مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جایگزینی قطارمسافری نور ایرانی با قطارهای اروپایی

[ad_1]
تین ‌نیوز| مدیرکل راه آهن اصفهان گفت : پس ازدرخواست گردشگران خارجی مبنی برجایگزینی قطارهای ایرانی بجای قطارهای اروپایی وترکیه ای و انتخاب قطارنور، مقررشد ، دور جدید سفرهای گردشگران خارجی در ایران برای سومین بار با قطارهای مسافری نور انجام شود.

حسن ماسوری افزود : به همین منظور یک رام قطار با آرایش سه سالن مسافری نور با ظرفیت هرسالن ۴۰ نفر و یک سالن مسافری روسی و یک سالن رستوران مجهز به حمام و با تزئین صنایع دستی اصفهان به این امر اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: علت انتخاب قطارهای نور به جای قطارهای اروپایی از طرف راه آهن جمهوری اسلامی ایران به دلیل کیفیت مناسب این سالن ها وهمچنین استفاده بهینه ازظرفیت بالای ناوگان مسافری داخلی وجایگزینی قطار ایرانی بجای قطارهای خارجی است.

مدیرکل راه آهن اصفهان حمایت از برگزاری این تورهای گردشگری را موجب افزایش جذب میزان گردشگران به کشور وشهراصفهان به عنوان ویترین گرشگری ایران اعلام  کرد .

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا مالک یکی از لوکس ترین و مجهز ترین قطارهای VIPبا خدمات ویژه است که با راه اندازی قطارهای نور از سال ۱۳۹۱ پا به عرصه صنعت حمل و نقلی ریلی مسافری گذاشته است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

جایگزینی قطارمسافری نور ایرانی با قطارهای اروپایی



لینک منبع :جایگزینی قطارمسافری نور ایرانی با قطارهای اروپایی

جایگزینی قطار مسافری نور ایرانی با قطارهای اروپایی - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8524‎Cached1 نوامبر 2016 ... علت انتخاب قطارهای نور به جای قطارهای اروپایی؛ کیفیت مناسب این سالن ها و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت بالای ناوگان مسافری داخلی است. Images for جایگزینی قطار مسافری نور ایرانی با قطارهای اروپایی جایگزینی قطارمسافری نور ایرانی با قطارهای اروپایی www.yjc.ir/fa/.../جایگزینی-قطارمسافری-نور-ایرانی-با-قطارهای-اروپایی 31 ا کتبر 2016 ... قطارمسافری نور ایرانی ، جایگزین قطارهای اروپایی برای ... قطار با آرایش سه سالن مسافری نور با ظرفیت هرسالن ۴۰ نفر و یک سالن مسافری روسی و یک ... بازدید توریست های خارجی از ایران برای اولین بار با قطارهای نور noortrains.com/.../136-بازدید-توریست-های-خارجی-از-ایران-برای-اولین-بار-با-قطارهای-نور‎Cachedعلت انتخاب قطارهای نور به جای قطارهای اروپایی از طرف راه آهن جمهوری اسلامی ایران به دلیل کیفیت بالای این سالن ها و همچنین جایگزینی قطاری ایرانی به جای ... کشور است با راه اندازی قطارهای نور از سال 91 پا به عرصه صنعت حمل و نقلی ریلی مسافری ... گردشگران خارجی خواستار سفر با قطارهای ایرانی هستند - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../گردشگران-خارجی-خواستار-سفر-با-قطارهای-ایرانی-هستند‎Cached12 ا کتبر 2015 ... وی اعلام کرد: علت انتخاب قطارهای نورالرضا به جای قطارهای اروپایی از طرف ... ناوگان مسافری داخلی و جایگزینی قطار ایرانی بجای قطارهای خارجی است. معرفی قطار نور اولین قطار گردشگری ایران - راه جویان ققنوس شرق www.hk24.ir/Fa/Pages/FAQ-2196 شرکت نورالرضا با الگو قراردادن مدل ها و تجهیزات اروپایی از جمله موارد ذیل و با ... و به عنوان یک گزینه مطمئن و شایسته برای جایگزینی خطوط هوایی داخلی مطرح گردیده است . ... چراغ مطالعه و چراغ خواب از دیگر امکانات داخل کوپه مسافری قطارهای نور میباشد. حمل و نقل ریلی-شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/3920/rail-transportation‎Cached26 نوامبر 2016 ... خبرگزاری فارس: معاون مسافری راه‌آهن از اختصاص ۵۹۴ رام قطار مسافری با ظرفیت ۱۹۱ هزار و ... مشکل فنی برای قطار اروپایی در ایران و جایگزینی با قطار ایرانی‌ ... به گزارش روابط عمومی شرکت قطار‌های نورالرضا، چهارمین قطار گردشگری ... آنا | تهران مقصد نهایی گردشگران خارجی قطارنور www.ana.ir/news/154100‎Cached29 ا کتبر 2016 ... ... یزد، اصفهان، شیراز و تهران قطار ایرانی نور الرضا به جای قطارهای اروپایی با حضور ... ایرانیان، پس ازدرخواست گردشگران خارجی مبنی بر جایگزینی قطارهای ... گردشگران خارجی در ایران برای سومین بار با قطارهای مسافری نور آغاز شد و ... مشکل فنی برای قطار اروپایی در ایران و جایگزینی با قطار ایرانی‌ www.tinn.ir/.../110639-مشکل-فنی-برای-قطار-اروپایی-در-ایران-جایگزینی-با-قطار-ایرانی‎Cached26 نوامبر 2016 ... مشکل فنی برای قطار اروپایی در ایران و جایگزینی با قطار ایرانی‌ ... قطار‌های نور متعلق به شرکت نورالرضا یکی از بهترین قطارهای مسافری کشور از ... ایرنا - گردشگران خارجی اولین بار با قطار ایرانی در ایران سفر می کنند www.irna.ir/fa/News/81766217/‎Cached20 سپتامبر 2015 ... اصفهان - ایرنا - گردشگران خارجی که پیش از این با قطارهای اروپایی سفر خود در ایران ... کرد: با درخواست گردشگران خارجی مبنی بر جایگزینی قطارهای ایرانی به جای قطارهای اروپایی و ترکیه ای، قطار عقاب طلایی نور از بین تمام قطارهای ...