مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید

[ad_1]

عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید

دانش > نجوم - سحابی سر روح که با نام NGC 2080 هم شناخته می‌شود، در حقیقت یک زایشگاه ستاره‌ای در ابر ماژلانی بزرگ است. تلسکوپ فضایی هابل تصویر خارق‌العاده‌ای از این سحابی ثبت کرده است.

ابر ماژلانی بزرگ یکی از کهکشان‌های اقماری راه‌شیری به حساب می‌آید. سحابی سر روح حدود ۵۰ سال نوری قطر دارد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را مطح خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریمجیدی چرا راه تصویر کردن زندگی پیامبر را می بندیم بوتاکس با صورت شما چه می کند؟



لینک منبع :عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید

عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../عکس-خارق‌العاده-هابل-از-سحابی-سر-روح-را-ببینید‎Cached30 ا کتبر 2016 ... سحابی سر روح که با نام NGC 2080 هم شناخته می‌شود، در حقیقت یک زایشگاه ستاره‌ای در ابر ماژلانی بزرگ است. عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید - آسمان پارس parssky.com/view/FA/504.aspx‎Cachedسحابی سر روح که با نام NGC 2080 هم شناخته می‌شود، در حقیقت یک زایشگاه ستاره‌ای در ابر ماژلانی بزرگ است. تلسکوپ فضایی هابل تصویر خارق‌العاده‌ای از این ... Images for عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/online/.../عکس-خارق‌العاده-هابل-از-سحابی-سر-روح-را-ببینید عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید. یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 19:54. سحابی سر روح که با نام NGC 2080 هم شناخته می‌شود، در حقیقت یک زایشگاه ... بلاغ مازندران - عکس خارق‌العاده از سحابی سر روح را ببینید www.bloghnews.com/fa/.../عکس-خارق-العاده-سحابی-سر-روح-ببینید‎Cachedسحابی سر روح که با نام NGC 2080 هم شناخته می‌شود، در حقیقت یک زایشگاه ستاره‌ای در ابر ماژلانی بزرگ است. تلسکوپ فضایی هابل تصویر خارق‌العاده‌ای از این ... عکس خارق‌العاده از سحابی سر روح را ببینید | فردا نیوز vista.ir/news/.../عکس-خارق‌العاده-از-سحابی-سر-روح-را-ببینید‎Cached31 ا کتبر 2016 ... سحابی سر روح که با نام NGC 2080 هم شناخته می‌شود، در حقیقت یک ... تلسکوپ فضایی هابل تصویر خارق‌العاده‌ای از این سحابی ثبت کرده است. عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید - لیست اخبار newslist.ir/news/general/.../55.../عکس-خارق-العاده-هابل-از-سحابی-سر‎Cachedسحابی سر روح که با نام NGC 2080 هم شناخته می شود در حقیقت یک زایشگاه ستاره ای در ابر ماژلانی بزرگ است. اکتبر 2016 – برگه 53 – ام لاو www.mlaw.ir/2016/10/page/53/ 30 ا کتبر 2016 ... عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید – ام لاو. 2016-10-30 admin 0. عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید – ام لاو عکس ... سحابی- جام نیوز jamnews.ir/Keywords/50416/سحابی‎Cachedسحابی سر روح که با نام NGC ۲۰۸۰ هم شناخته می‌شود، در حقیقت یک زایشگاه ستاره‌ای در ابر ماژلانی بزرگ است. تلسکوپ فضایی هابل تصویر خارق‌العاده‌ای از این سحابی ثبت کرده است. ... سحابی اسپاگتی را ببینید ... عکس روز ناسا به تصویری خارق‌العاده از سحابی روح اختصاص پیدا کرده است؛یک منطقه ستاره‌زایی گسترده که آن را ... ماهی مرکب در کنار خفاش/عکس روز ناسا - صفحه نخست nevisor.ir/detail/594683/science/astronomy 27 ا کتبر 2016 ... سحابی ماهی‌مرکب بسیار کم نور و در عین حال در آسمان کاملا بزرگ است. ... در عکس روز ناسا یک سحابی دیگر به نام سحابی خفاش پرنده یا Sh2-129 هم وجود دارد. ... عکس خارق‌العاده هابل از سحابی سر روح را ببینید · عبور یک سیارک از ...