مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد

[ad_1]

لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد

دانش > طبیعت - همشهری آنلاین نوشت: پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد تا بتواند دمای بدنش را تنظیم کند.

براساس گزارش دیسکاوری، این پنگوئن نژاد آدلی به نوعی بیماری ناشناخته به نام اختلال ریزش پر مبتلا است که باعث شده‌است پرهای بدنش کاملا بریزد و این جاندار نتواند بدنش را در دمای سرد محیط گرم نگه دارد.

از این رو کارمندان پارک آبی اورلاندو برای پنگوئن نوعی لباس شنا طراحی کرده و دوختند تا با به تن کردن آن پنگوئن بتواند دمای بدنش را تنظیم نگه دارد.

این اختلال که اولین‌بار در میان پنگوئن‌های آفریقایی در سال 2006 مشاهده شد، به اندازه‌ای نادر است که هنوز دلیل آن ناشناخته باقی مانده‌است. پر بدن پنگوئن‌هایی که به این اختلال مبتلا می شوند پس از ریزش با سرعت کمتری رشد می‌کنند. با این همه این پنگوئن کوچک با به تن کردن لباس مخصوصش می‌تواند در بخش قطب جنوب این مرکز در کنار پنگوئن‌های امپراطور زندگی کند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عکس لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شدپنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیماهی شکم پر از جمله غذاهای محبوب ما ایرانیان است، هیچ خانمی را سراغ ندارید که برای اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان دانشگاه گنت در بلژیک طی انجام یک پژوهش جدید کشف کرده‌اند که فاضلاب دارای…پورتال جامع اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستانپورتال اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان،پورتال تبیان استان گلستان،تبلیغات



لینک منبع :لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد

Images for لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد (عکس) لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد - فرارو fararu.com/.../عکس-لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-دوخته-شد‎Cached31 ا کتبر 2016 ... پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد تا بتواند دمای بدنش را ... لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد | هفت صبح 7sobh.com/content/لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-د/ 31 ا کتبر 2016 ... پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد تا بتواند دمای بدنش را ... لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد - زیست بوم zistboom.com/fa/.../لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-دوخته-شد 30 ا کتبر 2016 ... پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد تا بتواند دمای بدنش را ... لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/30/1536189 30 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین نوشت: پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد تا ... لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-دوخته-شد 12 نوامبر 2016 ... پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد. کانال تلگرام بولتن نیوز. لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد+عکس payeshonline.com/.../لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-دوخته-شد-عکس‎Cached1 نوامبر 2016 ... پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد تا بتواند دمای بدنش را ... لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد - زیست بوم | دمادم https://damadam.ir/.../لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-دوخته-شد/4095379 پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن ... لباس ویژه ای که برای یک پنگوئن بی پر دوخته شد. لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد(عکس) - اصفهان امروز ... https://damadam.ir/.../لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-دوخته-شد.../4098293 پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به ... لباس ویژه ای که برای یک پنگوئن بی پر دوخته شد( عکس). لباس ویژه‌ای که برای یک پنگوئن بی‌پر دوخته شد(عکس) - - وب نگین webnegin.ir/1395/08/10/لباس-ویژه‌ای-که-برای-یک-پنگوئن-بی‌پر-د/ 31 ا کتبر 2016 ... پنگوئن آدلی ماده‌ای که در پارک آبی اورلاندو سکونت دارد، به دلیل نداشتن پر روی بدنش باید لباسی ویژه به تن داشته باشد تا بتواند دمای بدنش را ...