مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا

[ad_1]

وب‌سایت تک شات - منیره لطفی: اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به این ترتیب انتقال قدرت به رئیس جمهور بعدی علاوه بر مسائل نظامی و سیاسی شامل دسترسی به حساب کاربری رسمی رئیس جمهور ایالات متحده با نام POTUS@ نیز می‌شود.

 

 11 میلیون فالوور توییتر اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا خواهد رسید

به گفته کاخ سفید از تاریخ 20 ژانویه سال 2017 میلادی، حساب کاربری رسمی اوباما در توییتر و 11 میلیون فالوور این حساب به 45 امین رئیس جمهور ایالات متحده منتقل می‌شود. به این ترتیب تمامی توییت‌های اوباما به حساب کاربری رسمی رئیس جمهور سابق ایالات متحده با نام POTUS44@ انتقال خواهد یافت.

در نتیجه حساب کاربری POTUS@ در اولین روز کاری رسمی رئیس جمهور بعدی کاملا خالی و آماده استفاده خواهد بود و کاربران می‌توانند خاطرات و توییت‌ها اوباما را در اکانت POTUS44@ مرور کنند. اکانت FLOTUS@ میشل اوباما نیز به همین صورت به حساب دیگری به نام FLOTUS44@ منتقل می‌شود. اکانت سایر کارمندان کاخ سفید نیز توسط نارا (دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا) بایگانی خواهد شد.

رئیس جمهور جدید حساب‌ کاربری و فالوورهای اوباما در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام را نیز مالک خواهد شد. تمامی محتویات حساب های کاربری اوباما در فیسبوک و اینستاگرام نیز به حساب جدیدی به نام Facebook.com/ObamaWhiteHouse و Instagram.com/ObamaWhiteHouse انتقال پیدا می کند.

 

محتویات وب سایت WhiteHouse.gov نیز به حساب ObamaWhiteHouse.gov منتقل خواهد شد. تمامی حساب های کاربری که دارای عنوان WhiteHouse باشند به رئیس جمهور بعدی انتقال پیدا می‌کنند، و محتوای مربوط به اوبامای این اکانت‌ها به حساب کاربری جدیدی در همان پلتفرم منتقل شده و در آرشیو ملی نیز بایگانی می‌شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا



لینک منبع :ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا

ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ارث-توییتری-اوباما-به-رئیس-جمهور-بعدی-آمریکا 1 نوامبر 2016 ... اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به این ترتیب انتقال قدرت به رئیس جمهور بعدی علاوه بر ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/news/31114‎Cached2 نوامبر 2016 ... اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به این ترتیب انتقال قدرت به رئیس جمهور بعدی علاوه بر ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../ارث-توییتری-اوباما-به-رئیس-جمهور-بعدی-آمریکا/ منیره لطفی: اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به این ترتیب انتقال قدرت به رئیس جمهور بعدی علاوه بر مسائل ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - onvansho onvansho.ir/result/ارث-توییتری-اوباما-به-رئیس-جمهور-بعدی-آمریکا.html به دست رئیس‌جمهور بعدی آمریکا اوباما رئیس جمهور سفید به ارث . باراک اوباما با شاهزاده هری دیدار کرد رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پیامی توییتری از ملاقاتش با نوه‌ی ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - آخرین نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../ارث-توییتری-اوباما-به-رئیس-جمهور-بعدی-آمریکا/4118377 اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به این ترتیب انتقال قدرت به رئیس جمهور بعدی علاوه بر مسائل ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - پایگاه خبری ریشه ... khabarfarsi.com/u/27526858 2 نوامبر 2016 ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا. اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و به این ... اجتماعی » ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - پیچک نیوز www.khabar.pichak.net/.../ارث_توییتری_اوباما_به_رئیس_جمهور_بعدی_آمریکا‎Cachedارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا · اجتماعی. روبرو لزوم حائز های وی با و و خوب استفاده و این افزود: به قبرس و اهمیت ایران سوابق در گفت: آنها گردشگری، ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/273231/‎Cached11 میلیون فالوور توییتر اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا خواهد رسید. به گفته کاخ سفید از تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی، حساب کاربری رسمی اوباما در توییتر ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../ارث_توییتری_اوباما_به_رئیس_جمهور_بعدی_آمریکا‎Cachedارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا. دانلود موضع رهبرانقلاب درپی اظهارات رئیس جمهور آمریکا و ماجرا نامه اوباما به رهبری! (فیلم) · دانلود موج سواری اوباما و ... ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/search/ارث_توییتری_اوباما_به_رئیس_جمهور_بعدی_آمریکا دانلود صحبت های حاج آقا دانشمند در تهران آقای رئیس جمهور که به دزدها منصب دادی تو هم با آنها شریکی (فیلم) · دانلود خوانندگی باراک اوباما در برنامه طنز تلویزیونی.