مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید

[ad_1]

 

کد مطلب: 409178

تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷

گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت ۹» (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از مدل واقعی آن به بیرون درز کرده‌اند.

به گزارش دیجی کالا ، گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت ۹» (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از مدل واقعی آن به بیرون درز کرده‌اند.

در این تصویر به خوبی متوجه بدنه‌ی فلزی، دوربین دوتایی به همراه فلش LED با فوکوس خودکار لیزری می‌شوید.

 

تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید 


گوشی جدید شرکت هواوی از یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با کیفیت Full HD بهره می برد. از تراشه‌ی Kirin 960 برای این گوشی استفاده شده و به شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند با اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری EMUI 5.0 راهی بازار می‌شود.

 

همچنین از قبل مشخص شده بود که دوربین‌های گوشی میت ۹ با همکاری  شرکت لایکا ساخته شده‌اند. پس باید انتظار قابلیت‌های عکاسی خوبی روی این محصول داشته باشیم. البته در برخی شایعات به این موضوع اشاره شده که میت ۹ یک مدل پرمیوم هم خواهد داشت که از صفحه نمایش خمیده و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این محصول را ببینید:
 

تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید

 

 

کلمات کلیدی : گوشی + هواوی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

چگونه بفهمیم تلگرام‌مان هک شده و جلوی آن را بگیریمتصاویرگوشی ارزان قیمت گیگابایتی با حسگر اثر انگشت تلگرام را با ویژگی های جدیدش از دست ندهیدآسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت دانلود نرم افزار زیباسازی حرفه ای چهرهگوشی ارزان قیمت گیگابایتی با حسگر اثر انگشت تلگرام را با ویژگی های جدیدش از دست ندهیدعصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخریدگوشی گرونه هواوی پرچم‌دار این روزهای بازار که هواوی ادعای بسیاری بر توانایی‌های نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل … نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل هواوی پی ایستنا گوشیتحلیلگران می‌گویند گوشی بولت محصولی نیست که اچ تی سی اکنون به آن نیاز دارد۱۱۷ مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹ به همراه تصاویر اختصاصی، بنچمارک گوشی بهترین گوشی های مجهز به سنسور تشخیص اثر …دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت اپل یک مدل از آیفون ۸ را با…سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومیبررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیتدانلود ویدیو با کیفیت دانلود ویدیو با کیفیت طراحی گلکسی اس ۷ اج در نگاه اول شما نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام گوشی بسیار عالی هست کیفیت هردو دوربین فوق العاده س اصلا حرف نداره من سامسونگ معرفی پنج دوربین عکاسی برای مصارف خانگیاخباردوربین های عکاسی دیجیتال امروزه در هر خانواده ای یافت میشود که اکثرا آن را برای دانلود مشخصات نام انگلیسی شرکت سازنده والت دیزنی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ب ارتفاع سنج یک جی پی اس می تواند ارتفاع نسبت به سطح دریا را با دقت معقولی به شما نشان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …فشردن شاسی زنگ آن را به سیم مشترک شاسیهای زنگ که با مقاومت کوچکی اهم به منفی اندرویدینا بازی بازی اندرویدتفریحی بازی فوقالعاده زیبا و باگرافیک جی تی ا بازی فوقالعاده جی تی آ



لینک منبع :تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید

تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../تصاویر-با-کیفیت-گوشی-mate-9‌-را-ببینید/‎Cached1 نوامبر 2016 ... گوشی جدید شرکت هواوی با نام Mate 9 ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از آن لو رفته. Images for تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید | مجله دنیای مجازی https://viwo.ir/?p=19422 1 نوامبر 2016 ... قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از مدل واقعی آن به بیرون درز کرده‌اند. دوربین گوشی Mate 9 با همکاری شرکت لایکا ... تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../تصاویر-با-کیفیت-گوشی-Mate-9‌-را-ببینید/4113284 گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت ۹» (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از مدل واقعی آن ... تصاویر با کیفیت گوشی Mate ۹ را ببینید | خبر از ما www.khabarazma.com/283268 گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت ۹» (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از مدل واقعی آن به بیرون در. تصاویر با کیفیت گوشی mate 9 را ببینید | بولتن | خبروان khabarone.ir/news/.../تصاویر-با-کیفیت-گوشی-mate-9-را-ببینید 1 نوامبر 2016 ... گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت 9» (mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از مدل ... berooz - تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید berooz-ir.mihanblog.com/post/28‎Cached1 نوامبر 2016 ... به گزارش دیجی کالا ، گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت ۹» (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با ... الف - تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9‌ را ببینید t1.amedia.ir/vdcguy9t7ak9zq4.rpra.html?409178‎Cachedبه گزارش دیجی کالا ، گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت ۹» (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امروز تصاویر با کیفیتی از مدل ... تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9 را ببینید | گوشی جدید شرکت هواوی www.ghatreh.com/news/nn34397830/تصاویر-کیفیت-گوشی-ببینید 1 نوامبر 2016 ... گوشی جدید شرکت هواوی با نام «میت 9» (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی از رندر آن لو رفته بود؛ اما امرÙ. تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9 را ببینید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27458211 تصاویر با کیفیت گوشی Mate 9 را ببینید. وب سایت دیجی کالا - مجید نوردوست: گوشی جدید شرکت هواوی با نام میت 9 (Mate 9) ماه آینده معرفی خواهد شد. قبلا عکسی ...