مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این غذاها سرطان معده می‌آورند

[ad_1]
به گزارش میگنا، دکتر مریم برخوردار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از سرطان‌های شایع در ایران سرطان معده است که متاسفانه در مراحل اولیه بدون علامت بوده و دیرهنگام تشخیص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف طولانی مدت غذاهای دودی و خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است، تصریح کرد: به علت غلظت بالای نیترات، این غذاها مستعدکننده سرطان معده هستند.

وی در ادامه افزود: سابقه جراحی معده، کاهش اسید معده و مصرف غذاهای فاسد نیز عوامل خطرزا برای این بیماری هستند. آندوسکوپی و نمونه‌برداری از ضایعه معده می‌تواند تشخیص‌دهنده این نوع سرطان باشد.

این فوق تخصص خون و سرطان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس آمار، سرطان معده در افراد گروه خونی A بیشتر دیده می‌شود، اما هنوز علت قانع‌کننده‌ای برای آن پیدا نشده است.

برخوردار با بیان اینکه فاکتورهای ایجاد سرطان، ژنتیکی و محیطی است، تصریح کرد: استعمال سیگار یک فاکتور محیطی ایجاد سرطان به شمار می‌آید. این بیماری در برخی موارد با علائمی نظیر کاهش وزن، کاهش اشتها، تهوع و استفراغ، اختلال در بلع، آنمی به علت فقر آهن بویژه در مردان و خون مخفی در مدفوع خود را نشان می‌دهد.
این فوق تخصص خون و سرطان در پایان توصیه کرد: استفاده از آب و غذای سالم و عدم مصرف غذاهای دودی و فاسد و رعایت نکات مربوطه می‌تواند از ایجاد سرطان معده جلوگیری کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است.13 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است.14 ا کتبر 2016 ... مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است. - به گزارش بلاغ"، دکتر مریم برخوردا.13 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است. به گزارش.12 ا کتبر 2016 ... وی با اشاره به اینکه مصرف طولانی مدت غذاهای دودی و خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است، تصریح کرد: به علت غلظت بالای نیترات، این ...23 ا کتبر 2016 ... مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است.13 ا کتبر 2016 ... وی با اشاره به اینکه مصرف طولانی مدت غذاهای دودی و خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است، تصریح کرد: به علت غلظت بالای نیترات، این ...سلامت نيوز/ يک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولاني مدت غذاهاي دودي، خشک شده يا نمک سود عاملي براي سرطان معده است.دکتر مريم برخوردار در گفتوگو با ...وی با اشاره به اینکه مصرف طولانی مدت غذاهای دودی و خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است، تصریح کرد: به علت غلظت بالای نیترات، این غذاها مستعدکننده ...21 ا کتبر 2016 ... دکتر مریم برخوردار گفت: یکی از سرطانهای شایع در ایران سرطان معده است که متاسفانه در مراحل اولیه بدون علامت بوده و دیرهنگام تشخیص داده میشود.


کلماتی برای این موضوع

چه کسی سرطان معده می گیرد؟، سرطان معده، تشخیص سرطان معده سرطان معدهسرطان معده در ایرانآکاایرانسرطان معده بدخیمسرطان معده چیستسرطان معده همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان …سرطانسرطان الثدیسرطان سینهسرطان خونسرطان الدمسرطان رودهسرطان ریهسرطان پروستات ناراحتی های معده و درمان آنیکی از مهم ترین علل ابتلا به ورم معده، استقرار میکروب هلیکوباکترپایلوری در معده استتوصیه‌هایی برای پیشگیری از احساس سنگینی و ورم معدهاز مصرف نوشابه‌های گازدار بپرهیزید اگر از ورم معده و احساس سنگینی رنج می‌برید بهتر بخور نخورهای طب سنتی چند نکته اساسی که باید بدانیم این است که فرد باید به صورت فیزیولوژیک عمل کند یعنی تا رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و …سرطان معده و علائم آن بیمار آقای ساله ای هستم که از حدود دو ماه قبل دچار درد معده بیماری واگیر پزشکان ایرانسرطان روده بزرگ که تحت عنوان سرطان کولون، سرطان رکتوم و یا چنگار روده بزرگ نیز شناخته مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانغذاهای غنی از این فیبر اگر نشاسته ای هم باشد همچون بسیاری از نان های غلات و برنج قهوه اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش …دیدنی های روستای اسفیدان در این روستا دیدنی های زیادی وجود دارند که می توانند برنامه ازدیاد آهن در بدن آهن یکی از عناصر ضروری در بدن انسان است اکثر پزشکان بر این باورند که ازدیاد آهن به آشنایی با علل یبوست و راه های پیشگیری و درمان آن …یبوست به معنی توقف بیش از حد مواد دفعی در روده است زمان عمل دفع در افراد مختلف بسیار نابود کردن این جانور نفرت انگیز کک چه راههایی وجود …برای دور کردن یا نابود کردن این جانور نفرت انگیز کک چه راههایی وجود دارد ؟ با اینکه جذاب ترین دختر ورزشکار المپیک لندن عکسبه گزارش تک ناز این دختر ورزشکار المپیک لندن از دید سایت یاهو بعنوان جذابترین دختر مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمکدوستان با کمک هم مواد مغذی برا تقویت اسپرم و تخمک بگیم تا زود زود همگی مامان بشیمانواع چای گیاهی و دمنوش ها ترجیحا این چای ها را با عسل،خرما یا توت میل کنید اگر مبتلا به دیابت هستید با عسل میل ازدیاد مس در بدن ازدیاد مس آزمایش مس عوارض مس زیاد عوارض مس بالا غداهای حاوی مس نقش مس در بدنانزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغاتباسلام ودعای خیرهمه بیماران بشما دکتر عزیز که این همه مطالب واطلاعات مفیدوجامه ای تغذیه کودک از ابتدای سالگی تا پایان سالگی درسنین تا سالگی به وزن کودک در هر سال



لینک منبع :این غذاها سرطان معده می‌آورند

این غذاها سرطان معده می‌آورند - ایسنا www.isna.ir/news/95072112409/این-غذاها-سرطان-معده-می-آورند‎Cached12 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است. این غذاها سرطان معده می‌آورند - فردا www.fardanews.com/fa/news/576868/این-غذاها-سرطان-معده-می‌آورند 14 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است. این غذاها سرطان معده می آورند - onvansho onvansho.ir/result/این-غذاها-سرطان-معده-می-آورند.html این غذاها سرطان معده می‌آورند. دکتر مریم برخوردار گفت یکی از سرطان‌های شایع در ایران سرطان معده است که متاسفانه در . 15 علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرند 1 مواد ... میگنا - این غذاها سرطان معده می‌آورند www.migna.ir/vdchmqnx.23n6mdftt2.html‎Cached14 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است. این غذاها سرطان معده می‌آورند | خبر نامه کلینیک پوست و مو clinic-moo.ir/ار-اس-اس-خون/این-غذاها-سرطان-معده-می‌آورند/‎Cached13 ا کتبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: دکتر مریم رستی خوار اظهار کرد: یکی از سرطان‌های شایع دروازه اندر ایران سرطان معده است که بدبختانه باب مرحله ها اولیه بدون نمودار ... این غذاها سرطان معده می‌آورند | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/4322349/این-غذاها-سرطان-معده-می‌آورند 21 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است دکتر مریم برخوردار گفت: یکی از ... این غذاها سرطان معده می‌آورند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/403812/این-غذاها-سرطان-معده-می‌آورند 12 ا کتبر 2016 ... یک فوق تخصص خون و سرطان گفت: مصرف طولانی مدت غذاهای دودی، خشک شده یا نمک سود عاملی برای سرطان معده است. همه چیزهایی که سرطان معده می آورند! ‌ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../همه-چیزهایی-که-سرطان-معده-می-آورند-‌‎Cachedاین میکروب از طریق غذا یا آب آلوده و تماس با محتویات معده افراد آلوده از فردی به فرد دیگر انتقال می‌یابد. این میکروب در همه افراد ایجاد سرطان نمی‌کند و ممکن است حدود 15 ... سرطان مری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان_مری‎Cached Similarاین لولهٔ غذایی که مری نام دارد، بین گلو و معده قرار می‌گیرد. ... بیشتر در کشورهای در حال توسعه به وجود می‌آید و آدنوکارسینوم مری که در کشورهای توسعه‌یافته معمول است. غذاهای شور، سرطان معده می‌آورند - تحلیل ایران www.tahlileiran.ir/a/71345.html‎Cached6 مه 2016 ... این فوق تخصص دستگاه گوارش، عوامل ژنتیک و محیطی را ‌در سرطان معده ‌دخیل دانست و عنوان کرد: در صدر عوامل محیطی ابتلا به این سرطان می‌توان به ...