مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی‌های نکسوس

[ad_1]

گوگل به منظور افزایش علاقه در کاربران برای خرید گوشی‌های نکسوس در حال طراحی یک برنامه پشتیبانی جدید است که به اشتراک گذاری محتوای نمایشگر را در این گوشی‌ها ممکن می‌کند.

 به گزارش مشرق، تا به حال کاربران گوشی‌های نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور به مراجعه به سایت‌های مختلف با گپ زدن از طریق مرورگر با کارکنان واحد خدمات پشتیبانی این شرکت بوده اند. اما با طراحی یک برنامه جدید به اشتراک گذاری محتوای نمایشگر گوشی با کارکنان مذکور به منظور تنظیم سریع گوشی و رفع مشکلات موجود ساده تر می شود.
 
برنامه مذکور به متخصصان امکان می دهد به گوشی هر کاربر دسترسی بصری داشته باشند و بتوانند به سرعت مشکلات احتمالی را برطرف و تنظیمات مورد نظرشان را اعمال کنند.
 
گوگل خود هنوز در مورد احتمال عرضه این برنامه موضع گیری خاصی نداشته، اما منابع مطلع می‌گویند هدف از این کار ایجاد انگیزه بیشتر در کاربران برای خرید گوشی های نکسوس است که در حال حاضر چندان محبوب نیستند.
 
نام این برنامه فعلا Google Support اعلام شده، اما احتمال تغییر این نام در آینده وجود دارد. گفته می شود این برنامه بر روی نسل جدید گوشی های نکسوس که توسط اچ تی سی عرضه خواهند شد، در دسترس خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


28 ژوئن 2016 ... گوگل به منظور افزایش علاقه در کاربران برای خرید گوشیهای نکسوس در حال طراحی یک برنامه پشتیبانی جدید است که به اشتراک گذاری محتوای ...28 ژوئن 2016 ... به گزارش بلاغ، تا به حال کاربران گوشیهای نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور به مراجعه به سایتهای مختلف با گپ زدن از طریق مرورگر ...به گزارش مشرق، تا به حال کاربران گوشیهای نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور به مراجعه به سایتهای مختلف با گپ زدن از طریق مرورگر با کارکنان واحد ...به گزارش مشرق، تا به حال کاربران گوشیهای نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور به مراجعه به سایتهای مختلف با گپ زدن از طریق مرورگر با کارکنان واحد ...28 ژوئن 2016 ... گوگل به منظور افزایش علاقه در کاربران برای خرید گوشیهای نکسوس در حال طراحی یک برنامه پشتیبانی جدید است که به اشتراک گذاری محتوای ...28 ژوئن 2016 ... تا به حال کاربران گوشی های نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور به مراجعه ... 2 روز پیش ارائه پشتیبانی زنده برای گوشیهای نکسوس.26 ژوئن 2016 ... بر اساس گزارشی جدید، گوگل در حال کار بر روی یک اپلیکیشن پشتیبانی اختصاصی برای گوشیهای هوشمند و تبلتهای اندرویدی نکسوس است.مدآنلاین: شرکت گوگل برای طراحی کیس گوشیهای نکسوس جدید خود قراردادی با جف کونس (Jeff Koons) هنرمند و مجسمهساز معروف منعقد کرده است تا از تصاویر مجسمههای ...28 ژوئن 2016 ... تا به حال کاربران گوشی های نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور به مراجعه به سایت های ... ارائه پشتیبانی زنده برای گوشیهای نکسوس.26 ژوئن 2016 ... ارائه اپلیکیشن live support را برای دستگاه های نکسوس ... اشاره شد فقط با دستگاههای سری نکسوس گوگل همخوانی دارد و دیگر گوشیهای هوشمند امکان ...


کلماتی برای این موضوع

بررسی نکسوس ایکس گوگل و ال‌جی زومیتبازار تلفن‌های هوشمند پر از گوشی‌های اندرویدی در رده‌های قیمتی متنوع شده استتاریخچه نسخه‌های اندروید ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…قابلیت‌های اندروید نسخه ۱٫۰ شامل برنامه بازار اندروید جهت نصب و بروز رسانی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …سرعت اینترنت گوشی های خود را با این راه ها افزایش دهیدتصاویر ایمیل های خود را با این اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید عشق و شهوت نیاز جنسی مشهد هر شب هزار تومان دنیای فناوری زومیتتماشا کنیدرقابت جیپ گرند چروکی با هواپیمای موتورسیکلت‌های با قابلیت حفظ لینکدونی سافت اسمارت فون را معرفی کرد، پایین رده‌ای زیبا و ارزان با یک دوربین قدرتمند اندروید ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداندرویدحساب کاربری گوگل اندروید گوگل تی‌وی گوگل نکسوس گوگل اپ انجین رمزساز بهترین گوشی ها مناسب با بودجه شمابهترین گوشی ها مناسب با بودجه شما مهم نیست چقدر پول داشته باشید، تنها کافی است قصدتان نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …طراحی، کیفیت ساخت و ارگونومی برای مدت‌های طولانی و در طی پنج نسل متوالی، جنس بدنه بررسی تخصصی ال جی ؛ سرگرمی بیشتر، زندگی …بررسیتخصصیالجیسال سالی سخت برای ال‌جی خواهد بود بهترین گوشی این کمپانی مجبور است در برابر



لینک منبع :ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی‌های نکسوس

ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی های نکسوس - onvansho onvansho.ir/result/ارائه-پشتیبانی-زنده-برای-گوشی-های-نکسوس.html ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی‌های نکسوس صبحانه آنلاین. به گزارش صبحانه تا به حال کاربران گوشی‌های نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور . ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی‌های نکسوس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../ارائه-پشتیبانی-زنده-برای-گوشی‌های-نکسوس‎Cached28 ژوئن 2016 ... گوگل به منظور افزایش علاقه در کاربران برای خرید گوشی‌های نکسوس در حال طراحی یک برنامه پشتیبانی جدید است که به اشتراک گذاری محتوای ... ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی‌های نکسوس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../ارائه-پشتیبانی-زنده-برای-گوشی-های-نکسوس 28 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، تا به حال کاربران گوشی‌های نکسوس برای دریافت پشتیبانی از گوگل مجبور به مراجعه به سایت‌های مختلف با گپ زدن از طریق ... ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی‌های نکسوس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../ارائه-پشتیبانی-زنده-برای-گوشی‌های-نکسوس/2864924 گوگل به منظور افزایش علاقه در کاربران برای خرید گوشی‌های نکسوس در حال طراحی یک برنامه پشتیبانی جدید است که به اشتراک گذاری محتوای نمایشگر را در این ... گوگل اپلیکیشن live support را برای دستگاه های نکسوس منتشر می ... www.zoomit.ir/2016/.../leak-suggests-nexus-devices-live-support-app/‎Cached26 ژوئن 2016 ... گوگل اپلیکیشن live support را برای دستگاه های نکسوس منتشر می کند ... ارائه یک اپلیکیشن مخصوص برای رفع مشکلات کاربران گوشی‌ها و ... راه‌اندازی Skrillex Live Case - Pixel Phone راهنما - Google Support https://support.google.com/pixelphone/answer/6212151?hl=fa‎CachedLive Case یک جلد محافظ تلفن Android است که به همراه کاغذ دیواری پویا و دکمه میان‌بر قابل تنظیم ارائه می‌شود. می‌توانید دسترسی تک لمسی با دکمه میان‌بر به یک ... آنچه با تلفن Pixel ارائه می‌شود - Pixel Phone راهنما - Google Support https://support.google.com/pixelphone/answer/7158537?hl=fa‎Cachedآنچه با تلفن Pixel ارائه می‌شود. محتویات جعبه تلفن Pixel جدید شما در اینجا آمده است. محتویات درون جعبه. تلفن Pixel; کابل USB نوع C به USB نوع C (USB 2.0) ... صاحبان گوشی‌های پیکسل و نکسوس به هوش باشید | ITIRAN itiran.com/زمان-توقف-پشتیبانی-از-پیکسل-و-نکسوس-توسط-گوگل‎Cached11 ژوئن 2017 ... بر اساس اطلاعاتی که گوگل در صفحه پشتیبانی خود ارائه کرده، گوشی‌های پیکسل و پیکسل اکس‌ال که در سال 2016 معرفی شدند، تا اکتبر 2018 ... اپلیکیشن پشتیبانی زنده با اشتراک گذاری صفحه برای گوشی ... digifarsi.com/2016/.../اپلیکیشن-پشتیبانی-زنده-با-اشتراک-گذار/‎Cached28 ژوئن 2016 ... گوگل قبلا هم برای گوشی های نکسوس پشتیبانی تلفنی و چت داشت، اما با این اپلیکیشن می تواند سطح جدیدی از کمک را به کاربران دچار مشکل ارائه ... لیست کامل دستگاه قابل آپدیت به اندروید 7 نوقا (لحظه ای Live) https://www.iranmobile.org/android-7/‎CachedGoogle Pixel, Phone, ارایه روی دستگاه, 23.10.2016, 7.1.0 (NDE63P), دانلود از گوگل ... ( منبع : google.com); 06.10.2016 : نکسوس 9 LTE به اندروید 7.0 آپدیت شد.