مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد

[ad_1]

محققان موفق به ساخت نوعی برچسب هوشمند شده‌اند که می‌تواند آلرژی به بادام زمینی را در بدن انسان درمان کند.

به گزارش شفاف به گفته «آکادمی آلرژی، آسم و ایمنی‌سنجی آمریکا»، کودکان نسبت به بادام‌زمینی بیش از دیگر غذاها حساسیت دارند و این حساسیت‌ها می‌تواند به قدری افزایش یابد که مرگ را در افراد باعث شود.

بنابراین افرادی که به نسبت به بادام‌زمینی حساسیت دارند باید از آن دوری کنند یا پس از مصرف،‌ سریعا به پزشک مراجعه کنند. ولی محققان یک روش ساده ارایه کرده‌اند که جلوی بروز مشکلات ناشی از آلرژی به بادام‌زمینی را می‌گیرد.

شرکت تولیدکننده محصولات زیست-دارویی DBV یک برچسب هوشمند ارایه کرده است که Viaskin Peanut نام دارد که روی بازو یا بین تیغه‌های شانه متصل می‌شود. این برچسب می‌تواند میزان اندکی از پروتئین موجود در بادام زمینی را به پوست بدن برساند و این امکان را برای افراد فراهم کند تا تحمل آنها در مقابل بادام‌زمینی افزایش یابد.

این برچسب هم‌اکنون توسط «کنسرسیوم تحقیقات آلرژی‌های غذایی آمریکا» مورد تایید قرار گرفته است و موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا نیز وظیفه تولید آن را عهده‌دار شده است.

تاکنون 74 داوطلب مبتلا به آلرژی بادام‌زمینی بین سنین 4 ا 25 سال که این برچسب را دریافت کردند و بررسی روی آنها در پنج بخش مجزا دنبال شد. دانشمندان در پایان دریافتند 48 درصد افرادی که از طریق برچسب حجم زیاد پروتئین را دریافت کردند در کنار 46 درصد افرادی که حجم کمتری از پروتئین بادام‌زمینی را دریافت کردند، درمان شدند.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

جام نیوز اعتراض ایرانیان معارض به سخنان اعتراض ایرانیان معارض به سخنان سیدحسن نصرالله حق ندارید این کار را بکنیدفان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران برنامه‌ها و سریال‌های قدیمی تلویزیون سال‌های دور از …برنامه‌ها و سریال‌های قدیمی تلویزیون سال‌های دور از رسانهلرستان سرزمین گنج‌هاى نهانالبته پس از حضور نظامیان ارتشی در خرم‌آباد و از سال این طرح دوباره در دستور کار پوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت دانشمندان چه پیش‌بینی‌هایی برای پایان بشریت …توجه هرگونه استفاده از این مطلب بدون ذکر نام سایت علمی بیگ بنگ و لینک به این مقاله دبیر تاریخ شادگانسلام قدر زمان حال را بدانیم ،که گذشته بر نمی گردد و آینده شاید نیاید جنگل و محیط زیست آبخیز چیست؟ حوزه آبخیز تمامی سطحی را در بر می‌گیرد که آب‌های سطحی در آن منطقه حذف خنده‌دار جودوکار ایران از المپیکچه وقت کمربند …راه های زیر برای تنبیه کاروان المپیک ایران به مسئولین محترم پیشنهاد می شود این روزها اصغر فرهادیبرای فاحشه‌ها ارزش قائلم و آنها را با …سرویس فرهنگ و هنر مشرق اصغر فرهادی هر چند در برابر رسانه‌های داخلی ترجیح می‌دهد از دلایل منع حضور احمدی نژاد در انتخابات روشنگریبابا تو روز های گل و بلبل آمریکا سال نفر توسط پلیش با گلوله مستقیم کشته میشه، ایران پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …مطالعات جدید محققان موسسه سرم در کپنهاگ، دانمارک، نشان می دهد سطح ویتامین …معرفی انواع مواد مخدر طبیب جانتریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی‌ترین و شایع تاریخ ایران باستان و شاهان پارسی و بناهااگر تن به تن ،جان به جان در دهم محال است که یک وج از خــــــــــاک ایران دهم جنگ را محمدرضا شاه پهلوی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمحمدرضاپهلویمحمدرضا شاه پهلوی دوران از ۲۵ شهریور ۱۳۲۰ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تاجگذاری ۴ آبان ۱۳۴۶ کاخ بررسی سرویس های ایمیل معرفی شده توسط وزارت …آنچه می خوانید بررسی اجمالی سرویس های پست الکترونیک معرفی شده وزارت ارتباطات در کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی …کتابخانه،موزهواین مقاله نیازمند تمیزکاری است لطفاً تا جای امکان آن‌را از نظر املا، انشا، چیدمان و سدی به نام حد سرعت نور سدیبهنامحدسرعتتوجه هرگونه استفاده از این مطلب بدون ذکر نام سایت علمی بیگ بنگ و لینک به این مقاله سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومیعملیات انتحاری مرگبار در فرودگاه آتاتورک …این گزارش می‌گوید که تاکسی‌های فرودگاه مشغول حمل مجروحان و انتقال آنها به



لینک منبع :این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد

Images for این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950809000046‎Cached31 ا کتبر 2016 ... محققان موفق به ساخت نوعی برچسب هوشمند شده‌اند که می‌تواند آلرژی به بادام زمینی را در بدن انسان درمان کند. این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد - ساعت ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/.../این-برچسب-کوچک-جان-میلیون‌ها-نفر-را-نجات-می‌دهد/4098240 ساعت 24-محققان موفق به ساخت نوعی برچسب هوشمند شده‌اند که می‌تواند آلرژی به بادام زمینی را در بدن انسان درمان کند. ... این برچسب کوچک جان میلیون ها نفر را نجات می دهد. این برچسب کوچک جان میلیون ها نفر را نجات می دهد - میهن مگ https://mihanmag.com/.../این_برچسب_کوچک_جان_میلیون_ها_نفر_را_نجات_می_دهد‎Cached15 مه 2017 ... این برچسب کوچک جان میلیون ها نفر را نجات می دهد. دوشنبه, 25 اردیبهشت ماه 1396 در 18:11:35 این اسلحه کوچک کشتن میلیون ها نفر را به صرفه جویی ... این برچسب کوچک جان میلیون ها نفر را نجات می دهد - سایت خبری ... tnews.ir/news/892c73318884.html‎Cached31 ا کتبر 2016 ... محققان موفق به ساخت نوعی برچسب هوشمند شده اند که می تواند آلرژی به بادام زمینی را در بدن انسان درمان کند. نجات جان میلیون ها نفر با این برچسب - مجله تخصصی پزشکی salammag.com/1061/save-the-lives-of-millions-with-this-tag/‎Cached10 نوامبر 2016 ... این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد ... این برچسب می‌تواند میزان اندکی از پروتئین موجود در بادام زمینی را به پوست بدن برساند و این ... بادام زمینی،آسم،آلرژی - مجله تخصصی پزشکی salammag.com/tag/بادام-زمینی،آسم،آلرژی/‎Cached10 نوامبر 2016 ... نجات جان میلیون ها نفر با این برچسب این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد آکادمی آلرژی، آسم و ایمنی‌سنجی آمریکا موفق به ساخت یک ... حساسیت به بادام زمینی - مجله تخصصی پزشکی salammag.com/tag/حساسیت-به-بادام-زمینی/ 10 نوامبر 2016 ... نجات جان میلیون ها نفر با این برچسب این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد آکادمی آلرژی، آسم و ایمنی‌سنجی آمریکا موفق به ساخت یک ... این برچسب کوچک جان میلیون ها نفر را نجات می دهد - سرزه www.serze.com/برچسب-کوچک-میلیون-نجات-2150003/ 31 ا کتبر 2016 ... این برچسب کوچک جان میلیون ها نفر را نجات می دهد محققان کامیاب به ساخت نوعی برچسب هوشمند شده‌اند که می‌تواند حساسیت آلرژیک به بادام زمینی را در ... خواندنی ها | هفته نامه آفتاب جنوب | صفحه 12 aftabjnews.ir/category/خواندنی-ها/page/12/?filter_by=featured در صورت داشتن این علایم پوستی مشکوک به تیروئید هستید ... این برچسب کوچک جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد محققان موفق به ساخت نوعی برچسب هوشمند شده‌اند که ...