مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد

[ad_1]

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با تتسوتارو کان مدیر بخش خاورمیانه آژانس همکاری های بین المللی ژاپن و کوهی ساتو نماینده ارشد جائیکا در ایران دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سالارآملی قائم مقام وزیرعلوم

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر حسین سالار آملی در این دیدار  با اشاره به دیدگاه های مثبت موجود میان مردم ایران و ژاپن گفت :  همکاری های علمی ، پایدارترین راه ارتباطی میان کشورها است.

وی همچنین بر عزم وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ایران برای توسعه همکاری های علمی بین المللی با جائیکای ژاپن تاکید کرد.

درادامه این دیدار موضوع همکاری دوجانبه با جائیکا ، از جمله تبادل بورس های تحصیلی دکتری در رشته های مورد علاقه دو طرف و راه های عملیاتی سازی آنها در سال 2017 مورد بررسی و موافقت قرار گرفت .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد تصویب پنج رشته جدید در مقطع ارشد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابد تهرانایرنا رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ایرنا همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابدتهرانایرنا رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایسنا همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد …قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد …اخبار پی اچ دی آزمونپی اچ دی رتبه یک دکتری اولین و قویترین مرکز ارائه دهنده منابع آزمون دکتری با بالاترین همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از ایران اکونومیست آبان ١٢ همکاری‌های علمی و فناوری ایران قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل همکاری های علمی و همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابد و فناوری ایران و کشور همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابد در انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور هوشمند همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابدهمکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد قائم مقام وزیرعلوم در امور بین همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد …آخرین اخبار دکتریسایت دکتری ‌ قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های آنا همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن با تبادل …دانشگاهمدیریت و توسعهراه‌های گسترش همکاری‌های علمی و فناورانه ایران و ژاپن گسترش همکاری‌های علمی و همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابدبخشآموزشهمکاریدکتر حسین سالار آملی قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابدهمکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابد جست و جوبه گزارش روز سه شنبه ایرنا همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد …همکاریعلمیفناوریقائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابدقائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با همکاری های ایران و قبرس در زمینه توسعه علوم ژنتیک و همکاریهایایرانوقبرسدر گسترش می یابد تهران گسترش همکاری های ایران و همکاری های علمی و فناوری خبرگزاری جمهوری اسلامی همکاری های علمی و فناوری ایران و و فناوری از گسترش همکاری های علمی و فناوری بین دو کشور ایران و ژاپن فناوری همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابدهمکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد دکتر حسین سالار آملی قائم مقام همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با



لینک منبع :همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد

همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد - ایسنا www.isna.ir/news/.../همکاری-های-علمی-و-فناوری-ایران-و-ژاپن-گسترش-می-یابد 1 نوامبر 2016 ... قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با تتسوتارو کان مدیر بخش خاورمیانه آژانس همکاری های بین المللی ژاپن ... همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../همکاری‌های-علمی-و-فناوری-ایران-و-ژاپن-گسترش-می‌یابد 2 نوامبر 2016 ... قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با تتسوتارو کان مدیر بخش خاورمیانه آژانس همکاری های بین المللی ژاپن ... آنا | همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن با تبادل بورس‌های تحصیلی ... www.ana.ir/news/155407 2 نوامبر 2016 ... راه‌های گسترش همکاری‌های علمی و فناورانه ایران و ژاپن در دیدار دکتر حسین ... فناوری ایران و ژاپن با تبادل بورس‌های تحصیلی دکتری گسترش می‌یابد. اخبار پارسیک - همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد news.parseek.com/Url/?id=13187221 1 نوامبر 2016 ... قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با تتسوتارو کان مدیر بخش خاورمیانه آژانس همکاری های بین المللی ژاپن ... وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - اخبار :: صفحات - مرکز همکاریهای علمی ... old.msrt.ir/.../OISC.aspx?...همکاری%20سازمان%20پژوهش%20های%20علمی%20و%20صنعتی%20...‎Cachedهمکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می یابد. دکتر حسین سالار آملی قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با ... همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن با تبادل بورس‌های تحصیلی ... - دمادم https://damadam.ir/.../همکاری‌های-علمی-و-فناوری-ایران-و-ژاپن...گسترش-می‌یابد/4124517 راه‌های گسترش همکاری‌های علمی و فناورانه ایران و ژاپن در دیدار دکتر حسین ... همکاری های علمی و فناوری ایران و ژاپن با تبادل بورس های تحصیلی دکتری گسترش می یابد. همکاری‌های علمی فناوری ایران و لتونی افزایش می‌یابد - عیارآنلاین ayaronline.ir/1396/01/231333.html‎Cached4 آوریل 2017 ... همکاری‌های علمی فناوری ایران و لتونی افزایش می‌یابد ... خارجه لتونی بر تمایل و آمادگی دو کشور برای توسعه همکاری های علمی و فناوری تاکید کردند. همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد - کارشناسی ارشد www.phdazmoon.org/sanjesh_37579.html‎Cachedقائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با تتسوتارو کان مدیر بخش خاورمیانه آژانس همکاری های بین المللی ژاپن و کوهی ساتو ... فناوری های سلول های بنیادی میان ایران و ژاپن توسعه می یابد news0.ir/.../فناوری%20های%20سلول%20های%20بنیادی%20میان%20ایران%20و...‎Cachedهمکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن گسترش می‌یابد ...www.phdazmoon.org/ sanjesh_37579.html... سلول‌های بنیادی و ... میان مردم ایران و ژاپن ... و فناوری ایران برای ... همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ژاپن با تبادل بورس‌های تحصیلی ... news.yadamooz.ir/news/229744‎Cached2 نوامبر 2016 ... راه‌های گسترش همکاری‌های علمی و فناورانه ایران و ژاپن در دیدار دکتر حسین سالارآملی، ... و فناوری ایران برای توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی با جائیکای ژاپن خبر داد. .... ایران و ژاپن با تبادل بورس‌های تحصیلی دکتری گسترش می‌یابد ...