مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آکواریوم جورجیا؛ بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان

[ad_1]

بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان را بشناسید

georgia-aquarium

اگر به دنبال دلیلی برای سفر توریستی به آمریکا هستید چه چیزی مهیج تر از یک آکواریوم غول آسا؟

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ آکواریوم جورجیا به دلیل دنیای شگفت‌انگیز جانوران آبزی به یکی از معروفترین مراکز علمی و تفریحی جهان تبدیل شده است.

آکواریوم جورجیا از جاذبه‌های گردشگری آتلانتا به حساب می‌آید. این آکواریوم به همراه ۳۰ میلیون لیتر آب تازه دریا در رده‌ی بزرگترین آکواریوم جهان قرار گرفته و در مرکز شهر آتلانتا قرار دارد.

این آکواریوم از پنج گالری تشکیل شده است که نام آن ها گالری جورجیا،گالری رودخانه،گالری آب های سرد،گالری اقیانوس و گالری استوایی می باشد.یکی از جاذبه های این آکواریوم تونل ۳۰ متری گالری اقیانوس است آکواریوم جورجیا واقع در آتلانتای امریکا بزرگ‌ترین آکواریوم دنیاست که ما را وارد جهانی از زیبایی و تنوع می‌‌کند. آکواریوم جورجیا امواجی از هیجان ناب را در دل مردم ایجاد می‌‌کند. صحنه‌هایی نفس‌گیر از اقیانوس نیلگون که شگفتی‌ هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد و قدرت پروردگار را به رخ بندگانش می‌‌‌کشد.

georgia-aquarium-2

آکواریوم جورجیا بین صد تا صد و بیست هزار ماهی و جانوران دیگر دریایی را در خود جای داده است که از ششصد گونه گوناگون تشکیل شده‌اند. این ماهی‌ها از کشورهایی همچون تایوان به آمریکا منتقل شده اند. کوسه‌های آن که از ابتدای افتتاح در آکواریوم بودند نخستین بار است که در یک آکواریوم خارج از آسیا نگهداری می‌‌شوند. این کوسه‌ها در فضایی به گنجایش ۲۳/۵ میلیون لیتر آب قرار دارند و در معرض دید مستقیم بازدید‌کنندگان می‌‌باشند.
کودکان، علاقه‌مندان درجه اول دنیای زیر آب هستند.وقتی آنها پا به محیط آکواریوم جورجیا می‌‌گذارند در اولین قدم در گالری جورجیا سرزمین رویایی با انواری اشعه مانند می‌‌بینند که کوسه‌ها و سفره ماهی‌ها درون آن شناور هستند و لاک‌پشت‌های دریایی در میان صخره‌های مرجانی به این سو و آن سو می‌‌روند.

گالری دوم، یک رودخانه به تمام معناست و مردم می‌‌توانند ماهی‌های رودخانه‌ای امریکای شمالی را به وضوح در آن ببینند. (پیراناها)، ماهی‌های الکتریسیته و دیگر موجودات زیبای حیات‌وحش آب‌های تازه هر یک به گونه‌ای خودنمایی می‌‌کنند. بخش سوم گالری آب سرد است. نمایشگاهی از ماهی‌ها و پستانداران قطبی که گویی در محیط واقعی زندگی خود زندگی آرامی را پشت سر می‌‌گذارند. نهنگ‌های بلوگا هم در همین گالری دیده می‌‌شوند. شیرهای دریایی کالیفرنیا، خرچنگ‌های عنکبوتی ژاپنی و پنگوئن‌های پاسیاه آفریقای جنوبی به زیبایی هنرنمایی می کنند.

georgia-aquarium-3

چهارمین و تاثیرگذارترین بخش (مسافر اقیانوس) نام دارد. وسعتی پرعظمت از آب نیلگون و بیش از صد هزار ماهی و در کنار آنها کوسه‌هایی که بر دل‌ها ترس ‌می‌‌اندازد. تونل زیر آبی سی‌متری دومین بخش پرطرفدار آکواریوم است. در این تونل گاه انسان خود را یک موجود به واقع دریایی و بخشی از اقیانوس احساس می‌‌کند و سرانجام قسمت آخر که شاید محبوب‌ترین بخش برای کودکان باشد، قسمت آکواریوم‌های روباز آن است. در این قسمت بازدید‌کنندگان می‌‌توانند با دست یا انگشت خود ماهی‌های مختلف و البته بی‌‌خطر را لمس کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

جای دیدنی برای عاشقان موسیقیدره عجیب و دیدنی گوبلین در یوتا یکی از عجیب ترین مکان های یوتا، ایالات متحده، دره پول نیوز مکان دفتر اصلی کسب و کار نه تنها بر فعالیت های روزمره و خلق و خوی کارکنان تاثیر می فال رنگ چشم خاکستری روانشناسی رنگ چشم …فال رنگ چشم خاکستریصاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند ، یا از شخصیتی آرام و با عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانآرای الکترال چیست؟ نحوه محاسبه آرای مردم آمریکااینکه هر ایالت چه تعداد نماینده در کالج الکترال دارد به جمعیت آن ایالت و نسبت آن به کل راهنمای سفر به کیش پارسینهاگر مایلید در روزهای پایانی تابستان و تعطیلات احتمالی عید سعید فطر سری به جزیره زیبای بوستون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادبوستون،ماساچوستبوستون یا بوستن به انگلیسی شهری با جمعیت ۶۶۷٬۱۳۷ نفر پایتخت و بزرگترین شهر



لینک منبع :آکواریوم جورجیا؛ بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان

Images for آکواریوم جورجیا؛ بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان آکواریوم جورجیا؛ بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان - آلامتو www.alamto.com/georgia-aquarium.html‎Cached31 ا کتبر 2016 ... آکواریوم جورجیا؛ بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان:اگر به دنبال دلیلی برای سفر توریستی به آمریکا هستید چه چیزی مهیج تر از یک آکواریوم ... بزرگترین آکواریوم جهان در شهر آتلانتا - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/greatest-world.html‎Cached Similarدوشنبه, 16 مرداد 1396. گردشگریمکانهای تفریحی جهانبزرگترین آکواریوم جهان در شهر آتلانتا ... گران ترین اتاق هایی که در مجلل ترین هتل های جهان قرار دارند ... مکانهای تفریحی جهان. آکواریوم جورجیا از جاذبه های توریستی کشور آتلانتا به حساب می آید. آکواریوم جورجیا بزرگترین آکواریوم دنیا در آتلانتا | تور و گردشگری ... shortevent.com/18547/georgia-aquarium-largest-aquarium-world‎Cached Similar4 ژانویه 2015 ... آکواریوم جورجیا بزرگترین آکواریوم دنیا در آتلانتا, آکواریوم جورجیا کجاست, آکواریوم دیدنی, آکواریوم شیک, آکواریوم های بزرگ, آکواریوم های معروف ... زیبا ترین آکواریوم جهان در آتلانتای آمریکا - آپارات ► 5:22www.aparat.com/v/PKeH2/زیبا_ترین_آکواریوم_جهان_در_آتلانتای_آمریکا Sep 27, 2015 - 5 min آکواریوم جورجیا از جاذبه های توریستی شهر آتلانتا به حساب می آید. این آکواریوم به همراه ۳۰ میلیون لیتر آب تازه دریا در رده ی بزرگترین آکواریوم جهان ... بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان (+عکس) - عصر ایران | دمادم https://damadam.ir/.../بزرگترین-و-دیدنی-ترین-آکواریوم-جهان.../4111314‎Cached1 نوامبر 2016 ... آکواریوم جورجیا از جاذبه های گردشگری آتلانتا به حساب می آید. این آکواریوم به همراه ۳۰ میلیون لیتر آب تازه دریا در رده ی بزرگترین آکواریوم جهان قرار ... آکواریوم جورجیا؛ بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان - تیترنو www.titreno.com/.../آکواریوم-جورجیا-بزرگترین-و-دیدنی-ترین-آکواریوم-جهان 31 ا کتبر 2016 ... آکواریوم جورجیا؛ بزرگترین و دیدنی ترین آکواریوم جهان. اگر به دنبال دلیلی برای سفر توریستی به آمریکا هستید چه چیزی مهیج تر از یک آکواریوم ... هیجان انگیزترین آکواریوم دنیا! + تصاویر - نمناک namnak.com/هیجان-انگیزترین-آکواریوم.p11060‎Cachedآکواریوم و جالب ترین آکواریوم دنیا و جذاب ترین آکواریوم جهان و بزرگترین ... یکی از جاذبه های توریستی به نام آکواریوم جورجیا واقع در مرکز شهر آتلانتا با ویژگی های ... تفریحی مکزیکوسیتی و نهنگ های ماده از آکواریم نیویورک به آنجا آورده شده اند. عکس های باورنکردنی از بزرگترین آکواریوم دنیا - ایران ناز www.irannaz.com/incredible-photographs-of-the-largest-kvary.html‎Cached Similarخرگوش دریایی عجیب ترین موجود دنیا (عکس) ... مجموعه : گالری عکس های دیدنی و جالب ... آکواریوم جورجیا واقع در آتلانتای امریکا جدیدترین و بزرگ‌ترین آکواریوم ... میهن مگ - بزرگترین آکواریوم جهان در شهر آتلانتا https://mihanmag.com/.../بزرگترین_آکواریوم_جهان_در_شهر_آتلانتا‎Cached24 مه 2017 ... این آکواریوم به همراه 30 میلیون لیتر آب تازه دریا در رده ی بزرگترین آکواریوم جهان قرار گرفته و در مرکز شهر آتلانتا قرار دارد.آکواریوم جورجیا به ...