مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها

[ad_1]

به گزارش شفاف برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص در ماهی که روزه می گیرید

 به گزارش شفاف مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طب سنتی ، توصیه های خوبی برای پیشگیری و حتی درمان برخی بیماری ها از جمله چربی خون، سرطان و کم خونی دارد.

دکتر معصومه خادمی زاده ره عنوان مثال به وعده افطار در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اینکه برخی روزه داران چون در وعده افطار، غذای چرب می خورند دچار افزایش کلسترول خون می شوند.
وی درباره مقابله با این افزایش کلسترول توصیه کرد که استفاده از عسل همراه یک قاشق چایخوری پودر دارچین در یک لیوان آب گرم کلسترول خون را تا ۳۰ درصد کاهش می دهد.

وی برای تاثیر طب سنتی روی بیماری صعب العلاجی مثل سرطان هم به خواص زعفران اشاره کرد و گفت: زعفران یکی از مهم ترین مواد غذایی طب سنتی و ضد سرطان است و می تواند روی طیف وسیعی از تومورها تاثیر مثبت داشته باشد.

خادمی زاده در خصوص درمان کم خونی با استفاده از طب سنتی نیز گفت: ترکیب سه شیره گیاهی شامل شیره انگور، شیره خرما و شیره توت حتی از قرص های آهن، اثربخشی بیشتری دارد و آهن بدن را تامین می کنند.
وی یادآور شد: هر کدام از این سه شیره گیاهی را به اندازه یک قاشق می توان با هم مخلوط کرد؛ ضمن اینکه این مواد را می توانیم حتی تا یک ماه در یخچال نگهداری کنیم.

مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیش از این نیز گفته بود که مصرف انجیر می تواند یک چهارم نیاز روزانه بدن به آهن را تامین کند به ویژه اگر با آب پرتقال خورده شود.گفته می شود ۷۰ درصد خانوارهای ایرانی با کمبود آهن مواجه اند.

منبع : ایرنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 جولای 2016 ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها. 067b9c98a68f195c5dcb05cd67311cee. برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های ...4 روز پیش ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها. به گزارش شفاف برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید ...3 جولای 2016 ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها. برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید ...19 جولای 2016 ... برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید.3 جولای 2016 ... گروه سلامت و تغذیه: برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در ...برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص در ماهی که روزه می ...3 جولای 2016 ... برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص ...3 جولای 2016 ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها ایرنا: برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی ...3 جولای 2016 ... برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص ...


کلماتی برای این موضوع

طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات …لاغر شدن جاق ها بخوانند مقالات مخصوص چاق ها جاقی شکم لاغر شدن فوری لاغر شدن با دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …بیماری دیابت چیست بیمارى دیابت یکى از شایع ترین بیمارى هاى غدد درون ریز است اکثر موش‌ها شناخت و روش مبارزه با آنها سایت بهداشت …موش‌ها شناخت و روش مبارزه با آنها سایت بهداشت محیط ایران بهداشت محیط،آب وفاضلاب فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو …شیوه‌ای که با کودکان حرف می‌زنیم تاثیر عمیقی بر آموزش و توانایی گوش دادن آنها بر ما زیباترین جملات و متن های کوتاه عاشقانههیچ کس نمی تواند ما را بهتر از خودمان فریب دهد با تدبیر، متانت، محبت و گذشت می پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت …صفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین مضرات استفاده از جوش شیرین سایت بهداشت …مضرات استفاده از جوش شیرین مضرات استفاده از جوش شیرین ‏ سودای پخت یا جوش‌شیرین با گیاه …میوه های درمانگر امروزه مردم امریکا گرایش قوی تری نسبت به انواع میوه ها یافته اندفن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو …فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو آشنائی با فن خطابه ، اصول مخاطب شناسی طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیردیف نام محصول خواص قیمت ۱ لیتری قیمت ۴ لیتری قیمت ۲۰ لیتری ۱ عرق آویشن اشتهاآور نامه امام علیع به مالک اشتر ای مالک اگر شب هنگام …نامه امام علی ع به مالک اشتر عهدنامه مالک وقتی حضرت امیرالمومنین علی ع ، مالک اشتر دوره پاکسازی بدن از استروئیدها پایگاه …طبیب طبیعت طبیب طبیعت با خواص این خوراکی ممتاز بیشتر آشنا شوید خوراکی های مختلفی در



لینک منبع :مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها

مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/146189_مهار-کم-خونی-با-ساده-ترین-خوردنی-ها.html/‎Cached2 جولای 2016 ... برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص. Images for مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها - نشریه اینترنتی نوجوانها https://www.nojavanha.com/home.jsf?p=128709&cat=21‎Cachedبرای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص در ماهی که روزه می ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها | آریاهوم aryahome.ir/مهار-کم-خونی-با-ساده-ترین-خوردنی-ها/ 2 جولای 2016 ... مهار کم خونی ،مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طب سنتی ، توصیه های خوبی برای پیشگیری و حتی درمان برخی ... کم خونی با ساده ترین خوردنی ها مهار می شود - ایران خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21300385 3 جولای 2016 ... کم خونی با ساده ترین خوردنی ها مهار می شود. برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها payeshonline.com/news/.../مهار_کم_خونی_ساده_ترین_خوردنی_ها‎Cached2 جولای 2016 ... برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها - onvansho onvansho.ir/result/مهار-کم-خونی-با-ساده-ترین-خوردنی-ها.html انجمن راسخون مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی . 16 راهکار ساده برای درمان کم خونی شدید برای درمان کم خونی باید رژیم 16 راهکار ساده برای درمان کم خونی پربحث ترین ها ... کم خونی با ساده ترین خوردنی ها مهار می شود - ایران خبر | دمادم https://damadam.ir/news/کم-خونی-با-ساده-ترین-خوردنی-ها-مهار-می.../2917320 برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به خصوص در ماهی که ... مهار کم خونی با ساده ترین خوراکی ها - سرزه www.serze.com/مهار-خونی-ساده-ترین-خوراکی-1241224/‎Cached3 جولای 2016 ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها برای اینکه از کم خونی در امان بمانید پیشنهاد می دهیم از توصیه های سودمند طب سنتی یاری دریافت بکنید و کوشش ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها - فانیگما funigma.com/137561/مهار-کم-خونی-با-ساده-ترین-خوردنی-ها‎Cached3 جولای 2016 ... ایرنا: برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید و سعی کنید مانع ایجاد آن در بدنتان شوید به ...