مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید

[ad_1]
آجیل ها

آجیل ها سرشار از پروتئین و فیبر هستند، دو ماده مغذی که می توانند تا زمان رسیدن به یکی از وعده های اصلی سیر و راضی نگهتان دارند. نیازی هم به مقدار زیادی آجیل نیست. در یک تحقیق مشخص شد خوردن 7 عدد آجیل در روز نه تنها می تواند به فروکش کردن گرسنگی کمک کند بلکه باعث افزایش تمرکز و حتی کاهش خطر ابتلا به سرطان نیز می شود.

تن و کراکر

یک کنسرو تن ماهی حاوی 40 گرم پروتئین در کنار مقدار زیادی اسید چرب سالم امگا 3 است. به جای ترکیب کردن آن با سس مایونز که سرشار از چربی اشباع است، از مقداری لیمو ترش استفاده کنید. با اضافه کردن مقداری کراکر سبوس دار می توان به این غذا مقداری فیبر هم اضافه کنید. فیبر یکی از مواردی است که با سرطان مقابله می کند.

پنیر

پنیر را به عنوان یک وعده پروتئین استفاده کنید و آن را با یک کربوهیدرات سالم مانند پاپ کورن یا نان سبوس دار ترکیب کنید. پروتئین را از پنیر دریافت می کنند و کربوهیدرات نیز به شما انرژی خواهد داد.

ماست چکیده به همراه میوه

ماست چکیده پروتئین بیشتر و قند کمتری نسبت به ماست معمولی دارد. ماست چکیده همچنین مقدار زیادی کلسیم مفید برای استخوان ها و پروبیوتیک ضدالتهاب دارد. اگر به این وعده ماست میوه هم اضافه کنید مقدار زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان است که به سمت بدنتان سرازیر می شود.

حموص و سبزیجات

حموص را که با نخود سرشار از پروتئین درست می شود به همراه سبزیجات سرشار از فیبر مانند بروکلی، گل کلم یا هویج میل کنید سبزیجات بدون اینکه کالری زیادی به برنامه تان اضافه کنند سیرتان می کنند و همچنین تردی لذت بخشی نیز دارند.

آلو سیاه

اگر هوس چیزی شیرین کردید چند عدد آلو سیاه را به عنوان میان وعده میل کنید. آلو سیاه ها انتخاب فوق العاده ای هستند چون سرشارند از فیبر که می تواند برای مدت طولانی سیر نگهتان دارد. این میوه همچنین حاوی آنتی اکسیدان است که پیری را به تاخیر می اندازد. برای افزایش چربی و پروتئین می توانید در کنارش یک برش پنیر نیز میل کنید.

بلغور جو دو سر

بلغور جو دو سر سرشار است از فیبر ( تقریبا هر وعده 4 گرم ) که می تواند سریع سیرتان کند و برای مدت زمان طولانی راضی نگهتان دارد. می توانید به همراه بلغور جو دوسر میوه نیز مصرف کنید تا مقدار فیبر دریافتی بالا برود. آجیل ها هم انتخاب مناسبی هستند و با آنها می توانید مقداری چربی سالم جذب کنید. اگر از هر کدام مقداری اضافه کنید، عالی می شود و تا وعده اصلی مشکلی پیدا نخواهید کرد. مقداری دارچین روی این غذا بپاشید تا از خاصیت ضد التهابی آن نیز بهره مند شوید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

در دوران بارداری این کارها را نکنید و این غذاها را نخورید در دوران بارداری این کارها را نکنید و این غذاها را نخوریدرژیم گرفتن در دوران بارداری علتی که بدن شما فکر می‌کند گرسنه استبرای اینکه از این حسی که بعد از غذا در شما به وجود می‌آید جلوگیری کنید، چند نکته را رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟ یک سوال مهم مسائل جنسی را از چه کسانی باید یاد بگیریم؟رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافهبهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنیدرژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما بهترین دستور برای لاغر شدن ایران جدیدسلام این قسمت که با خوردن غذا لاغر شوید جمله ها را خوب متوجه نمیشوم کدام حرف شماست رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار چگونه بدون پرخوری خودمان را سیر کنیم؟ غذاهایی را بخورید که نیاز به جویدن بیشتری دارد همچنین غذاهایی که بیشتر در دستگاه دستگاه گوارش – سیب سلامت دستگاه گوارش گذرگاهی طولانی است که دهان را به مقعد وصل می کند گوارش از دهان آغاز می تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامتدر این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضان تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه اولین نکته ای که در مورد این مبحث باید متذکر بشم اینه که برخلاف تصور قدیمیها که کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در آب و خواص آب چند دقیقه با دانستنی ها وقتی آب هم باعث دیابت می‌شود با این نی هیچ کجا تشنه نمانید طبع و مزاج چیست و چه اقسامی دارد؟ سایت شخصی …به اعتقاد قدما ،چهار عنصر اصلی هستند که مدار وجود کائنات و عالم ماده و جهان جسمانی را سرگیجه غشگوش دردوزوز گوشصرع درمان گیاهی …میدانید وقتی سردرد می گیرید، استراحت در یک اتاق ساکت و تاریک بهترین درمان است؟ اما راهنمای زوج های جوان سایت پزشکان بدون مرزدر اغلب موارد بچه ها مراحل مختلف رشد را به موقع و در زمان مورد انتظار پشتسر میگذارند برنامه ی کامل غذایی و تمرینی برای خانم ها برای …بدنسازی شما را زمخت می کند ؟ جواب خیر در باشگاه های بدنسازی خانم ها در حال دوکار مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت …مطالب مربوط به این قسمت شامله تیپهای مختلف الرژی تستهای مختلف تشخیص آلرژی تجربه ی خودتان را بهتر بشناسید تا بهتر …تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند پزشکی به زبان ساده بیماری برگشت اسید معده …پزشکی به زبان ساده • پزشکی و علوم زیستی پزشکی به زبان ساده بیماری برگشت اسید معده



لینک منبع :وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید

Images for وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../وقتی-گرسنه-اید-این-غذاها-را-بخورید‎Cached1 نوامبر 2016 ... وقتی گرسنه هستیم دست به انتخاب های اشتباه زیادی میزنیم در حالی که با یک انتخاب صحیح می توانیم هم خودمان را سیر کنیم و هم به سلامت بدنمان ... وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/1CF673584187 وقتی گرسنه هستیم دست به انتخاب های اشتباه زیادی میزنیم در حالی که با یک انتخاب صحیح می توانیم هم خودمان را سیر کنیم و هم به سلامت بدنمان کمک کنیم. به گزارش ... وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../وقتی-گرسنه-اید-این-غذاها-را-بخورید/.../6046183/ وقتی گرسنه هستیم دست به انتخاب های اشتباه زیادی میزنیم در حالی که با یک انتخاب صحیح می توانیم هم خودمان را سیر کنیم و هم به سلامت بدنمان کمک کنیم. به گزارش ... وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27504687 2 نوامبر 2016 ... انتخاب بلغور جو دو سر به عنوان صبحانه، راهی ساده برای پایین آوردن سریع کلسترول خون است. این ماده غذایی سر سرشار از فیبر است و برنامه های غذای ... وقتی گرسنه اید این غذاها را بخورید | سلامانه : وقتی گرسنه - قطره www.ghatreh.com/news/nn34432325/وقتی-گرسنه-اید-این-غذاها-بخورید 3 نوامبر 2016 ... سلامانه : وقتی گرسنه هستیم دست به انتخاب های اشتباه زیادی میزنیم در حالی که با یک انتخاب صحیح می توانیم هم خودمØ. گرسنه هستید …روش های غلبه بر غذا خوردن بی رویه - سلامتی salamati.ir/2017/06/.../گرسنه-هستید-روش-های-غلبه-بر-غذا-خوردن-ب/‎Cached9 ژوئن 2017 ... برخی افراد چاق وقتی حرف از این جور غذا خوردن پیش می آید، می گویند ما هیچ ... اگر راست دست هستید، با دست چپ غذا بخورید و اگر همه کارهای تان را با ... بدون اینکه گرسنگی بکشید، غذای کمتری بخورید » رژیم غذایی یکا yeka.ir/blog/?p=2676‎Cachedاما این بدین معنی نیست که محکوم به عذاب و گرسنگی کشیدن، هستیم. کنترل اندازه غذا ... در حین کار و وقتی که پشت کامپیوتر نشسته اید، غذا نخورید. غذا رو در ظروف ... چهارده روش برای کاهش وزن آسان و سریع و راحت - ریحون https://www.reyhoon.com/.../14-ways-to-lose-weight-fast-and-easy-and-convenient/‎Cached19 آوریل 2017 ... طی چند ماه گذشته، پانزده پوند وزن کم کرده‌ام؛ این نه یک کاهش وزن سریع، بلکه، ... وقتی برای اولین بار، احساس گرسنگی می‌‌کنید، باید غذا بخورید. Sandra Aamodt: چرا معمولا رژیم‌های غذایی موثر نیستند | TED Talk ... ► 12:42https://www.ted.com/talks/sandra_aamodt_why_dieting_doesn_t_usually_work/transcript?language=fa Jan 8, 2014 - 13 min چیزی که بیشتر مردم تشخیص نمی‌دهند این است که این گرسنگی و مصرف انرژی با ... خیلی خوبه که لازم نیست یادتون باشه نفس بکشید وقتی محو ...