مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد!

[ad_1]

 

جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد!

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۱

 

بزرگ‌ترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکت‌های خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، لوتوس می‌تواند خرید بعدی جیلی باشد.

به گزارش ستاره ها؛ شرکت چینی جیلی هنگامی‌که فرصت مناسبی برای خرید یک شرکت خودروسازی غربی فراهم بود درنگ نکرده و به‌سرعت یکی از معتبرترین خودروسازان دنیا در بخش ایمنی، یعنی ولوو را خریداری کرد و با یک تیم مهندسی بسیار قوی از آن حمایت کرد. نتیجهٔ چنین امری، تولد خودروی فوق‌العادهٔ XC90 بود که تولید آن همچنان در سوئد انجام می‌گیرد.

مرجع : وب سایت پدال

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 روز پیش ... بزرگترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکتهای خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، لوتوس میتواند خرید بعدی جیلی باشد.3 روز پیش ... وب سایت پدال - امیر دهقان: بزرگ ترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکت های خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، لوتوس می ...بزرگترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکتهای خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، لوتوس میتواند خرید بعدی جیلی باشد.3 روز پیش ... وب سایت پدال - امیر دهقان: بزرگ ترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکت های خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، لوتوس می ...5 روز پیش ... عصر خودرو- جیلی، مالک چینی شرکت ولوو، چشمهای خود را به خودروسازان بیشتری در جهان دوخته است.5 روز پیش ... عصر خودرو- جیلی، مالک چینی شرکت ولوو، چشمهای خود را به خودروسازان ... کرده و هم اکنون به نوعی در انگلیس حضور دارد و اضافه کردن لوتوس به ...2 روز پیش ... طوفان مدارس استان مرکزی را هم تعطیل کرد ... جیلی، لوتوس را میخرد ... جیلی همچنین پول کافی برای کمک به لوتوس برای ساخت خودروهای اسپورت سبک ...عصر خبر/ نشريه رود&تراک گزارش داد که جيلي علاقمند به خريد شرک خودروسازي ... را نيز خريداري کرده و هم اکنون به نوعي در انگليس حضور دارد و اضافه کردن لوتوس به ...مراقب باشيد درون کوزه هميشه پر آب باشد و ظرف زير آن هم هر روز خالي شود. براي سبز ... ادامه مطلب " جیلی خودروسازی لوتوس را هم می خرد ستاره ها " را بخوانید. فروشگاه.


کلماتی برای این موضوع

معرفی هایما محصول جدید ایران خودرو تصاویرمعرفیهایمامحصولایران‌خودرو برای ارتقای سهم خود در بازار خودروهای شاسی‌بلند، تولید هایما را در مشخصات برلیانس و تجربه رانندگی در پیست …مشخصاتبرلیانسومشخصات برلیانس و تجربه رانندگی در پیست به گزارش دنیای خودرو،برلیانس اچ از نظر لامبورگینی سستو المنتو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادلامبورگینیسستولامبورگینی سستو المنتو اتوموبیلی مفهومی ساخت شرکت لامبورگینی است این اتوموبیل برای چه لاستیکی بخریم؟ پدال، مجله خودرو و حمل و نقلآموزشچهلاستیکیبخریمسلام من باور می کنم چون منم مدل با لاستیکای فابریک میشلن دارم که تازه امروز بعد ده سایپا پدال، مجله خودرو و حمل و نقلسایپاسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودناخودرو دناقیمت خودرو دناقیمت دنادنا ایران خودروخودرو دنا مشخصات فنیمشخصات خودرو



لینک منبع :جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد!

Images for جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد! جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../جیلی-خودروسازی-لوتوس-را-هم-می-خرد‎Cached31 ا کتبر 2016 ... بزرگ‌ترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکت‌های خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، لوتوس می‌تواند خرید بعدی جیلی باشد. جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد! - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../جیلی-خودروسازی-لوتوس-را-هم-Ù…ÛŒ-خرد/ 11 آوریل 2017 ... امیر دهقان: بزرگ‌ترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکت‌های خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، لوتوس می‌تواند خرید بعدی ... جیلی خودروسازی لوتوس را هم می خرد - onvansho onvansho.ir/result/جیلی-خودروسازی-لوتوس-را-هم-می-خرد.html جیلی خودروسازی لوتوس را هم می خرد. جیلی منابع مالی کافی برای کمک به لوتوس در ساخت خودروهای اسپرت سبک‌وزن جدید را در . جیلی مالک اصلی لوتوس خواهد شد تیتر ... جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد! - ستاره نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27433442 31 ا کتبر 2016 ... جیلی، خودروسازی لوتوس را هم می خرد! بزرگ ترین خودروساز مستقل چین گسترش شرکت های خود را ادامه خواهد داد. پس از خرید ولوو و شرکت تاکسی لندن، ... عصر خودرو - جیلی، لوتوس را می‌خرد www.asrekhodro.com/News/96487/جیلی-لوتوس-را-می-خرد‎Cached29 ا کتبر 2016 ... عصر خودرو- جیلی، مالک چینی شرکت ولوو، چشم‌های خود را به خودروسازان ... کرده و هم اکنون به نوعی در انگلیس حضور دارد و اضافه کردن لوتوس به ... عصر خودرو - جیلی، لوتوس را می‌خرد www.asrekhodro.com/Mobile/News/.../جیلی-لوتوس-را-می-خرد‎Cached29 ا کتبر 2016 ... عصر خودرو- جیلی، مالک چینی شرکت ولوو، چشم‌های خود را به خودروسازان بیشتری در جهان دوخته است. جیلی، خودرو ساز بزرگ چینی، لوتوس را خریده است - فرمول یک ایران ... f1iran.com/48830/جیلی-لوتوس-را-خریده-است/‎Cached31 مه 2017 ... ولوو هم در هفت سال گذشته در مالکیت جیلی بوده و همین امر موجب شده این شرکت ... جیلی همچنین ۴۹٫۹ درصد از (سهام) مالک لوتوس، یعنی پروتون را میخرد که همانند ... همزمان ما به تولید خودروهای اسپورت شگفت انگیز ادامه می دهیم، الیزه ی جدید به ... کمپانی جیلی صاحب لوتوس خواهد شد - Persiane.ir persiane.ir/Lotus-will-be-the-companys-Geely.html‎Cachedاین شرکت خودرو سازی چینی که احتمالا خودرو های آن را در کشورمان نیز دیده اید بزودی صاحب نیمی ... جیلی با این سود و خرید با یک تیر دو نشان زده است که می تواند ... هم چنین کاری را در مقابل رقبا و شرکت بزرگ ولوو سوئد انجام داده بود که باز هم تکرار شد. جیلی با خرید سهام پروتون با لوتوس شریک می شود - خودرو بانک www.khodrobank.com/.../جیلی-با-خرید-سهام-پروتون-با-لوتوس-شریک-می-شود‎Cached27 مه 2017 ... کمی به عقب برگردیم، سال گذشته خودروساز چینی "جیلی" اعلام کرده بود که وارد یک مذاکره ... جیلی با خرید سهام پروتون با لوتوس شریک می شود ... سهم 49.9 درصدی از شرکت خودروسازی پروتون بوده است که سهام لوتوس را هم در بر می‌گیرد.