مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت

[ad_1]

علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می دهند.

به گزارش صبحانه،علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می دهند.

به گزارش  فورچون، اپل عرضه تبلت های خود را در سه ماهه سوم سال 2016 به 9.3 میلیون واحد کاهش داده است.

این رقم در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2015 هم 14.7 درصد کاهش نشان می دهد. در سه ماهه سوم سال 2016 در مجموع 43 میلیون واحد تبلت روانه بازار شده است.

یافته های موسسه تحقیقاتی ای دی سی نشان می دهد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته برابر با 50.5 میلیون واحد تبلت بوده است. اپل برترین شرکت عرضه کننده تبلت میزان عرضه تولیدات خود را 6.2 درصد کاهش داده و با این حال هنوز 22 درصد از بازار را در اختیار دارد.

سامسونگ با دارابودن سهم 15 درصدی از بازار مذکور در رتبه دوم است و به نظر می رسد با انفجار مکرر باتری های گوشی گالکسی نوت 7 سهم سامسونگ از بازار تبلت ها هم کمتر شود. میزان تبلت های عرضه شده این شرکت هم با کاهش 19.3 درصدی به 6.3 میلیون واحد کاهش یافته است.

طی این مدت میزان استقبال از تبلت های ارزان قیمت و همین طور تبلت های دارای صفحه کلید جداشدنی و سازگار با موشواره هم افزایش چشمگیری یافته است. البته بررسی ها نشان می دهد تبلت هایی که کمتر از 200 دلار قیمت دارند کیفیت مطلوبی ندارند.

منبع :فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

قیمت لپ تاپ لیست خرید اینترنتی انواع نوت بوک …قیمت لپ تاپ خرید اینترنتی و فروش انواع نوت بوک قیمت لپ تاپ برای خرید لپ تاپ و مشاهده لیست قیمت خرید لپ تاپ ایسوس فروشگاه …فروشگاه آنلاین پیشرو درسال به همت جمعی از جوانان علاقمند به توسعه و گسترش فناوری جدیدترین فناوریهای روز جهانفناوری توسعه موبایل و گوشی هوشمند به سوی آرزوهای شما می‌چرخد، یا نمی‌چرخد؟ عمر حادثه رازول ؛ هر آنچه که باید در مورد جنجال …حادثهرازولسقوطبشقابحادثه رازول ؛ هر آنچه که باید در مورد جنجال برانگیزترین حادثه سقوط بشقاب پرنده تاریخ



لینک منبع :اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت

دنیای موبایل و کامپیوتر اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت www.farsnews.com/13950811000503‎Cached1 نوامبر 2016 ... علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می دهند. Images for اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت اپل و سامسونگ؛ پیشتازان بازار تبلت | روزگاران roozegaran.com/1395/08/12/.../اپل-و-سامسونگ؛-پیشتازان-بازار-تبلت/ 2 نوامبر 2016 ... تبلت. علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می دهند. بنابر اعلام اقتصادآنلاین به نقل از ... اپل سامسونگ پیشتازان بازار تبلت - onvansho onvansho.ir/result/اپل-سامسونگ-پیشتازان-بازار-تبلت.html گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 4 آی 9500 16 گیگابایت اپل Apple سامسونگ تبلت براساس که در این مورد نیز سامسونگ جزو پیشتازان بازار قرار . میهن مگ - اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت https://mihanmag.com/.../اپل_و_سامسونگ_پیشتازان_بازار_تبلت‎Cached1 نوامبر 2016 ... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اپل عرضه تبلت های خود را در سه ماهه سوم سال 2016 به 9.3 میلیون واحد کاهش داده است. این رقم در مقایسه با سه ماهه ... اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت - ایستا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27472882 1 نوامبر 2016 ... اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت. ایستانیوز:علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می ... اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت khabarcyber.com/?p=35455‎Cached1 نوامبر 2016 ... یافته های موسسه تحقیقاتی ای دی سی نشان می دهد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته برابر با 50.5 میلیون واحد تبلت بوده است. اپل برترین شرکت ... اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/9723885/‎Cached1 نوامبر 2016 ... علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می دهند. علیرغم کاهش سهم اپل از بازار جهانی تبلت، آیپد هنوز هم پیشتاز است ... digiato.com/.../05/.../علیرغم-کاهش-سهم-اپل-از-بازار-جهانی-تبلت/‎Cached1 مه 2016 ... علیرغم کاهش سهم اپل از بازار جهانی تبلت، آیپد هنوز هم پیشتاز است ... سامسونگ جایگاه دوم جدول IDC را در اختیار دارد و افت فروش آن در فصل ابتدایی ... اپل همچنان پیشتاز بازار تبلت‌ها - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/31493/اپل-همچنان-پیشتاز-بازار-تبلت‌ها/‎Cached30 آوریل 2016 ... اپل همچنان پیشتاز است و از ماه ژانویه تا مارس 10.3 میلیون آیپد ارسال کرده است؛ یعنی حدود ... سامسونگ 15.2 درصد از بازار تبلت را در اختیار دارد.