مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در گوگل‌پلی

[ad_1]

 

کد مطلب: 409401

راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در گوگل‌پلی

بخش دانش و فناوری الف،11 آبان95

گوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آنها را در فروشگاه گوگل پلی فیلتر می‌کند.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۶

خبرآنلاین، گوگل سعی کرده است نوع جستجو روی فروشگاه که از آن سوءاستفاده می‌شود را تغییر دهد.

کازوشی ناگایاما سخنگوی کنترل کیفیت سرچ  گوگل دراین‌باره گفت: اگر هدف دستکاری کردن گوگل پلی برای قرار دادن اپ قلابی در فروشگاه باشد، سیستم آن را شناسایی کرده و مسدود می‌کند.

به گفته وی اگر توسعه دهنده‌ای قصد داشته باشد از تکنیک سرچ برای قراردادن اپ جعلی در فروشگاه استفاده کند، به‌طورکلی از فروشگاه بیرون انداخته می‌شود.

وی افزود توسعه‌دهنده نرم‌افزاری باید از طرق قانونی و روال طبیعی اپ خود را معرفی کند.

این استراتژی گوگل چند ماه پس از حرکت مشابه اپل برای اپ استور صورت می‌گیرد تا مانع از ورود اپ های جعلی شود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گوگل‌پلی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دانلود شرکت واقع در پراگ، پایتخت جمهوری چک یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است چگونه بفهمیم که هک شده ایمچگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟ راههای زیادی هست که به کمک آنها بفهمیم هک شده ایم یا نه؟چگونه از هک شدن جلوگیری کنیم؟چگونه از هک شدن جلوگیری کنیم؟ راه های زیادی برای افزایش امنیت سیستم و جلوگیری از هک پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران …تلفنهمراهوتبلتبروزرسانی تخصصی ترین فروشگاه محصولات اپل و اخبار و مطالب آموزشی در حوزه فناوری



لینک منبع :راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در گوگل‌پلی

الف - راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در گوگل‌پلی alef.ir/vdcfx1djyw6dxja.igiw.html?409401‎Cachedراه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در گوگل‌پلی. بخش دانش و فناوری الف،11 آبان95. گوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آنها را ... راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در فروشگاه گوگل‌پلی ... www.otaghnews.com/.../راه‌اندازی-سیستم-شناسایی-اپلیکیشن‌های-قلابی-در-فروشگاه-گوگل‌پلی 2 نوامبر 2016 ... گوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آنها را در فروشگاه گوگل پلی فیلتر می‌کند. راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در فروشگاه گوگل‌پلی ... https://damadam.ir/.../راه‌اندازی-سیستم-شناسایی-اپلیکیشن‌های-قلابی...گوگل‌پلی/4121109 گوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آنها را در فروشگاه گوگل پلی ... راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های قلابی در فروشگاه گوگل پلی. راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های تقلبی در گوگل پلی donya-e-eqtesad.com/news/1077819/‎Cached3 نوامبر 2016 ... راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های تقلبی در گوگل‌پلی ... کردن گوگل‌پلی برای قراردادن اپ قلابی در فروشگاه باشد، سیستم آن را شناسایی ... راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های قلابی در گوگل پلی - قطره www.ghatreh.com/.../راه-اندازی-سیستم-شناسایی-اپلیکیشن-های-قلابی-گوگل-پلی 1 نوامبر 2016 ... گوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آنها را در فروشگاه گوگل پلی فیلتر می کند. - تاریخ انتشار. راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های قلابی در فروشگاه گوگل پلی khabarfarsi.com/u/27605596 راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های قلابی در فروشگاه گوگل پلی. گوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آنها را در فروشگاه گوگل پلی ... هرلحظه، راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های تقلبی در گوگل‌پلی harlahze.com/.../راه‌اندازی-سیستم-شناسایی-اپلیکیشن‌های-تقلبی-در-گوگل‌پلی 3 نوامبر 2016 ... خبرآنلاین: گوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ‌های جعلی، آنها را در فروشگاه گوگل‌پلی فیلتر می‌کند. گوگل سعی کرده است نوع ... آخرین اخبار اپلیکیشن جعلی - بازدید https://buzdid.ir/tag/اپلیکیشن-جعلی برخی کارخانه های تولید کننده تلفن هوشمند همواره در تلاش هستند تا روت شدن دستگاه های اندرویدی خود را مشکل سازند. راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های قلابی در ... کوتاه از جهان علم - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=554977 18 مارس 2017 ... راه‌اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن‌های قلابی در فروشگاه گوگل‌پلی خبرآنلاین- گوگل سیستمی طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آن ها را ... راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های قلابی در فروشگاه گوگل ... negah20.ir/news/138512 1 نوامبر 2016 ... راه اندازی سیستم شناسایی اپلیکیشن های قلابی در فروشگاه گوگل پلی -آکاگوگل سیستمی را طراحی کرده که پس از شناسایی اپ های جعلی، آنها را در ...