مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد

[ad_1]

شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل‌های اولد گوشی شیائومی می نوت 2 است اما مشخص شده که درواقع ساخت این پنل‌ها توسط ال‌جی صورت می‌گیرد.

چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت 2 می‌گذرد. طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری از این محصول بودند تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوند. یکی از ویژگی‌های محصول جدید کمپانی چینی شیائومی استفاده از نمایشگر قابل‌انعطاف اولد بود که به‌لطف آن صفحه نمایشگر می نوت 2 دارای لبه‌های منحنی است.

قبل از رونمایی می نوت 2 تصاویر رندری منتشر شد که در آن می‌شد به‌وضوح استفاده از نمایشگر قابل‌انعطاف را مشاهده کرد. تصاویر رندر به حالتی بود که کاربران فکر می‌کردند می نوت 2 از چنین طراحی بهره خواهد برد و می‌توان نمایشگر آن را به هر سمتی خم کرد اما بعد از رونمایی گوشی متوجه شدیم که محصول جدید شیائومی از پنل قابل‌انعطاف اولد استفاده می‌کند.

البته نمی‌توان نمایشگر را خم کرد زیرا در زیر قاب شیشه‌ای قرار دارد. نکته بعدی که نظر کاربران را به خود جلب کرد این بود که سازنده پنل‌های اولد به کار رفته در می نوت 2 آیا سامسونگ است یا ال‌جی که به تازگی مشخص شده کمپانی کره‌ای ال‌جی ساخت پنل‌های قابل‌انعطاف اولد برای شیائومی می نوت 2 را بر عهده گرفته است.

اگرچه شیائومی ترجیح داده در مورد سازنده پنل اولد صحبتی نکند. البته در مورد گوشی ردمی پرو نیز این کار را کرد، اما تحلیل‌گری به نام Sun Changxu ساخت پنل‌های قابل‌انعطاف اولد توسط ال‌جی را تایید کرده است.

وی همچنین به این موضوع اشاره کرده که نرخ ساخت پنل‌های اولد چندان بالا نبوده و به احتمال قوی در صورت مواجه شدن گوشی با تقاضای بالای مشتریان با کمبود می نوت 2 در بازار رو به رو خواهیم شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت می‌گذرد طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازدچند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت می گذرد طرفداران زیادی منتظر پرده برداری از ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …الجیپنلاولدگوشیشیائومیمیال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد رضا بیگدلی ال جی پنل ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازدال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ را می سازد دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰۳۳ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد های اولد گوشی شیائومی می نوت است ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ را می سازدال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازدشایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل‌های اولد گوشی شیائومی می نوت ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد ال جی پنلجهت استفاده بهتر از بخش نرم افزارهای موبایل از اینجا اپلیکیشن سافت گذر را دانلود کنیدال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازدال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را ای ال‌جی ساخت پنل اولد توسط ال‌جی را عصر کالا ال‌جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ را می سازد های اولد گوشی شیائومی می نوت است ال‌جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ را می سازد ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …اخبار فناوری و پژوهشخبر شماره‌ی ۱۳۹۰۵۶ را از با خبر بخوانید چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت ۲ می ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …وبلاگ های اولد گوشی شیائومی می نوت ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازدال جی پنل اولد گوشیفیلد های ضروری را پر کنید نام خود را وارد کنید ایمیل خود را وارد کنیدال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل های اولد گوشی شیائومی می نوت ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سازنده پنل‌های اولد گوشی است اما مشخص شده که ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازداپل سه آیپد جدید معرفی می‌کند مک‌بوک‌های جدید می‌آیند؛ تاریخ مشخصات گوشی گلکسی ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت می گذرد طرفداران زیادی منتظر پرده برداری از ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازدچند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت می‌گذرد طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازدچگونه ویندوز ۱۰ را بدون نصب مج مشخصات گوشی گلکسی جی مدل ؛ برنامه‌ای برال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ را می سازد …الجیپنلاولدگوشی های اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ است اما مشخص شده که درواقع ساخت این پنل‌ها توسط ال ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت را می سازد …چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت می‌گذرد طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری



لینک منبع :ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد

ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد - زومیت www.zoomit.ir/2016/10/30/.../xiaomi-mi-note-2-flexible-oled/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل‌های اولد گوشی شیائومی می نوت 2 است اما مشخص شده که درواقع ساخت این پنل‌ها توسط ال‌جی ... ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد - پارسیس موبایل https://www.parsismobile.com/.../ال%20جی%20پنل%20اولد%20گوشی%20شیائومی%20می%20نو...‎Cached31 ا کتبر 2016 ... چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت 2 می‌گذرد. طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری از این محصول بودند تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوند. ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../ال-جی-پنل-اولد-گوشی-شیائومی-می-نوت-2-را-می-سازد/ 8 آوریل 2017 ... چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت 2 می‌گذرد. طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری از این محصول بودند تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوند. طراحی سایت | ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد www.naw3.com/.../ال-جی-پنل-اولد-گوشی-شیائومی-می-نوت-2-را-می-سازد‎Cachedچند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت 2 می‌گذرد. طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری از این محصول بودند تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوند. یکی از ویژگی‌های ... ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد - spinews spinews.ir/.../69802-ال-جی-پنل-اولد-گوشی-شیائومی-می-نوت-2-را.html‎Cachedچند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت 2 می‌گذرد. طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری از این محصول بودند تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوند. یکی از ویژگی‌های ... ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27382267 شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل های اولد گوشی شیائومی می نوت 2 است اما مشخص شده که درواقع ساخت این پنل ها توسط ال جی صورت می گیرد ... ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/7023/‎Cachedچند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت 2 می‌گذرد. طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری از این محصول بودند تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوند. یکی از ویژگی‌های ... ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد i-sel.ir/blog/ال-جی-پنل-اولد-گوشی-شیائومی-می-نوت-2-را-می/ دسته‌ها. استارتاپ‌ .Net · (AIVC (Alice · (The Galaxy A3 (2017 · (The Galaxy A5 ( 2017 · #ASUSAura · +OIS · +Onewheel · +SMS Backup · +xiaomi yi 4k ... ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد | شایعاتی منتشر www.ghatreh.com/news/nn34371219/پنل-اولد-گوشی-شیائومی-نوت-سازد 30 ا کتبر 2016 ... شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل های اولد گوشی شیائومی می نوت 2 است اما مشخص شده که درواقØ. ال جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت 2 را می سازد - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/971d73291678.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل های اولد گوشی شیائومی می نوت 2 است اما مشخص شده که درواقع ساخت این پنل ها توسط ال ...