مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد

[ad_1]

 

کد مطلب: 408352

ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد

بخش دانش و فناوری الف،9 آبان95

همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر این شرکت مانند آیفون 7 منتشر شده است.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۲

 فارس به نقل از تک تایمز، برخی کاربران می گویند امکان اتصال آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به لپ تاپ های جدید اپل با استفاده از کابل های موجود وجود ندارند. این در حالی است که این دو گوشی نیز به تازگی عرضه شده اند و مشخص نیست چرا اپل در این زمینه بی دقتی کرده است.

مک بوک پروی جدید اپل دارای چهار پرت یو اس بی است که همگی از نوع Thunderbolt 3  یا  USB Type-Cهستند. آیفون 7 و 7 پلاس هم همراه با کابل USB Type A عرضه شده اند که بدان معناست که آیفون های نسل جدید را نمی توان به تازه ترین مدل مک بوک پرو وصل کرد.

اگر چه تولیدات شرکت اپل همیشه طرفداران زیادی دارند، اما عدم امکان متصل کردن راحت دو محصول جدید این شرکت بسیاری از کاربران را ناامید کرده است. کارشناسان رویدادهایی از این دست را نشانه برخی ناهماهنگی ها و مشکلات داخلی در اپل می دانند و هشدار می دهند که تداوم این مشکلات کاربران را به مهاجرت به آندروید و سیستم عامل ویندوز ترغیب می کند.

کاربران آیفون 7 و 7 پلاس برای متصل کردن این گوشی ها به مک بوک پرو تنها دو راه حل دارند. خریدن یک آداپتور یواس بی – سی به یو اس بی که 19 دلار هزینه در بر دارد یا خریدن یک کابل لایتینگ یو اس بی – سی که 25 دلار قیمت دارد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ آیفون 7

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریثبت نام هزار زائر اربعینی گیلان در سایت سماح سازمان رسانه ای هنری اوج همکاری با میل



لینک منبع :ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد

ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد www.farsnews.com/13950809000198‎Cached30 ا کتبر 2016 ... همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر این شرکت مانند آیفون 7 منتشر شده است. ایتنا - ناسازگاری مک‌بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد itna.ir/fa/doc/.../ناسازگاری-مک-بوک-پرو-آیفون-7-کاربران-ناراضی‎Cached30 ا کتبر 2016 ... ایتنا - ناسازگاری دو محصول جدید اپل یعنی مک‌بوک پرو و آیفون ۷ صدای برخی از کاربران اپل را درآورده است. ناسازگاری مک‌بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد - پسیت passit.ir/.../ناسازگاری_مک‌بوک_پرو_با_آیفون_7_کاربران_را_ناراضی_کرد به گزارش ایتنا از فارس، برخی کاربران می‌گویند امکان اتصال آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به لپ‌تاپ‌های جدید اپل با استفاده از کابل‌های موجود وجود ندارند. این در حالی است که ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد - ایستا نیوز khabarfarsi.com/u/27357077 30 ا کتبر 2016 ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد. ایستانیوز:همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد - الف | خبر ... khabarfarsi.com/u/27366412 30 ا کتبر 2016 ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد. همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد - الف tnews.ir/الف/1a3473273744.html همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر این شرکت مانند آیفون 7 منتشر شده است. ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد - سرزه www.serze.com/ناسازگاری-آیفون-کاربران-ناراضی-2142473/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در رابطه با ناسازگاری آن با برخی تولیدات ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../ناسازگاری-مک-بوک-پرو-با-آیفون-7-کاربران-را-ناراضی-کرد‎Cachedهمزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر این شرکت مانند آیفون 7 منتشر شده است. آخرین اخبار مک بوک - 1 - ویکی نگار www.wikinegar.com/news_tag/مک%20بوک شرکت مایکروسافت اعلام کرده تعداد زیادی از کاربران مک بوک اپل ترجیح می دهند لپ تاب سرفیس ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد ... ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون 7 کاربران را ناراضی کرد - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/916570.html همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر این شرکت مانند آیفون 7 منتشر شده است.