مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس‌ها و فیلم‌ها را دارد.

به گزارش سی‌نت، این قطعه که "فوتواستیک" ( (Photo Stickنام داشته و ظاهری شبیه به یو.اس‌.بی‌ معمول دارد، نیاز کاربران به استفاده از فضای یک یا چند رایانه برای ذخیره عکس و فیلم را از بین می‌برد.

این قطعه می‌تواند رقیبی بسیار مناسب برای برنامه‌های سازمان‌دهنده‌ عکس‌های دیجیتال باشد که با قیمت‌های بالا در حدود  500 تا 2000 دلار در بازار وجود دارند.

این دستگاه فوق العاده مقرون به صرفه جدید کاملا شگفت انگیز بوده و تنها محصولی است که می‌تواند در حدود 60 هزار عکس و فیلم را بدون هیچ مشکلی در خود ذخیره کند.

فوتواستیک که به اندازه انگشت شصت دست است، تمامی عکس‌ها و فیلم‌های کاربر را سازمان‌دهی کرده و بدون نیاز به یک فرآیند وقتگیر در چشم برهم زدنی از آنها نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.

عملکرد این دستگاه بسیار آسان و بی درد سر بوده و کافیست تا کاربر آن را به رایانه خود متصل کند.

فوتواستیک هم بر روی سیستم عامل Mac و هم ویندوز عمل می‌کند.

بعد از متصل کردن آن به رایانه، کافیست تا برنامه این دستگاه را باز کرده و تنها با یک کلیک از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این دستگاه اعجاب آور تنها با یک کلیک کار کرده و نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست.

فوتواستیک فورا وجب به وجب رایانه کاربر را اسکن کرده و تمام فایل‌ها و پوشه‌های موجود در رایانه را برای یافتن عکس‌ها و فیلم‌ها جستجو می‌کند. سپس تمامی عکس‌ها و فیلم‌ها را به طور خودکار در حافظه امن و مطمئن خود ذخیره می‌کند.

علاوه بر آن تمامی گزینه‌ها تکراری را شناسایی کرده و به طور خودکار تنها یک نسخه از آن را در خود ذخیره می‌کند که این کار موجب صرفه جویی در فضای موجود و به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی می‌شود.

شما می‌توانید از این دستگاه بر روی چندین رایانه استفاده کنید. این حافظه خارق العاده عکس‌ها و فیلم‌های هر رایانه را به طور جداگانه سازمان‌دهی کرده و با اسم مخصوص خود که شما در ابتدای کار به آن معرفی کرده‌اید در خود ذخیره می‌کند. این کاری است که یو.اس‌.بی‌ های معمولی و هاردهای اکسترنال گرانقیمت نیز نمی‌توانند انجام دهند.

قیمت این دستگاه باارزش بسیار مناسب بوده و شما تنها با پرداخت 34.99 دلار می‌توانید نسخه 32 گیگابایتی این حافظه جانبی را خریداری کرده و در حدود 3500 عکس و فیلم ارزشمند خود را با خیال راحت و بدون هیچ دردسری ذخیره کنید.

در ضمن شما تنها با پرداخت 15 دار بیشتر، می‌توانید نسخه 64 گیگابایتی آن را تهیه کرده و ظرفیت دستگاه خود را دو برابر کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …مکان یابی سالمندان با سامانه نظارت آزاد، سالمندان خود را در هر زمان و هر لحظه کنترل کاروفناوری کَلالهکاروفناوری متوسطه یک پایه هفتم برای ورود به پودمان ها بر روی عناوین آن ها کلیک کنید ثبت نام فراگیر پیام نور بر اساس آخرین اطلاعیه دانشگاه پیام نور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعاتچرا راهبری فناوری اطلاعات اهمیت دارد؟ علت اینکه راهبری فناوری اطلاعات بسیار اهمیت نقش سیستم اطلاعات مدیریتی چیست؟پردازش این اطلاعات به صــــورت زمانبندی تولید، کنترلگر های تولید، سیستم چگونه ویدیو و آهنگ های دانلود شده تلگرام را ذخیره …بسیاری از کاربران سوال داشتند که بعد از دانلود ویدیو و آهنگ در تلگرام آنها کجا ذخیره بسته آموزشی کارخانه تولید اطلاعات مدیر سبزدر کمتر از یک ماه کارخانه تولید اطلاعات خود را راه‌اندازی کنید مزایای این کارخانه آسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت لپ تاپ با گارانتی آواژنگسری به عنوان یک مجموعه ارزشمند با تمام ضروریات، کارهای کامپیوتری روزمره شما را نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، …نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و ارزشمندراهنمای جامع تنظیمات مرورگر آموزشبه احتمال درصد تا به حال نام مرورگر قدرتمند گوگل کروم را شنیده اید این دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با …راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک با سلام خدمت مخاطبین فرهیخته پایگاه مقالات علمی …با سلام خدمت مخاطبین فرهیخته پایگاه مقالات علمی مدیریت این پایگاه حاصل فعالیت های قیمت خرید و فروش جی پی اس دستی گارمین …جی پی اس های قابل عرضه توسط نیلوشاپ و مشخصات انواع گارمین جی پی اس دستی گارمین مدل تکنولوژی اطلاعاتاین وبلاگ به دور از هر گونه حاشیه تنها به آموزش مباحث می پردازد برخی مطالب به عنوان فناوری اطلاعات و ارتباطات فناوری اطلاعات و ارتباطات کامپیوتر موبایل ترفند و گاهی هم عمومی مثل هیچکدامسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان …به اطلاع می رساند سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز در نظر دارد با مطالب آموزشی و ترفندهای نسخه قابل چاپبا سلام خدمت تمامی دوستانامیدوارم این تایپیک برای اطلاع رسانی در زمینه آموزش و راهنمای جامع تنظیمات مرورگر آموزشاگر سؤالی درباره مرورگر موزیلا فایرفاکس دارید، آن را در تالار پرسش و پاسخ گویا مطرح فایل صوتی فوق العاده ارزشمند تکنولوژی فکر ……مشاوره تحصیلیفایل صوتی فوق العاده ارزشمند تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان اگر بدنبال موفقیت در کنکور



لینک منبع :ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک

ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک - ایسنا www.isna.ir/news/.../ذخیره-اطلاعات-ارزشمند-تنها-با-یک-کلیک‎Cached30 ا کتبر 2016 ... محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس‌ها و فیلم‌ها را دارد. ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../ذخیره-اطلاعات-ارزشمند-تنها-با-یک-کلیک-عکس‎Cached31 ا کتبر 2016 ... ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک +عکس. این قطعه که "فوتواستیک" ( (Photo Stickنام داشته و ظاهری شبیه به یو.اس‌.بی‌ معمول دارد، نیاز کاربران ... ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1077468‎Cached1 نوامبر 2016 ... ایسنا: محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس‌ها و فیلم‌ها را دارد. ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک https://kaic.ir/SC.php?type=component_sections&id=69&sid=5580 ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک. محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس ها و ... ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک! - پسیت passit.ir/fa/home/details/9643179162 30 ا کتبر 2016 ... تازه های فناوری. ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک! محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ... روزنامه دنیای اقتصاد95/8/11: ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک www.magiran.com/npview.asp?ID=3457244 1 نوامبر 2016 ... ایسنا: محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس ها و فیلم ها را دارد. ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک - بام میبد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29211044 6 دسامبر 2016 ... ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک. محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم ... ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک - سرپوش www.sarpoosh.com/digital-news/gadgets/gadgets950800140.html 30 ا کتبر 2016 ... این دستگاه را باز کرده و تنها با یک کلیک از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید،کرده و در حدود 3500 عکس و فیلم ارزشمند خود را با خیال ... ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک | محققان موفق به ساخت - قطره www.ghatreh.com/news/nn34362579/ذخیره-اطلاعات-ارزشمند-تنها-کلیک 30 ا کتبر 2016 ... محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس. ذخیره اطلاعات ارزشمند تنها با یک کلیک - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../ذخیره-اطلاعات-ارزشمند-تنها-با-یک-کلیک‎Cached30 ا کتبر 2016 ... محققان موفق به ساخت یک قطعه الکتریکی جدید شدند که همانند Cloud عمل کرده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس‌ها و فیلم‌ها را دارد.