مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین

[ad_1]

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین

 

به گزارش ایران ناز پس از به گوش رسیدن تایید دانشمندان بر دریافت سیگنالهای تهدید آمیز از موجودات غیر زمینی،در یک اقدام عجیب و قابل تامل به گزارش ایران ناز این بار رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما به دفتر پوتین نامه رسمی نوشت

 

به گزارش ایران ناز روزنامۀ دیلی استار نوشت که یک سند افشا شده از کرملین، جزئیات نشست محرمانه میان جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا، را با ولادیمیر پوتین آَشکار کرده است. روزنامۀ دیلی استار نوشت که یک سند افشا شده از کرملین، جزئیات نشست مرمانه میان جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا، را با ولادیمیر پوتین آَشکار کرده است.

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین

 

دیلی استار می افزاید در این نشست محرمانه، مقامات آمریکایی از مسکو خواسته اند تا به ساخت سامانۀ دفاع موشکی برای مقابله با حملۀ احتمالی موجودات فضایی به سیارۀ زمین کمک کنند. بر این اساس، بایدن نامه ای از اوباما به رئیس جمهور روسیه تسلیم کرده و در آن، همکاری در زمینۀ یادشده را خواستار شده است.

 

دیلی استار نوشته است که نامۀ اوباما در پی گزارش ماهواره های سازمان ناسا مبنی بر نزدیک شدن اجرام فضایی ناشناس و ورود آنها به فضای زمین، برای پوتین فرستاده شده است. البته این روزنامه اسنادی را که مدعی افشای آن هاست منتشر نکرده است.

 

مطالب مرتبط:

 

کشف موجودی شبیه به مار در کره ی مریخ (عکس)

پیام تهدید آمیز موجودات فضایی برای زمینی ها

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضاییبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامۀ دیلی استار نوشت که یک سند افشا اتفاق شگفت انگیز برای پرسپولیس بازیگران ……کلاه‌سفیدهای روسیاه در حلب چه می‌کنند؟ تصاویر یکی از سؤالاتی که درباره کلاه جنازه یک زن در مریخ کشف شد عکس ایران نازجنازهزنمریخجنازه یک زن در مریخ کشف شد عکس همین تازگی بود که خبر دریافت سیگنالهای تهدید آمیز از کژدملذا مهم نیست که شما در دنیای رؤیاهایتان رژیم کثیف انگلهای صفوی را به رسمیت بشناسید و راز موفقیت در زندگی راز اول از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببـــر نق زدن تنها تو را خسته تر می کند و دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایرانباراک اوباما در نمایشگاه بین المللی فناوری در هانوفر آلمانمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف



لینک منبع :هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین - ایران ناز www.irannaz.com/هشدار-اوباما-حمله-موجودات-فضایی.html‎Cachedهشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی روزنامۀ دیلی استار نوشت که یک سند افشا شده از کرملین، جزئیات نشست محرمانه میان جو بایدن، معاون رئیس جمهو. هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../هشدار-اوباما-درباره-حمله-موجودات-فضایی‎Cached1 نوامبر 2016 ... هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی! ... از کرملین، جزئیات نشست محرمانه میان جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا، را با ولادیمیر پوتین آَشکار کرده است. ... کشف جمجمه‌ای عجیب/ فرضیه سفر موجودات فضایی به زمین بار دیگر زنده شد ... هشدار اوباما به پوتین دربارۀ حملۀ موجودات فضایی! - العالم fa.alalam.ir/news/1879723 31 ا کتبر 2016 ... یک روزنامۀ انگلیسی با استناد به یک سند افشا شده نوشت که اوباما دربارۀ حملۀ احتمالی موجودات فضایی در سال 2017 به پوتین هشدار داده است. هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی! | هفت صبح 7sobh.com/content/هشدار-اوباما-درباره-حمله-موجودات-فضای/‎Cachedدیلی استار نوشته است که نامۀ اوباما در پی گزارش ماهواره های سازمان ناسا مبنی بر نزدیک شدن اجرام فضایی ناشناس و ورود آنها به فضای زمین، برای پوتین فرستاده شده ... هشدار اوباما به پوتین درباره حمله موجودات فضایی! www.fardanews.com/.../هشدار-اوباما-به-پوتین-درباره-حمله-موجودات-فضایی‎Cached31 ا کتبر 2016 ... یک روزنامۀ انگلیسی با استناد به یک سند افشا شده نوشت که اوباما دربارۀ حملۀ احتمالی موجودات فضایی در سال 2017 به پوتین هشدار داده است. هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../هشدار-اوباما-درباره-حمله-موجودات-فضایی‎Cached1 نوامبر 2016 ... یک روزنامۀ انگلیسی با استناد به یک سند افشا شده نوشت که اوباما دربارۀ حملۀ احتمالی موجودات فضایی در سال 2017 به پوتین هشدار داده است. هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین - ایران ناز | دمادم https://damadam.ir/.../هشدار-اوباما-درباره-حمله-موجودات-فضایی-به-پوتین/4303433 هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین به گزارش ایران ناز پس از به گوش رسیدن تایید دانشمندان بر دریافت سیگنالهای تهدید آمیز از ... هشدار اوباما به پوتین درباره حمله موجودات فضایی! - روز پلاس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/147793854088137‎Cached31 ا کتبر 2016 ... یک روزنامه انگلیسی با استناد به یک سند افشا شده نوشت که اوباما درباره حمله احتمالی موجودات فضایی در سال 2017 به پوتین هشدار داده است. هشدار اوباما به پوتین درباره حمله موجودات فضایی! - پارسینه www.parsine.com/.../هشدار-اوباما-به-پوتین-درباره-حمله-موجودات-فضایی‎Cached31 ا کتبر 2016 ... یک روزنامۀ انگلیسی با استناد به یک سند افشا شده نوشت که اوباما دربارۀ حملۀ احتمالی موجودات فضایی در سال ۲۰۱۷ به پوتین هشدار داده است. پیام آفتاب - هشدار اوباما دربارهٔ حمله موجودات فضایی! www.payam-aftab.com/fa/.../هشدار-اوباما-درباره-حمله-موجودات-فضایی‎Cachedیک روزنامهٔ انگلیسی با استناد به یک سند افشا شده نوشت که اوباما دربارهٔ حملهٔ احتمالی موجودات فضایی در سال ۲۰۱۷ به پوتین هشدار داده است.