویدئو | مبارزه دیدنی موش و مار برای نجات بچه موش · ویدئو | مرگ والی که ... آپارات - فقط خرس www.aparat.com/result/فقط_خرس نجات عجیب خرس خشمگین با بیل مکانیکی · عصر ایران ... تلاش خرس قطبی برای بلعیدن نوزاد · خبرآنلاین. 12,619 بازدید. 0:57 · غمگین ترین خرس قطبی جهان.