مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد

[ad_1]

 

کد مطلب: 408355

نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد

بخش دانش و فناوری الف،9 آبان95

مرکز فوریت‌های پلیسی آریزونا مورد حمله یک هکر نوجوان آمریکایی قرار گرفت.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱

باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک هکر 18 ساله آمریکایی در ایالت آریزونا لینکی در توییتر ایجاد کرد که با کلیک روی آن شماره 911 مرکز فوریت‌های پلیسی آمریکا به طور خودکار شماره‌گیری می‌شود. این کار فقط با گوشی‌های آیفون انجام می‌گیرد. پلیس آریزونا که در یک شب و تنها ظرف چند دقیقه چندین تماس تلفنی داشت به این قضیه مشکوک شد و پس از انجام تحقیقات، سرنخ‌ها به یک نوجوان 18 ساله رسید.


وی پس از بازجویی در اعترافات خود گفت این برنامه را با استفاده از باگی که از دوستش یاد گرفته بود روی کد جاوا اسکریپت نوشته که فقط روی گوشی‌های آیفون اجرا می‌شود. گرچه این نوع هک و کار این هکر مسئله چندان جدی نبود اما هکرهای زیادی هستند که با استفاده از باگ‌های موجود در این گوشی‌ها می‌توانند به اقدامات پیچیده‌تری دست بزنند که در این بین مراکز فوریت‌ها بیشتر دستخوش اینگونه حملات قرار می‌گیرند.

 
پوکمون گو

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گوشی آیفون

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مجله گیزمیزآخرین مطالب و عکس های سایت تولد چهارقلوها در سیستان و بلوچستان آخرین مطالب و عکس های به راحتی وای فای خود را مخفی کنید و از هک شدن آن …بیشتر شدن عمر باتری گوشی های آیفون با این روش سادهتصاویر دستگاه هوشمند سرقت گوشی موبایل را اینگونه پیگیری کنید – …سرقتگوشیموبایلرابه گفته محمد آبایی ماهانه بە طور متوسط حدود هشت هزار نامه برائ ردیابی گوشی بە این واحد روایت سعید جلیلی از یک سند آمریکایی که اوباما آن را …روایتسعیدجلیلیازیکدر تصویر زیر اینستاپست منتشر شده در صفحه شخصی جلیلی را مشاهده می کنیدابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر بیعت کردناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟با سلام و احترام یک قطعه زمینی را از آقای خریده ام و آقای زمین را به و شخص دیگری جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدخبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه رئیس دوره ای اوپک کشورهای غیر عضو روزانه هزار آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیهااطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات



لینک منبع :نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد

نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5839010/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-را-هک-کرد 30 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک هکر 18 ساله آمریکایی در ایالت آریزونا لینکی در توییتر ایجاد کرد که ... نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/129394/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-را-هک-کرد 30 ا کتبر 2016 ... یک هکر 18 ساله آمریکایی در ایالت آریزونا لینکی در توییتر ایجاد کرد که با کلیک روی آن شماره 911 مرکز فوریت‌های پلیسی آمریکا به طور خودکار ... نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - صدای ایران | دمادم https://damadam.ir/news/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-را-هک-کرد/4093639 به گزارش صدای ایران ، مرکز فوریت‌های پلیسی آریزونا مورد حمله یک هکر نوجوان آمریکایی قرار گرفت.یک هکر 18 ساله آمریکایی در ایالت آریزونا لینکی در ... نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - onvansho onvansho.ir/result/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-را-هک-کرد.html الف نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد. مرکز فوریت‌های پلیسی آریزونا مورد حمله یک هکر نوجوان آمریکایی قرار گرفت . فروشتولید ایفون در سال 2017 2018 کاهش ... نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-را-هک/.../6042326/ 30 ا کتبر 2016 ... یک هکر ۱۸ ساله آمریکایی در ایالت آریزونا لینکی در توییتر ایجاد کرد که با کلیک روی آن شماره ۹۱۱ مرکز فوریت های پلیسی آمریکا به طور خودکار ... نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - بتانیوز betanews.ir/news/328697/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-را-هک-کرد‎Cached30 ا کتبر 2016 ... مرکز فوریت های پلیسی آریزونا مورد حمله یک هکر نوجوان آمریکایی قرار گرفت باشگاه خبرنگاران جوان یک هکر 18 ساله آمریکایی در ایالت آریزونا... نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/p402804/news/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-هک.html 30 ا کتبر 2016 ... هکر نوجوان, 911, نوجوان اهل آریزونا, ساخت لینک در توییتر, مرکز فوریتهای پلیسی آمریکا, ساخت لینک مرکز فوریت های پلیسی آریزونا مورد حمله یک ... نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد | مرکز فوریت های پلیسی - قطره www.ghatreh.com/news/nn34367001/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-کرد 30 ا کتبر 2016 ... مرکز فوریت های پلیسی آریزونا مورد حمله یک هکر نوجوان آمریکایی قرار گرفت. - تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 16. هکر 18 ساله گوشی آیفون را هک کرد - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس ... hack_package.rozblog.com/tag/هکر-18-ساله-گوشی-آیفون-را-هک-کرد 3-هک تلگرام به دو روش کاملا حرفه ای(جدید)+نرم افزار و آموزش. 4-هک رمز و الگوی گوشی اندروید. 5-هک گوشی های متصل به یک وای فای+نرم افزار و آموزش. 6-هک اندروید به دو ... هکر ۱۹ ساله ظرف ۲۴ ساعت آی‌فون ۷ را هک کرد 23.09.2016 ‌یک هکر نوجوان www.dw.com/fa-ir/هکر-۱۹-ساله...آیفون-۷...هک-کرد/a-19571392‎Cached23 سپتامبر 2016 ... ‌یک هکر نوجوان موفق شد قفل آی‌فون ۷ را به محض ورود به بازار بشکند. ... با این حال، پیشرفته‌ترین گوشی اپل در برابر حملات هکرها بسیار آسیب‌پذیر ... و موبایل‌های شمار زیادی از ستارگان هالیوود و چهرهای سرشناس آمریکایی هک شده است.