مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید قرص ضدبارداری برای مردان

[ad_1]

دانشمندان انگلیسی طی یک دستاورد بزرگ موفق به تولید قرص پیشگیری از بارداری برای مردان شدند.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی میل، این پیشرفت می‌تواند زندگی زناشویی میلیونها زوج را تغییر دهد.

محققان به مدت چندین دهه تلاش کرده‌اند تا جایگزینی قابل اعتماد برای ابزار جلوگیری کنونی و وازکتومی پیدا کنند اما در این زمینه پیشرفت چندانی نداشتند. 

در حال حاضر دانشمندان بریتانیایی با تولید قرصی که اسپرم را غیرفعال کرده و از حرکت آن جلوگیری می‌کند، موفق شدند تا در بدن مردان ناباروری موقت ایجاد کنند.

این قرص‌ها دارای ترکیباتی است که وارد اسپرم شده و حرکت دم اسپرم را متوقف می‌کند. بنابراین اسپرم نمی‌تواند شنا کند و شانسی برای بارور کردن تخمک ندارد.

این پیشرفت کلیدی می‌تواند به تولید قرص‌های سریع‌الاثر یا یک اسپری بینی منجر شود که مردان می‌توانند چند ساعت و یا شاید فقط چند دقیقه قبل از نزدیکی از آن استفاده کنند.

محققان بر این باورند که اثرات این دارو چند روز طول کشیده، بدین معنی که پس از گذشت چند روز مردان مجددا قدرت باروری خود را به دست می‌آورند.

محققان این پژوهش اظهار کردند که داروی جدید آنها در آزمایشات آزمایشگاهی با موفقیت توانسته عملکرد اسپرم را متوقف کند.

تولید قرص ضدبارداری برای مردان

آنها اسپرم‌های سالم را گرفته و این ترکیبات را به آن اضافه کردند و در عرض چند دقیقه مشاهده کردند که اسپرم دیگر نمی‌تواند حرکت کند.

به گفته کارشناسان، این دارو زندگی زوج‌های زیادی را تغییر داده و آنها را ازنگرانی در مورد بچه‌های ناخواسته رها می‌کند.

فروش جهانی داروهای ضد بارداری سالانه مبلغی در حدود 13 میلیارد پوند بوده و استقبال از این محصول با اثرات برگشت پذیر بی‌شک زیاد خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

چه کسانی نباید قرص ضدبارداری مصرف کنند؟ …سلام پزشک من قرص یاز را برای من تجویز کردند و برای نتیجه بهتر از روز اول پریودم آن را دندان پزشکی پزشکان ایراندانشمندان از سلول‌های بنیادی دندان شیری برای درمان بیماری‌های مزمن بهره می‌برندقرص، عوارض قرص ها، انواع قرص، مضرات قرصقرص مترونیدازولقرص لاغریقرص ویاگراقرص فارماتونقرص برنجقرص فلوکستینقرص متفورمین راههای تقویت اسپرم در مردانتقویت اسپرم،راههای تقویت اسپرم،تولید اسپرمبرای تقویت اسپرم،تقویت اسپرم مردان برای پسرها و دخترها پزشکان ایرانبزرگ شدن سینه ی مردان بزرگ شدن سینه در مردان حالتی است که به آن ژنیکوماستی آیا قرص ضد بارداری باعث چاقی‌ می شوند؟ ایران نازبسیاری از خانم ها معتقد هستند که با خوردن قرص های ضد حاملگی چاق می شوند؟این ادعا تا چه پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی سیپروترون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسیپروترونموارد مصرف سیپروترون به همراه استروژن برای درمان آکنه حاد در زنان مقاوم به درمان بارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودکفهمیدن جنسیت جنین تجربه اولین زایمان برای مادران حاملگی موفق با برخی پرهیزات غذاییراهنمای آزمایش عدم اعتیاد برای ازدواجرعایت شرایط ناشتایی برای انجام برخی از آزمایشها مانند آزمایش قند خون ناشتا،تست تحمل سری جدید سوالات جنسی و زناشویی جدید سوالاتجنسیزناشوییسری جدید سوالات جنسی و زناشویی آیا این ممکن است که خانمی میل جنسی بیش از حد داشته باشد؟روش هایی زنانه برای مقابله کردن با ریزش مو ایران نازگاهی هم ریزش مو زمانی آغاز می‌شود که شخص مصرف این قرص‌ها را متوقف می‌کند داروهای آمیزش جنسی مقعدی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسکسمقعدیسکس مقعدی نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی استفاده می‌شودقلب کلسترول چیست؟کلسترول چیست؟ به زبان ساده در کل چربی خون به دو نوع کلی کلسترل و تری گلیسرید تقسیم می چطور بفهمم اختلال هورمونی دارم؟شمار زیادی از زنان به خصوص جوان‌ترها با مشکلی روبه‌رو هستند که برای درمان آن، ممکن راهنمای تفسیر نتایج آزمایش خونآیا من به بیماری ام اس دچار شده ام؟ ام اس و ازدواج توصیه هایی برای بیماران مبتلا به ام تخمک گذاری؛ زمان باروری در زنانزمان حداکثر توانایی شما برای باردار شدن، دو تا سه روز پیش از این است که دمای بدن شما بیوشیمی پزشکی ─≡Ξ║ علوم آزمایشگاهی ║Ξ≡─بیوشیمیپزشکی─≡Ξ║ علوم آزمایشگاهی ║Ξ≡─ لاکتات دهیدروژناز آنزیمی است که در سیتوپلاسم تمام انجمن زنان موفق و سخت کوش آی وی افی صفحه روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را مطب پزشکان سایت پزشکان بدون مرزسالانه تعداد زیادی از هموطنان ما در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست



لینک منبع :تولید قرص ضدبارداری برای مردان

تولید قرص ضدبارداری برای مردان - ایسنا www.isna.ir/news/95080201582/تولید-قرص-ضدبارداری-برای-مردان‎Cached24 ا کتبر 2016 ... دانشمندان انگلیسی طی یک دستاورد بزرگ موفق به تولید قرص پیشگیری از بارداری برای مردان شدند. تولید قرص ضدبارداری برای مردان - فرارو fararu.com/fa/news/293543/تولید-قرص-ضدبارداری-برای-مردان‎Cached24 ا کتبر 2016 ... دانشمندان انگلیسی طی یک دستاورد بزرگ موفق به تولید قرص پیشگیری از بارداری برای مردان شدند. تولید قرص ضدبارداری برای مردان - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../تولید-قرص-ضدبارداری-برای-مردان‎Cached24 ا کتبر 2016 ... دانشمندان انگلیسی طی یک دستاورد بزرگ موفق به تولید قرص پیشگیری از بارداری برای مردان شدند. قرص ضد بارداری مردان هم به بازار آمد! - - دوترکه 2tarke.com/6611/قرص-ضد-بارداری-مردان-هم-به-بازار-آمد/‎Cached6 مارس 2017 ... آمپول ضد باروری برای مردان قرص جلوگیری برای آقایان قرص ال دی ... مردها به تولید هورمون تستوسترون کافی برای ادامه تحریک تولید اسپرم ادامه بده. قرص‌های ضد بارداری , تولید قرص‌های ضد بارداری مردانه https://razmpa.com/medical_information_read.php?id=454‎Cachedجالب‌تر اینکه این قرص‌های ضد بارداری مردانه اصلا حاوی هورمون نیستند. ... این قرص ضدبارداری جدید فقط در کار عضلاتی که اسپرم‌ها را در طول لوله‌های جنسی مردانه پیش ... قرص ضدبارداری برای مردان تولید شد!/ قرص جلوگیری مردانه - نی نی نما nininama.com/fa/news73940.aspx‎Cached25 ا کتبر 2016 ... قرص ضدبارداری برای مردان تولید شد!/ قرص جلوگیری مردانه. دانشمندان انگلیسی طی یک دستاورد بزرگ موفق به تولید قرص پیشگیری از بارداری ... تولید قرص ضدبارداری برای مردان! - پرهام نیوز www.parhamnews.com/1395/08/تولید-قرص-ضدبارداری-برای-مردان/ 24 ا کتبر 2016 ... صفحه نخست دانش و فناوری تولید قرص ضدبارداری برای مردان! ... در حال حاضر دانشمندان بریتانیایی با تولید قرصی که اسپرم را غیرفعال کرده و از ... تولید قرص ضدبارداری مردان بدون ایجاد اختلال در عملکرد جنسی www.khabaronline.ir/detail/325843/science/medical‎Cached Similar3 دسامبر 2013 ... محققان روش جدیدی برای متوقف کردن اسپرم بدون ایجاد اختلال در عملکرد جنسی ابداع کرده‌اند که گام مهمی برای تولید نسل جدید قرص ضدبارداری مردان ... قرص ضد‌ بارداری در مردان، عوارض آن چیست؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/.../قرص-ضد‌-بارداری-در-مردان-عوارض-آن-چیست‎Cached24 جولای 2017 ... برچسب ها: قرص ضد بارداری مردان عارضه بزرگی سینه کاهش موی ریش و سبیل ناباروری کاهش میل ... قرص‌های ضدبارداری، چرخه تولید مثل را برهم می‌زند. قرص جلوگیری برای آقایان ! - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=614879‎Cached Similarاین بار آقایان؛ همیشه خانم‌ها این قرص‌های ضد بارداری مردانه با تلاش محققان انگلیسی ... به خبرگزاری NBS نیوز می‌گوید: "این قرص‌ها از تولید اسپرم پیشگیری نمی‌کنند.