مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید

[ad_1]

بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید

بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید 

همیشه هنگام سوخاری کردن روغن زیادی مصرف می شود که برای سلامتی و افزایش وزن بسیار مضر است. اما بدون روغن هم می توان عمل سوخاری کردن را انجام داد. ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و آسان بوده، بدون نیاز به روغن آماده می شود و طعمی عالی و لذیذ دارد. با استفاده از این روش می توانید اعضای خانواده و مخصوصا بچه ها را به خوردن ماهی ترغیب کنید.

 

مواد لازم:

فیله ماهی 450 گرم
تخم مرغ 1 عدد
شیر 1 قاشق
پنیر پارمزان رنده شده 1/2 فنجان
آرد 2 قاشق
پاپریکا 1/2 قاشق چایخوری
نمک 1/4 قاشق چایخوری
فلفل 1/8 قاشق چایخوری

بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید

طرز تهیه:
1. در یک کاسه کم عمق شیر و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید و ظرف را کنار بگذارید. پنیر پارمزان، آرد، پاپریکا، نمک و فلفل را در یک کیسه پلاستیکی زیپ دار بریزید و خوب با یکدیگر ترکیب کنید. می توانید آنها را در یک کاسه نیز ترکیب کنید اما دقت کنید که مواد به خوبی و بطور یکنواخت با یکدیگر ترکیب شوند.

 

2. فیله ها را به نوبت در مایه تخم مرغی بزنید. سپس وارد مایه آردی کنید و دو طرفش را خوب به مواد آغشته کنید. اگر از کیسه پلاستیکی استفاده می کنید ماهی را داخل کیسه قرار دهید ، زیپ آنرا ببندید و خوب تکان دهید تا همه جای ماهی آردی شود. به همین ترتیب تمام فیله ها را آماده کنید.

 

3. یکی سینی فر آماده کنید و کف آنرا کمی چرب کنید. سپس فیله ها را داخل آن بچینید و به مدت 25 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. در اواخر پخت با چنگال ماهی ها را چک کنید. اگر بافت ماهی سوخاری شده و براحتی با چنگال تکه می شود یعنی فیله های شما آماده است. فیله های سوخاری را می توانید با یک قاچ لیموی تازه یا به همراه سالاد یا سبزیجات پخته شده سرو کنید.

 

نکته: برای تهیه این غذا تقریبا از هر نوع ماهی می توانید استفاده کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ماهی سوخاری، طرز تهیه ماهی سوخاری با سس لیمویی …طرز تهیه ماهی سوخاری به نقل از آکاایران برای درست کردن سس این ماهی سوخاری، سس ماهی روشهای مزه دار کردن و طبخ انواع ماهی آرشیو به نظر من هر کاری هم کنی بازم وقتی میخوای ماهی درست کنی بوی گندش کل خونه رو بر میداره آشپزی سالم پزشکان ایران اگر طرفدار غذاهای سالم هستید، سعی کنید این خوراک را در برنامه غذایی‌اتان بگنجانیدغذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای غذا با ماهی خام،غذای دریایی چینی،غذا با ماهی،غذای دریایی،غذاهای دریایی،ماهی شکم پر طرز تهیه مرغ سوخاری طرز تهیه مرغ سوخاری پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنیدسیب زمینی سوخاری طرز تهیه توپ های سیب زمینی سوخاری …سیب زمینی سوخاری شکم پر برای تهیه سیب زمینی سوخاری سیب زمینی ها را بپزید و پوست بکنید طرز تهیه یک روش ساده پختن ماهی تیلاپیاابتدا مقداری زعفران دم کشیده را با روغن زیتون در یک لیوان یا ظرف مخلوط کرده و حبه های طرز تهیه میگو سوخاری طرز تهیه ابتدا میگو ها را پاک کرده و بشویید و داخل آبکش قرار دهید تا کاملا خشک شونددر غذای بدون برنج صفحه یعنی شما هم ظهر و هم شب برنج می خوردین شیرین جون؟ من الان که هوا سرده هفته ای دو یا سه آشنایی با روش های پخت ماهی روش های پخت ماهی دستورهای پخت ماهیآشنایی با روش های پخت ماهینحوه طبخ ماهیروش های یک پیراشکی خوشمزه با روکش شکلاتی درست کنیمپیراشکی ، طرز تهیه پیراشکی ، مواد لازم برای تهیه پیراشکی ، چگونه پیراشکی درست کنیم یک قلیه ماهی بندرعباسی چی بپزمخورشتسلام من بوشهری هستمقلیه ماهی قلق خاصی داره مثلا کی سرقابلمه روبازبذاریم یاببندیممن آموزش پخت غذای متنوع شرط خوشمزه بودن این برگر، تازه بودن ماهی آن است شرط خوشمزه بودن این برگر، تازه بودن پیتزای ایتالیایی برای تهیه پیتزا مهم ترین قسمت خمیر آن است اگر خمیر آنرا درست تهیه کنید باقی قضایا فقط خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنیدخورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنیدشما با گوشت بوقلمون چی درست میکنید و … گوشت بوقلمون بسیار لطیف است و میتوان با آن انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را طبخ نمودآشپزخانه کوچک من استفاده از عکسها و دستورات اشپزخانه کوچک من در نشریات چاپی و یا دنیای مجازی بدون کسب مرغ رو چگونه مجلسی و لذیذ درست کنیم؟طرز تهیه دسر توت فرنگی هیجان انگیز و شیک سه رنگ عکس طرز تهیه ماهی شکم پر محبوب و لاغری شکم، با کمک دکتر اوز – جدیدترین اخبار ایران و …لاغریشکم،باکمکدکتراوزنوشیدن آب می‌تواند بە از بین بردن نفخ شکم کمک کند ۱٫ درست ۲٫ غلط ۲ نوشیدن آب می



لینک منبع :بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید

بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید - پارس ناز www.parsnaz.com/بدون-روغن-ماهی-سوخاری-درست-کنید.html بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید همیشه هنگام سوخاری کردن روغن زیادی مصرف می شود که برای سلامتی و افزایش وزن بسیار مضر است اما بدون روغن هم می توا. بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/fish.../news201731122553228327.html‎Cachedبدون روغن ماهی سوخاری درست کنید همیشه هنگام سوخاری کردن روغن زیادی مصرف می شود که برای سلامتی و افزایش وزن بسیار مضر است. بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید - onvansho onvansho.ir/result/بدون-روغن-ماهی-سوخاری-درست-کنید.html میخواهیم مرغ سوخاری بدون روغن را ماهی انگشتی با می توانید آن را درست کنید . چگونه ماهی سفید درست کنیم سایت قیمت ها چگونه برای سرخ کردن ماهی آرد سوخاری درست ... آکا سوخاری درست کنید" itemprop="headline">بدون روغن ماهی سوخاری tnews.ir/news/129886298857.html‎Cached22 مه 2017 ... آکاایران: تازه ها خانه و خانواده بانوی هنرمند آشپزی غذاهای خوشمزه غذا های دریایی سوخاری درست کنید" itemprop="headline">بدون روغن ماهی سوخاری درست ... بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید https://www.webgardha.com/.../بدون-روغن-ماهی-سوخاری-درست-کنید 1 نوامبر 2016 ... بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید همیشه هنگام سوخاری کردن روغن زیادی مصرف می شود که برای سلامتی و افزایش وزن بسیار مضر است. ماهی سوخاری بدون روغن - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/262796/ماهی-سوخاری-بدون-روغن‎Cached Similar24 ژوئن 2014 ... دستور تهیه ماهی سوخاری در فر بدون نیاز به روغن. ... اگرمایل بودید کره را حذف کنید و به عنوان غذای کم کالری با کمی سبزیجات پخته میل کنید چون ... بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید - اکاایران www.akairan.ir/بدون_روغن_ماهی_سوخاری_درست_کنید‎Cachedبدون روغن ماهی سوخاری درست کنید. کلمه بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۶. بدون روغن ماهی سوخاری درست کنید. چند روش برای سرخ کردن ماهی - ماهی ها www.mahiha.ir/1391/05/01/چند-روش-برای-سرخ-کردن-ماهی‎Cached Similar22 جولای 2012 ... توی یه بشقاب آرد سوخاری +نمک+ زردچوبه+ فلفل سیاه+ پودر تخم گشنیز+ پودر ... بعد از اینکه ماهی رو تکه تکه کردید خشک کنید ، یه تکه زنجبیل روریز رنده ... بمونه بعد روغن رو داغ کنید و ماهیها رو توی روغن داغ داغ با حرارت ملایم سرخ کنید. ... بهتره در این روش از ماهی حلوا یا شیر و هر ماهی بدون استخوان استفاده کنید. طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن - باشگاه مادران www.madarclub.com/fa/ndt/.../طرز-تهیه-ماهی-سوخاری-بدون-روغن‎Cached19 ا کتبر 2016 ... ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و ... می توانید اعضای خانواده و مخصوصا بچه ها را به خوردن ماهی ترغیب کنید. - این گونه ماهی درست کنید تا همه انگشت به دهان بمانند - جام نیوز jamnews.ir/TextVersionDetail/247520‎Cached Similar29 ا کتبر 2013 ... این گونه ماهی درست کنید تا همه انگشت به دهان بمانند. بهترین روش برای ... شما میتوانید به جای طعم دار کردن ماهی روغن آن را مزه دار کنید. به این صورت که ...