مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر

[ad_1]

شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین و هند را تسخیر کرده یک گوشی جدید تولید کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از یودا، این گوشی که Redmi 4 نام دارد جایگزینی برای گوشی محبوب Redmi 3 محسوب می شود و دارای نمایشگر 5 اینچی فوق دقیق 1080p است.
 
پردازنده هشت هسته ای و 1.4 گیگاهرتزی Snapdragon 625 و سه گیگابایت رم از جمله دیگر امکانات این گوشی است. علاوه بر این 32 گیگابایت حافظه داخلی هم برای گوشی یاد شده در نظر گرفته شده است که تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست.
 
Redmi 4 در پشت خود دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه ال ای دی است و در جلوی آن برای عکاسی سلفی دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری گوشی یاد شده 4000 میلی آمپری است و دارای سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow می باشد.
 
این گوشی 192 دلار قیمت دارد و انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل به خرید گوشی های ارزان قیمت و دارای کارایی دارند. Redmi 3 مدل قبلی این گوشی در ژانویه سال 2016 عرضه شد و دارای نمایشگر 5 اینچی ال سی دی با دقت 1280 در 720 ، پردازنده Snapdragon 616، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

الف گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیراین گوشی که نام دارد جایگزینی برای گوشی محبوب محسوب می شود و دارای نمایشگر گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر شرکت شیوآمی …گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر به …گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیرایستانیوزشرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیربه گزارش مشرق به نقل از یودا، این گوشی که نام دارد جایگزینی برای گوشی محبوب گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر ماه ایرانگوشیجدیدشیوآمیجلبنظرافرادگوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیرشرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیرشرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر …شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین خبرهای امروز گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر …گوشیجدیدشیوآمیبرایسایت خبری خبرهای امروز به نقل از یودا، این گوشی که نام دارد جایگزینی برای گوشی گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر …به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از یودا، این گوشی که نام گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر …این گوشی که نام دارد جایگزینی برای گوشی محبوب محسوب می شود و دارای نمایشگر گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیرشرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر …به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یودا، این گوشی که نام دارد گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیرگوشیجدیدافرادفقیرگوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری بلاغ مازندران گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیرگوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر تاریخ انتشار دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳۵۹گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر …گوشیجدیدشیوآمیبرایجلبگوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر پایگاه خبری تحلیلی پارسی نیوز گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیراین گوشی دلار قیمت دارد و انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل به خرید گوشی های گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر از …موبیا موبایل مدیا گروهِ از دیگران شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر شرکت شیوآمی …گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای پارسی نیوز گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیرشرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین



لینک منبع :گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر

دنیای موبایل و کامپیوتر گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر www.farsnews.com/13950810000242‎Cached31 ا کتبر 2016 ... شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین و هند را تسخیر کرده یک گوشی جدید تولید کرده است. Images for گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/649959/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین و هند را تسخیر کرده یک گوشی جدید تولید کرده است. گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../news/.../گوشی-جدید-شیوآمی-برای-جلب-نظر-افراد-فقیر 31 ا کتبر 2016 ... گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر. شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین و هند را ... گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر | پایگاه خبری تحلیلی ... samaaknews.com/105417/گوشی-جدید-شیوآمی-برای-جلب-نظر-افراد-فقی/ 31 ا کتبر 2016 ... به گزارش مشرق به نقل از یودا، این گوشی که Redmi 4 نام دارد جایگزینی برای گوشی محبوب Redmi 3 محسوب می شود و دارای نمایشگر ۵ اینچی فوق ... الف - گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر alef.ir/vdch-6nkm23nvqd.tft2.html?408765 31 ا کتبر 2016 ... شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین و هند را تسخیر کرده یک گوشی جدید تولید کرده است. گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../گوشی-جدید-شیوآمی-برای-جلب-نظر-افراد-فقیر/‎Cachedگوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یودا، این گوشی که Redmi 4 نام دارد جایگزینی برای گوشی ... گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر - نوشهر آنلاین noshahronline.ir/.../62081-گوشی-جدید-شیوآمی-برای-جلب-نظر-افراد-فقیر.html‎Cachedگوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر. شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین و هند را تسخیر کرده یک ... گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/گوشی-جدید-شیوآمی-برای-جلب-نظر-افراد-فقیر/4101476 به گزارش صبحانه،شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های هوشمند دارای امکانات متنوع و ارزان قیمت، بازارهای چین و هند را تسخیر کرده یک گوشی جدید تولید کرده است. گوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر www.shabakekhabari.ir/گوشی-جدید-شیوآمی-برای-جلب-نظر-افراد-فقی/‎Cachedگوشی جدید شیوآمی برای جلب نظر افراد فقیر.