مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور

[ad_1]

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که نسبت به نصب نرم افزار مکالمات اینترنتی آگاهانه عمل کنند.

به گزارش مشرق، با رواج اپلیکیشن های موبایلی که امکان تماس صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم می کند، بسیاری از مشترکان این روش را برای مکالمات خارج از کشور خود در نظر گرفته اند.
 
این درحالی است که این اپلیکیشن ها در صورت عدم آگاهی مشترک، می تواند هزینه زیادی برای وی به همراه داشته باشند و از نظر امنیتی نیز قابل قبول نباشند.
 
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در این زمینه با ارسال پیامکی به مشترکان تلفن همراه، نسبت به این موضوع هشدار داده است.
 
در متن این پیام آمده است: «مشترک گرامی، به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه بالا برای مکالمات خارج از کشور، لطفا ضمن دقت در شماره گیری با پیش شماره های ۰۰ بین الملل، از نصب نرم افزارهای غیر معتبر و یا از منابع ناشناس خودداری کنید.»
 
این سازمان از مشترکان خواسته است که در زمان نصب نرم افزار (اپلیکیشن) نیز به دسترسی های درخواست شده توسط نرم افزار دقت کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

هشدار درباره مکالمات با خارج از کشورسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از هشدار رگولاتوری درباره مکالمه با خارج از کشورخانه بازار دیجیتال هشدار رگولاتوری درباره با خارج از کشور مکالمات خارج از کشور هشدار درباره مکالمات اینترنتی با خارج از کشورسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از هشدار رگولاتوری درباره مکالمه با خارج از کشور روزگارانهشداررگولاتوریهشدار درباره تماس با خارج از کشور از برای مکالمات خارج از کشور هشدار درباره مکالمات اینترنتی با خارج از کشور …تراز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن …هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن غیرمعتبر نصب نکنید فضای مجازی و بلوغ هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن …هشداردربارهمکالماتباهشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن غیرمعتبر نصب نکنید پایگاه خبری هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور؛ اپلیکیشن …سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن …هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور هشدار این سایت هشدار درباره مکالمات با خارج پایگاه خبری راه نو هشدار درباره مکالمات با خارج از کشورسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن …هشداردربارهمکالمات با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار درباره مکالمات با خارج هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور – موبناهشداردربارهمکالماتباسرخط اخبار گجت های کاغذی عکس کیس و کیف پول مخصوص آیفون ۷ و ۷ پلاس عکس قاب متفاوت واضح هشدار وزارت بهداشت به متقاضیان تحصیل در خارج از کشورهشداروزارتبهداشتبههشدار وزارت بهداشت به متقاضیان تحصیل در خارج از کشور عکس دیدنی مهناز افشار با هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن …پایگاه خبری الف ارسال این مطلب به دوستان هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن …هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن غیرمعتبر نصب نکنید مقیمسازمان تنظیم هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن … کنند هشدار درباره مکالمات با خارج از مکالمات با خارج از کشور هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور مشرق نیوزسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از امسال کشور از رکود خارج می‌شود واضح…امسال کشور از رکود خارج می‌شود آبادی درباره این دیدار گفت با محسن چاووشی واضح هشدار اسکاتلند به نخست‌وزیر جدید بریتانیا درباره … درباره برگزیت وزیر اول اسکاتلند به نخست‌وزیر جدید بریتانیا هشدار دارد که باید هشدار درباره هشداردربارههشدار درباره مکالمات با خارج از کشور هشدار درباره مکالمات با خارج از



لینک منبع :هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور

هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور/ اپلیکیشن غیرمعتبر نصب ... www.mehrnews.com/.../هشدار-درباره-مکالمات-با-خارج-از-کشور-اپلیکیشن-غیرمعتبر-نصب-نکنید‎Cached15 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که نسبت به ... هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور - هشت صبح 8sobh.ir/fa/news/96639/هشدار-درباره-مکالمات-با-خارج-از-کشور 15 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که نسبت به ... هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/643046/هشدار-درباره-مکالمات-با-خارج-از-کشور 15 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که نسبت به ... هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور | فاوا نیوز www.favanews.com/18709/هشدار-درباره-مکالمات-با-خارج-از-کشور-اپ 15 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن‌ها اقدام می‌کنند هشدار داد که نسبت به ... پایتخت - هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/92611/هشدار-درباره-مکالمات-خارج-کشور 26 ا کتبر 2016 ... به گزارش پایتخت به نقل از مهر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام ... الف - هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور/ اپلیکیشن غیرمعتبر ... alef.ir/vdcc4iq0o2bqxi8.ala2.html?402289 15 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که نسبت به ... هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور - onvansho onvansho.ir/result/هشدار-درباره-مکالمات-با-خارج-از-کشور.html تماس با خارج از کشور هشدار رگولاتوری درباره مکالمات خارج از کشور . کارت تلفن بین الملل بهسازان خرید کارت تلفن تماس خارج کشور تماس با خارج از کشور فقط با ... هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور - ایران جیب www.iranjib.ir/shownews/.../هشدار-درباره-مکالمات-با-خارج-از-کشور/‎Cached15 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که نسبت به . هشدار رگولاتوری درباره مکالمه با خارج از کشور - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1072528 16 ا کتبر 2016 ... خبرگزاری مهر: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که برای تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که ... هم اندیشی - هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور www.hamandishi.ir/news/351841/‎Cached15 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکانی که نسبت به تماس با خارج از کشور از طریق اپلیکیشن ها اقدام می کنند هشدار داد که نسبت به ...