مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز

[ad_1]

وب‌سایت آشپزباشی: ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز که بدون اضافه کردن هیچ روغنی پخته و در واقع بخار پز می شود، غذای بسیار سالمی است. همچنین برای مزه دار و خوش طعم شدن ، آن را با چاتنی سبز یک سس آسیای جنوبی می پزیم.

 

مواد لازم:

  • فیله ماهی ۶عدد
  • نمک ۱/۴ قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه ۱/۸ قاشق چای خوری
  • لیمو ۲ عدد
  • چاتنی سبز به میزان لازم

 ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز

طرز تهیه:

1. روی فیله های ماهی نمک و فلفل سیاه بزنید. بر روی هر فیله ۲ برش لیمو بگذارید و از چاتنی سبز بر روی آن ها قرار دهید.


2. ۸ تکه کاغذ روغنی به سایز ۲۰ در ۲۵ سانتی متر برش دهید و در هر یک، یک عدد فیله ی آماده شده، قرار دهید و خوب بپیچید و با نخ مخصوص آشپزی ببندید.


3. در قابلمه ای بزرگی، به ارتفاع ۵ سانتی متر آب بریزید و بسته های ماهی را روی سبد بخارپز (به شکلی که با آب تماس نداشته باشند) قرار دهید و درب قابلمه را ببندید.


4. ماهی ها را برای ۱۴ تا ۱۶ دقیقه تا کاملا مغز پخت شوند،بخار پز کنید و سریعا میل کنید.

 

نکات:

1.  از ۶ عدد فیله ماهی (با گوشت سفید رنگ مانند لوزی ماهی) هر کدام به وزن تقریبا ۱۷۰ گرم استفاده کنید.


2.  لیمو ها را نازک حلقه حلقه کنید.


3.  در تهیه این دستور از چاتنی سبز ،نوعی سس آسیای جنوبی است، استفاده می شود.


4.  اگر دسترسی دارید به جای کاغذ روغنی، ماهی ها را در برگ های موز بپیچید و بپزید. 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه نوشیدنی موهیتوموجیتوطرز تهیه ابتدا لیموترش ها را آب گرفته و به همراه عسل و یخ داخل میکسر بریزید و آنقدر آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …مزایای لیوان کاغذی حتما بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد



لینک منبع :ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز

Images for ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/.../ماهی-به-سبک-آسیای-جنوبی-با-چاتنی-سبز/‎Cached35 min 27 سپتامبر 2016 ... ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است. سایت آشپزباشی طرز تهیه ماهی به سبک آسیای جنوبی را برای ... ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/.../ماهی-به-سبک-آسیای-جنوبی-با-چاتنی-سبز 16 ا کتبر 2016 ... ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز که بدون اضافه کردن هیچ روغنی پخته و در واقع بخار پز می شود، غذای بسیار سالمی است همچنین برای مزه دار و ... درست کردن ماهی با چاتنی سبز به سبک آسیای جنوبی - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/145216/fish-green-chutney1-recipe/‎Cachedدرست کردن ماهی با چاتنی سبز به سبک آسیای جنوبی طرز تهیه انواع ماهی, طرز تهیه ماهی با چاتنی سبز, نحوه پخت ماهی - روی فیله های ماهی نمک و فلفل سیاه بزنید. بر. ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز ! – توده www.todeh.ir/ماهی-به-سبک-آسیای-جنوبی-با-چاتنی-سبز/ 7 ا کتبر 2016 ... ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز که بدون اضافه کردن هیچ روغنی پخته و در واقع بخار پز می شود، غذای بسیار بی عیبی است. همچنین برای مزه ... هرلحظه، ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز harlahze.com/اخبار-خواندنی/ماهی-به-سبک-آسیای-جنوبی-با-چاتنی-سبز ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز که بدون اضافه کردن هیچ روغنی پخته و در واقع بخار پز می شود، غذای بسیار سالمی است. همچنین برای مزه دار و خوش طعم شدن ، آن ... ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز | هشدار نیوز - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...aG9zaGRhcm5ld3MuaXIvMTEyMDI5... ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز - هشدار نیوز | خبرپو. طرز تهیه ماهی به سبک آسیای جنوبی ، یک غذای خوش طعم و لذیذ - پرشین وی persianv.com/.../طرز-تهیه-ماهی-به-سبک-آسیای-جنوبی-،-یک-غذ.html‎Cached8 ا کتبر 2016 ... ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز که بدون اضافه کردن هیچ روغنی ... مزه دار و خوش طعم شدن ، آن را با چاتنی سبز یک سس آسیای جنوبی می پزیم. ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/259364/‎Cached7 ا کتبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز که بدون اضافه کردن هیچ روغنی پخته و در واقع بخار پز می شود، غذای بسیار سالمی ... طرز تهیه ماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز - دنیای سرگرمی ... dalghak.net/طرز-تهیه-ماهی-سبک-آسیای-جنوبی-با-چاتن/‎Cachedماهی به سبک آسیای جنوبی با چاتنی سبز که بدون اضافه کردن هیچ روغنی پخته و در واقع بخار پز می شود، غذای بسیار سالمی است. همچنین برای مزه دار و خوش طعم شدن، آن ...