مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک

[ad_1]

وقتی واون گیتین جونیور راننده‌ی موستانگ می‌شود و در یک دور پیست فرمول یک بارسلونا به دریفت می‌پردازد، چاره‌ای جز خیره شدن به آن ندارید.

اگرچه تماشای نبرد بین خودروهای از رده خارج شده‌ی نیسان با هم در پیستی مملو از خودرو هیجان خاص خود را دارد اما تماشای دریفت حرفه‌ای با یک هیولا در پیستی صاف و خلوت، بی‌نهایت مسحور کننده و جذاب است. اگر تعداد دورهای جونیور با موستانگ قدرتمندش به سه و چهار می‌رسید قطعا خبری از قطعات متصل شده خودرو به یکدیگر نبود.

دانلود ۳۶۰P | دانلود ۷۲۰P

باید یادآور شد که خودروهای دارای قابلیت دریفت به‌صورت حرفه‌ای جزو برترین خودروهای پرشتاب حال حاضر دنیا هستند. خودروهای دریفت به‌صورت خاص و جدا از تولیدات انبوه کارخانه‌ای، مانند خودروهای اسباب بازی عمل می‌کنند که برایشان مسیر دایره‌ای ایجاد شده و تنها می‌توانند در آن مسیر حرکت کنند. این خودروها قوی‌ترین خودروهای مسابقه‌ای موجود دنیا هستند. خودروی پیشین واون ۸۰۰ اسب‌بخار توان تولیدی داشت و در مقایسه با موستانگ فعلی در حد متوسط به حساب می‌آمد. در این دریفت دیدنی سیستم تعلیق مستقل عقب نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تماشا کنید دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک



لینک منبع :تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک

تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک - زومیت www.zoomit.ir/2016/10/30/.../ford-mustang-drift-an-f1-circuit/‎Cached1 نوامبر 2016 ... فورد موستانگ با رانندگی واون گیتین جونیور در پیست فرمول یک نمایش هیجان انگیزی از یک دریفت حرفه ای را از خود به جای گذاشت. تماشا کنید دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک - تکنومون technomon.com/.../تماشا-کنید-دریفت-فورد-موستانگ-در-پیست-فرمول-یک‎Cached1 نوامبر 2016 ... فورد موستانگ با رانندگی واون گیتین جونیور در پیست فرمول یک نمایش هیجان انگیزی از یک دریفت حرفه ای را از خود به جای گذاشت. - تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک — وبلاگ ... - خـانه i-sel.ir/blog/تماشا-کنید-دریفت-فورد-موستانگ-در-پیست-ف/ ۱ نوامبر ۲۰۱۶ ... ۳) تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک | آی تی فید. ۲ نوامبر ۲۰۱۶ ... وقتی واون گیتین جونیور راننده‌ی موستانگ می‌شود و در یک دور . تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک - پمپ وکیوم ... https://parsvacuumpumps.com/.../تماشا-کنید-دریفت-فورد-موستانگ-در-پیست-ف/‎Cached1 نوامبر 2016 ... اگرچه تماشای نبرد بین خودروهای از رده خارج شده‌ی نیسان با هم در پیستی مملو از خودرو هیجان خاص خود را دارد اما تماشای دریفت حرفه‌ای با یک هیولا در ... تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک | وقتی واون - قطره www.ghatreh.com/news/.../تماشا-کنید-دریفت-فورد-موستانگ-پیست-فرمول 1 نوامبر 2016 ... وقتی واون گیتین جونیور راننده ی موستانگ می شود و در یک دور پیست فرمول یک بارسلونا به دریفت می پردازد، چاره ای جØ. Images for تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../تماشا-کنید:-دریفت-فورد-موستانگ-در-پیست-فرمول-یک‎Cachedتماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵ -۸-۱۱-۲۰:۴۰:۰۳. تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک. برای مشاهده ... تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/AC1F73433157 اگرچه تماشای نبرد بین خودروهای از رده خارج شده‌ی نیسان با هم در پیستی مملو از خودرو هیجان خاص خود را دارد اما تماشای دریفت حرفه‌ای با یک هیولا در پیستی صاف و خلوت، ... تماشا کنید: دریفت موستانگ 750 اسب بخاری در پیست فرمول یک - دنده 6 ► 0:03dande6.com/video/دریفت-موستانگ-750-اسب-بخار-در-پیست-مسابقه Nov 14, 2016 - 3 sec دریفت موستانگ 750 اسب بخاری در پیست فرمول یک. حرکات نمایشی ... سیستم جالب لاین لاک در فورد موستانگ ٢٠١٨ مخصوص برن اوت کردن ... تماشا کنید: دریفت فورد موستانگ در پیست فرمول یک - اخبار جدید ... akhbartop.com/13360/‎Cachedاگرچه تماشای نبرد بین خودروهای از رده خارج شده‌ی نیسان با هم در پیستی مملو از خودرو هیجان خاص خود را دارد اما تماشای دریفت حرفه‌ای با یک هیولا در پیستی صاف و خلوت، ...