مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند

[ad_1]

مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار می‌رود و مدیریت صحیح برای بقای کسب‌وکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم است.

شروع هر کسب‌وکار و البته ادامه یافتن آن بستگی به این دارد که بتوانید چاره‌ای برای رفع نیاز جامعه یافته، سپس کمپانی خود را به جامعه معرفی کرده و بگویید که چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می‌دهید.

به‌محض اینکه آنها با کسب‌وکار شما آشنا شدند باید مطمئن شوید که مرحله جذب مشتریانتان و سفارش محصول یا خدمات شما تا حد ممکن آسان باشد. ساختار، سازمان، استراتژی و هدایت کلی کمپانی شما بر عهده خودتان است تا سکان هدایت را به دست گیرید اما باید در نظر داشته باشید که اهداف و دستورات شما را کارمندان اجرا می‌کنند و دستاوردهای شما در واقع نتایج کارهای آنها است.

برای رسیدن به بهترین نتایج، کارمندان شما به مدیریت نیاز داشته و همین امر باعث می‌شود تا مدیریت صحیح برای بقای کسب‌وکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم شود.

اینکه کاری کنید تا کارمندان با یکدیگر همکاری کرده و در مسیر موفقیت گام بردارند، همچنین هدفی یکسان داشته و انگیزه خود را حفظ کنند در یک کلام به نحوه مدیریت شما برمی‌گردد. در واقع یک مدیر به دیگران نمی‌گوید که چگونه عمل کنند بلکه با فعالیت‌هایی که دارد برای دیگران الهام‌بخش شده و برای آنها تبدیل به یک الگو می‌شود.

دیوید کوجی، مدیرعامل کمپانی Evolver پس از به ثمر رساندن سومین کسب‌وکار خود تصمیم گرفته تا تجاربش را به دیگران بیاموزد. وی مقاله‌ای نوشته و در آن به نکاتی اشاره کرده که هر مدیر باید آنها را به خوبی یاد بگیرد. وی می‌گوید مهم نیست که تازه شروع به مدیریت کسب‌وکار خود کرده یا در هدایت آن تجربه‌ای کسب کرده‌اید. مدیریت و رهبری تنها اینکه هدف خود را به دیگران نشان دهید نیست بلکه آموخته‌ها و دانش خود را باید به اشتراک قرار دهید تا بتوانید فردایی بهتر برای خود و گروهتان بسازید. در ادامه به سه نکته‌ای که دیوید به آنها اشاره می‌کند، خواهیم پرداخت.

مقاله کسب و کار

مسیر خود را مشخص کنید

آموخته‌هایی وجود دارد که می‌توانید از طریق مطالعه، تحصیل و همچنین اساتید مجرب به دست آورید که در نهایت به بهتر شدن قدرت تصمیم‌گیری‌های شما در مدیریت کمپانی و استراتژی‌هایتان کمک می‌کنند. اگرچه باید در نظر داشته باشید که هیچ‌گاه مسیر شخص دیگری را دنبال نکنید و استراتژی‌های آنها تبدیل به اهداف شما نشوند.

در غیر این صورت نتیجه‌ای نمی‌گیرید. علت آن نیز ساده است زیرا شرایط شما فرق می‌کند، محصولات یا خدمات شما متفاوت است، استعدادها و منابعی که در اختیار دارید نیز شباهتی به آنچه آنها داشته‌اند ندارد و در آخر تجارب و موقعیتی که کمپانی شما در بازار دارد نیز متفاوت است. شما می‌خواهید از گروه یا کمپانی کپی کنید که قبلا در بازار بوده، مشتریان خود را داشته و همچنین به برند معتبری تبدیل شده است.

طبیعتا تغییراتی که ایجاد کنید می‌تواند روی نتایج و تجربیات تاثیرات فراوانی بگذارد اما در نظر داشته باشید همیشه بهترین روش این است که مسیری مخصوص به خود بسازید تا در مسیری که قبلا دیگران طی کرده‌اند قدم بردارید.

کوجی می‌گوید با وجود اینکه استفاده از استراتژی‌های دیگران در ابتدا بسیار مفیدتر به نظر رسیده و می‌توانست در زمان صرفه‌جویی کند اما با انجام آن متوجه شد که نتیجه به فاجعه ختم شده و هیچ‌چیز مانند آنچه در سر داشته پیش نرفته است.

وی می‌گوید همیشه گوش‌ها و چشمانتان را برای به دست آوردن اطلاعات از دیگران باز نگه دارید اما در نظر داشته باشید که هرچه می‌خواهید انجام دهید توسط خودتان طراحی و برنامه‌ریزی شده باشد. با انجام این کار می‌توانید تفاوت‌های خود با رقبایتان را حفظ کرده و برتری محسوسی داشته باشید.

مقاله مرتبط: ۹ ویژگی که شما را یک مدیر توانمند نشان می‌دهد

مقاله کسب و کار / استراتژیست کسب و کار

از بهترین استعدادها برای بازاریابی و فروش محصولاتتان استفاده کنید

فرض کنیم که در انجام خدمات‌رسانی یا تولید محصولات به کیفیت بالایی رسیده باشید. همچنین تیم فوق‌العاده‌ای نیز دارید که استعدادهای فراوانی دارند اما بدون افرادی که بتوانند محصولات شما را بفروشند یا برای خدمات شما مشتریانی پیدا کنند تنها کسی خواهید بود که استعداد فراوانی دارد اما نمی‌تواند به درآمد برسد.

بعضی از کارآفرینان می‌توانند محصولات خوبی را تولید کرده و در عین حال فروشندگان خوبی نیز بوده و توانایی بازاریابی و داشتن مشتریان ثابت برای خدمات یا محصولات خود را داشته باشند. اگرچه این استعدادی است که در کمتر کسی وجود داشته و بعضی‌ها نیز فاقد این استعداد هستند یا علاقه‌ای به فعالیت در بخش فروش یا بازاریابی ندارند.

کوجی می‌گوید در کسب‌وکار اولش دارای تیم با استعدادی بوده و می‌توانستند خدمات باکیفیتی در اختیار مشتریان قرار دهند اما در نهایت شکست خوردند. او با تجربه شکستی که داشته است متوجه شده که تنها استعداد برای ساخت محصولات یا خدمات‌رسانی باکیفیت کافی نیست و جذب مشتریان نیز یک چالش بزرگ محسوب می‌شود که نیازمند افراد ماهر است. در کسب‌وکار سوم کوجی، او توانسته افراد مستعدی را بیابد که می‌توانند در زمینه بازاریابی فعالیت قابل‌توجهی داشته باشند.

او می‌گوید اگر یک فروشگاه کوچک دارید که در آن به تنهایی کار می‌کنید یا یک گروه کوچک تشکیل داده‌اید و مشکل اصلی شما در جذب مشتری است بهترین کار استخدام فردی با ارتباطات قوی است که بتواند برای محصولات شما مشتریان جدیدی یافته و همچنین به‌صورت قراردادی مشتریان ثابتی پیدا کند.

اگر بودجه کافی برای جذب چنین فردی ندارید کمی خلاقیت به خرج دهید و با پیشنهادهایی مانند اهدای درصدی از سود فروش محصولات وی را جذب کنید. نبود یک نیروی مجرب در زمینه فروش قطعا به شما آسیب خواهد زد.

مقاله مرتبط: ۱۱ ویژگی یک مدیر کمال گرا

مدیریت زمان

همه‌چیز را ساده نگه دارید

کوجی می‌گوید که اهداف بزرگ باعث شد تا وی بخواهد همه‌چیز را ثبت کند، برای همه کار یک پروسه مخصوص داشته باشد یا مانند کمپانی‌های بزرگ شمار استخدام‌ها را افزایش دهد. او می‌گوید که اگر کسی در چنین وضعیتی قرار دارد بهتر است سریعا شرایط را تغییر دهد زیرا مانند وی با مشکلات فراوانی رو به رو خواهد شد.

در نظر داشته باشید که شما یک کسب‌وکار کوچک دارید یا به‌تازگی شروع به کار کرده‌اید و زمان برای شما از همه‌چیز مهم‌تر است. در این شکی وجود ندارد که شما نیاز به پروسه‌های مختلف برای امور کسب‌وکارتان دارید اما بهتر است مراحل انجام آنها تا حد ممکن آسان و غیررسمی باشد.

هدف از انجام هر پروسه‌ای این است که زیردستان شما آنها را به خوبی انجام دهند. حال اگر آنها به وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند دیگر نیازی به ثبت کردن آنها نیست. بزرگ‌ترین مشکلی که ثبت کردن پروسه‌ها دارد این است که امکان تغییرات سریع را از بین می‌برد زیرا همان‌گونه که یک پروسه ثبت شده است باید تغییر آن و پروسه جدید نیز ثبت شود و این در حالی است که رقبای شما سریع‌تر با شرایط جدید خود را وقف داده‌اند.

مقاله مرتبط: ۲۱ عادت در برنامه روزانه مدیران موفق


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 روز پیش ... ۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند. مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار میرود و مدیریت صحیح برای بقای کسبوکار و همچنین بالا ...4 روز پیش ... یک مدیر بد به زیردستانش تنها دستور میدهد اما یک مدیر خوب زیردستانش را به سمت موفقیت رهبری میکند. اگرچه سوال اصلی این است که چگونه این ...4 روز پیش ... مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار می رود و مدیریت صحیح برای بقای کسب وکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری ب.4 روز پیش ... مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار می رود و مدیریت صحیح برای بقای کسب وکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم است.3 روز پیش ... مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار میرود و مدیریت صحیح برای بقای کسبوکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم است. دی خرید مگ ...4 روز پیش ... ۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند ... به شمار میرود و مدیریت صحیح برای بقای کسبوکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم است.4 روز پیش ... مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار میرود و مدیریت صحیح برای بقای کسبوکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم است. Read more ...وکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم است. 2 . ۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند - آخرین اخبار 1 ساعت قبل ... مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری ...مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار میرود و مدیریت صحیح برای بقای کسبوکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری بسیار مهم است.ta6u9z3 تیتر خبر جدید: روحانی: مجلس با رای به ۳ وزیر نشان داد انتخابی شایسته … توضیحات بیشتر · امروز بی اعتمادی به آمریکا بیش از هر زمان دیگری است ... مدیر جدید سعدآباد باید ژن خاک آن را تغییر دهد · نویسندهای که از زنان نوشت، اما فمینیست نبود ... تولید بیش از ۱۰ محصول با موضوع محوری استکبار ستیزی ...


کلماتی برای این موضوع

عکس های سیامک انصاری و همسرش۶ آذر ۱۳۹۵ عکس های جدید بازیگران و هنرمندان ویژه آذر ماه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ماجرای طلاق و بانزلانیعمر طولانی نعمتی است که خداوند تعالی آن را به هر کسی عطا نمی کند کسانی که از این نعمت پرزنتیشن چیست؟ نمونه یک پرزنتیشن حرفه ای …پرزنتیشندر حقیقت نمونه‌های زیر می‌توانند چند مثال از این موضوع باشند مدیری که قصد دارد با خبرگزاری فارس صفحه اصلی چنان با مردم مصاحبت داشته باش که خود دوست دارى به همان گونه با تو مصاحبت کننداز طناز طباطبایی و مهراوه شریفی نیا تا احسان …اخبار داغوقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که میگنا بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی رضایت …شرکت یا سازمان مربوطه اتخاذ می‌کند، مشارکت در تصمیم‌گیری نام دارد در اینجا هنوز هم سایت خبری تحلیلی بامداد نیوز سایت خبری …می گویند در روزگاران قدیم، شهری وجود داشت که حاکمش دستور داده بود، همه افراد آن باید از پرونده بنیاد تعاون ناجا چه خبر؟ آیا هرجا ثروت هست باید سیاسیمجلسگروه سیاسی ـ مصطفی سعیدی مدتی است بحث بنیاد تعاون ناجا و شایعه فساد در این دستگاه که الف چرایی شیوع فساد در کشور در بحث مفاسد اقتصادی که بیشتر تمرکز روی این نوع مفاسد است فساد های سیاسی به مرتب گزارش مشروح از رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نظرات …گزارش مشروح از رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نظرات مخالفان و موافقان وزیر نفت برنامه امروز سردارهای حرم، عَلَم و قلم در همه حوزه‌ها ورود می جمعه در همه حوزه ها اظهار نظر می کند و رای می دهد و یکی در حوزه غذا در مورد مواد غذایی هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی یک پزشکبا سلام دوستان در این مورد ک رییس یا هر شخصیت دیگه ای که چنین رفتاریو داره واسه ب چالش دو برادری که با دیجی کالا میلیاردر شدند …راز ثروتمندانایده شکل گیری دیجی کالا حمید و سعید محمدی در سال ۱۳۸۴ هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می روش تحقیقبسمه اللّه نور موضوع بررسی وشناخت نمادهای فراماسونری ۞ بیان مسئله به اطرافمان اگر اهل حماسه نیستی لااقل حماسه کش نباش گره، …چرا در دل جبهه پایداری یک مشایی دیگر خوابیده است؟ ئ برای فهم پدیده مشایی باید دو مفهوم بارقه های امید محلی در دولت تدبیر امید سایت …چرا بهزاد کاظمی باید این همه محاکمه بشه و بد بشنوه که عقیده اش را گفته هر چند عجولانه آکاایران ،اخبارآکاایران ،آکانیوز،آکا،سرگرمی،فیلم،کلیپ،اخبار،خبر،بازی،آشپزی ایرانی،آموزش آشپزی نرگس آبادهامروز می تونید یک کتاب را بر روی گوشی های همراه خود داشته باشید تا هر گاه در خصوص مسایل پرسپولیس به تبریز رسید؛ غایب در کاروان …سهرابی به فردوسی پور دایی در کنفرانس خبری ملغطه می کند برنامه نود برخلاف هفته های خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتقدیر از هزار کودک در جشنواره رضوی مقدمات تعیین مزد ۹۶تشکیل کمیته تعیین حداقل هزینه



لینک منبع :۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند

۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند - زومیت www.zoomit.ir/2016/10/29/147850/3-leadership-truths/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... شروع هر کسب‌وکار و البته ادامه یافتن آن بستگی به این دارد که بتوانید چاره‌ای برای رفع نیاز جامعه یافته، سپس کمپانی خود را به جامعه معرفی کرده و ... ۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند - تکنومون technomon.com/.../۳-موضوع-مهم-در-مدیریت-که-هر-مدیری-باید-بداند‎Cached30 ا کتبر 2016 ... شروع هر کسب‌وکار و البته ادامه یافتن آن بستگی به این دارد که بتوانید چاره‌ای برای رفع نیاز جامعه یافته، سپس کمپانی خود را به جامعه معرفی کرده و ... 3 موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند | مدیریت رکن - قطره www.ghatreh.com/news/nn34363382/موضوع-مهم-مدیریت-مدیری-باید-بداند 30 ا کتبر 2016 ... مدیریت رکن اساسی هر کسب و کاری به شمار می رود و مدیریت صحیح برای بقای کسب وکار و همچنین بالا بردن راندمان کاری ب. نکات مدیریتی که هر مدیری بهتر است بداند - موضوع آزاد www.mozooazad.com/.../نکات-مدیریتی-که-هر-مدیری-بهتر-است-بداند‎Cachedنکات مدیریتی که هر مدیری بهتر است بداند ... با موضوع آزاد همراه باشید. ... اگر می‌خواهید مکالمه شما با تیم‌تان به نتیجه برسد باید با صمیمیت بیشتری با آنها برخورد ... بلاگ شخصی فرهاد منصوری farhad82.blogfa.com/‎Cachedروش کار اینستاساز به این شکل است که پس از عضویت در سایت، اکانت ... نظر شما در ارتباط با این موضوع چیست؟ ..... ۳ موضوع مهم در مدیریت که هر مدیری باید بداند. الگوی مدیریتی برای آینده - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/757213‎Cached6 ا کتبر 2013 ... در ادامه، تاریخچه ای از مدیریت بیان می شود و به دو نظریه مهم مدیریت که در ... در آغاز دهه 1990، موضوع مدیریت دغدغه مهم بسیاری از کسب وکارها بود. ... انگیزه بخشی و حصول اطمینان از توجه کارکنان به اهداف تعیین شده، جزو وظایف اصلی هر مدیر است. ... مدیران باید توجه ویژه ای به سه بخش اصلی کسب وکار یعنی افراد، دانش و ... رفتار سازمانی | یک تصمیم مدیریتی www.uveco.ir/hrblog/یک-تصمیم-مدیریتی/‎Cached Similar18 ژانویه 2014 ... اخراج و تعدیل نیرو یک تصمیم مدیریتی سخت است. ... تقریباً هر جوابی، درست است، مهم این است که مدیر از چه راهی به این تصمیم ... خانم، متاهل، دارای یک فرزند ۳ ساله، ارزیابی عملکرد: خوب، نظم در حضور و .... موضوع این است که شما چه تصمیمی میگیرید؟ .... بنظرم علاوه بر دید ارزیابی عملکرد و جنبه های صرف مدیریتی باید ... مدیریت و رهبری، فروش و بازاریابی و مشاوره و آموزش |راههای استراتژیک ... adelkamali.com/.../202-راههای-استراتژیک-کردن-نیروهای-انسانی-چیست؟.html‎Cachedموضوع تفویض اختیار یا سپردن کارها به افراد بسیار مهم است ولی باید افراد در ... بدین معنی که یک مدیر باید نقش هماهنگ کننده امور را داشته باشد. ... خود را بشناسد و مواردیکه به نظرآنها ارزش محسوب میشود را برای خود ارزش بداند. ... 2-تنوع ارتباطات وضعی:هر بخشی در سازمان فروش ، مالی و. ... نیروهای انسانی در محیط کار سه چیز میخواهند:. رموز مدیریت موفق hoseyn.blogsky.com/‎Cached Similarیک رهبر یا مدیر در هر کدام از این دامها که گرفتار شود ، بهای سنگینی باید بابت آن .... تلاش کنید از موضوعات کوچک شروع کرده و کم کم این حس را در خود تقویت کنید . ... فکری می خواهند که این امر مهم بایستی توسط مدیران عالی کشور مثل سران سه قوه و ... مدیریت پروژه در سال جدید به چه سمتی خواهد رفت؟ - Taskulu https://taskulu.com/fa/.../مدیریت-پروژه-در-سال-جدید-به-چه-سمت-و-سوی/‎Cachedمدیریت پروژه هر سال بیشتر مورد نیاز می‌شه و در سال جدید به این سمت و سو ها بیشتر سوق پیدا می‌کنه: ... اما برای مدیران پروژه این به آن معنا است که شما باید با نیروی کاری کار کنید که دائما در حال ... ۳- مدیریت ریسک در سال جدید ورد زبان ها خواهد بود. مدیریت ریسک همین الان هم موضوع مهم و پرطرفداری به حساب میاد اما با رشد چابک سازی، ...