مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محلول خانگی برای کوچک کردن بینی

[ad_1]

محلول خانگی برای کوچک کردن بینی

محلول خانگی برای کوچک کردن بینی 

همیشه لازم نیست تا برای کوچک کردن بینی به پزشک زیبایی مراجعه کنید,بلکه برخی ترفندهای خانگی را می توانید به کار گیرید. بسیاری از افراد در اثر جراحی بینی توسط افراد غیر متخصص با انواع مشکلات مواجه می شوند و برای تمام عمر زیبایی ظاهری بینی آنها از دست می رود و یا دچار تنگی نفس می شوند.

 

گفتنی است ، اما با استفاده از یک محلول خانگی می توان به راحتی چربی های اضافی روی بینی رااز بین برد و به ظاهری زیبا و بینی قلمی دست یافت.
محلول خانگی برای کوچک کردن بینیبرای درست کردن محلول به یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب نیاز دارید.تمام مواد را با هم مخلوط مخلوط کنید و آنگاه به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید، قبل از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید.

 

پس از نیم ساعت ترکیب را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و نیز می توانید از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود استفاده کنید.در صورت استفاده روزانه از این محلول می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید، اگر در حین استفاده از آن احساس سوزش یا قرمزی در بینی خود کردید، در دفعات بعدی میزان زنجبیل را در ترکیب کاهش دهید.

 

افرادی که از این ترکیب استفاده کرده اند در یک بازه زمانی کوتاه دارای یک بینی خوش فرم و کشیده شده اند بدون اینکه متحمل درد و هزینه بالای جراحی زیبایی بینی شوند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سریع ترین روش کوچک کردن بینی در خانه عکسکوچککردنطبیعیبینیکوچک کردن بینی یکی از دغدغه هایی است که امروزه اکثر مردم با آن مواجه هستند اما با روشی هفت توصیه برای کوچک کردن شکم، توصیه، توصیه …کوچک کردن شکم آب کردن چربی های شکم آب کردن شکم شکم صاف چربی شکم لاغری شکم شکم روش چند راهکار برای پرپشت کردن ابروها زیباشو دات کامموضوعات مرتبط برای آنان که ابروهایشان می ریزد اشتباهاتی در رابطه با اصلاح ابروهانقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج روش های عملی در درمان سرماخوردگیسلام خدمت شما اقای دکتر گل اقا دکتر تو رو خدا کمک من کن من نزدیک به روزه که سرما خوردمدستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین …دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه دستگاه تصفیه آب علت گرفتگی بینی گرفتگی بینی زمانی رخ می دهد که بینی و بافت ها و رگ های خونی مجاور آن در اثر تجمع مایعات روش های عملی در درمان سرماخوردگیبسم الله الرّحمن الرّحیم وصلی الله علی محمّد و آله الطاهرین ولعنه الله علی اعدایهم برطرف کردن جرم و گچ داخل اتوبرطرف کردن جرم و گچ داخل اتو اتو‌های بخار به مرور زمان جرم می‌گیرند و گاهی هم دندان پزشکی پزشکان ایرانتوجه به سلامت دهان،‌ دندان و زبان ما را برای اصلاح و ادای درست گفتار خود یاری می‌کندروش شیرین کردن زیتون به وسیله سود سوزآور در منزلشیرین کردن زیتون به وسیله سود سوزآور روش خانگی شیرین کردن زیتون با سودانرژِی مثبت پوست و زیباییورزش صورت یکی از بهترین روشها برای حجم دادن و شکل دادن به صورت بدون نیاز به جراحی است شگفت انگیز دهلران ☆نحوه و نگهداری مرغ و خروس خانگی پرورش طیور به وی‍ژه مرغ بومی از گذشته‌های دور در همه چیز در باره جراحی سینه و شکم و لیزرلیپولیزسینه های بزرگ کوچک کردن سینه بزرگ کردن سینه پروتز سینه روشهای بزرگ گردن سینه بزرگ اسانس ها خبرگزاری پردیس اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در اندامهای مختلف گیاهان یافت می شوند در کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در پرسش های متداول پرسش‌های متداولنمکهای محلول در آب بیانگر غلظت کل مواد محلول در آب می باشدعروس مد ارایشاموزش درست کردن موی کوتاه دخترانه موها را با شامپو و نرم کننده مناسب بشورید زمانی پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش تاتو کردن ابرو، چشم و لب و آرایش دایمتاتو کردن ابرو، چشم و لب و آرایش دایم تاتو و آرایش دائم سال‌ها در فرهنگ‌ها و میان



لینک منبع :محلول خانگی برای کوچک کردن بینی

کوچک کردن و زیبایی بینی کاملا رایگان+ عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../کوچک-کردن-و-زیبایی-بینی-کاملا-رایگان-عکس‎Cached7 ا کتبر 2016 ... اگر شما هم جزو آندسته ازافراد هستید که از ظاهر بینی خود راضی نیستید و به نظرتان بزرگ است، به جای رفتن زیرتیغ جراحی با این محلول خانگی ... سریع ترین روش کوچک کردن بینی در خانه + عکس - نمناک namnak.com/کوچک-کردن-طبیعی-بینی.p37777‎Cachedبینی و سریع ترین روش کوچک کردن بینی در خانه و کوچک کردن طبیعی بینی و ... به جای رفتن زیرتیغ جراحی با این محلول خانگی بینی خود را به سرعت کوچک کنید. کوچک کردن بینی در منزل! - نیک صالحی www.niksalehi.com/zibaee/کوچک-کردن-بینی-در-منزل.html‎Cached9 ا کتبر 2016 ... تغییر فرم بینیبرای کوچک کردن بینی می توانید در منزل دست به کار ... از یک محلول خانگی می توان به راحتی چربی های اضافی روی بینی رااز بین ... کوچک کردن بینی با یک محلول خاص در خانه! - تاپ ناز www.topnaz.com/کوچک-کردن-بینی-با-یک-محلول-خاص-در-خانه/‎Cachedگفتنی است ، اما با استفاده از یک محلول خانگی می توان به راحتی چربی های اضافی روی بینی رااز بین برد و به ظاهری زیبا و بینی قلمی دست یافت. کوچک کردن بینی ... کوچک کردن بینی با استفاده از زنجبیل | Yasaman www.yasaman.com/.../کوچک-کردن-بینی-با-استفاده-از-زنجبیل-1429547‎Cached2 جولای 2016 ... اگر از داشتن بینی بزرگ رنج می‌بری و به دنبال راهی برای رهایی از آن هستی، به جای عمل جراحی با هزینۀ گران یا استفاده از کانتورینگ آرایشی، ... کوچک کردن بینی با محلول خانگی! - مجله صورتی‌ها ، زنانه و دخترانه https://suratiha.com/کوچک-کردن-بینی-با-محلول-خانگی/‎Cached10 ا کتبر 2016 ... کوچک کردن بینی در منزل با محلول خانگی و بدون عوارض!محلول تغییر فرم بینی: برای کوچک کردن بینی وطرز تهیه این محلول:برای درست کردن محلول. کوچک شدن بینی با زنجبیل - بنیتا www.mybenita.com/benidana/.../کوچک-شدن-بینی-با-زنجبیل-p4ngtm‎Cachedکوچک کردن بینی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که امروزه اکثریت مردم با آن ... اما با استفاده از یک محلول خانگی می توان به راحتی چربی های اضافی روی بینی رااز ... 2 روش کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی | سایت آرایشی و زیبایی ... www.tak-roj.ir/2-روش-کوچک-کردن-بینی-گوشتی-بدون-جراحی.html‎Cached Similar28 مه 2015 ... داشتن بینی عروسکی و رو به بالا ارزوی خیلی از افراد به خصوص دخترها می‌باشد در این مطلب برای شما ۲ روش برای کوچک کردن بینی بدون جراحی در ... کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/کوچک-کردن-بینی-گوشتی-بدون-جراحی/‎Cached Similarبرخی از افراد دوست ندارند بینی بزرگی داشته باشند و از سوی دیگر هم پول زیادی برای جراحی زیبایی بینی خود ندارند. علاوه بر مشکل مالی بسیاری از افراد از جراحی و ... سفارش کرم کوچک کننده بینی ihb - مطالب ابر کوچک کردن بینی ihbnose.ir/post/tag/کوچک%20کردن%20بینی‎Cachedکوچک کردن بینی یکی از دغدغه هایی است که امروزه اکثر مردم با آن مواجه هستند اما با ... جای رفتن زیرتیغ جراحی با این محلول خانگی بینی خود را به سرعت کوچک کنید.