مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه پاستای قارچ

[ad_1]

وب‌سایت آشپزباشی: سرخ کردن قارچ به این روش، طعم و بافت متفاوتی به آن می دهد و حتی می توانید آن را تنها و یا در کنار سایر غذاها میل کنید.

 

مواد لازم:

  • قارچ  ۷۰۰ گرم
  • لیمو ۱/۲ عدد
  • پاستا ۴۵۰ گرم
  • سیر ۳ حبه
  • روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری
  • نمک یک و نیم قاشق چایخوری
  • فلفل سیاه ۱/۴ قاشق چای خوری
  • سرکه سفید قدری
  • خامه ۱/۴ پیمانه
  • پنیر پارمزان ۳ قاشق غذاخوری
  • جعفری ۲ قاشق غذاخوری

 

پاستای قارچ 

طرز تهیه:

1. آب لیمو را روی قارچ ها بچکانید و آن ها را با هم ترکیب کنید.


2. قابلمه ای از آب را بجوشانید، به آن کمی نمک بزنید و پاستا را اضافه کنید و آن را طبق دستور روی بسته بندی بپزید.


3. سیر را در ماهیتابه ای بزرگ بریزید، روغن زیتون را روی آن بریزید، ماهیتابه را روی حرارت متوسط رو به بالا قرار دهید و سیر را برای حدود ۳۰ ثانیه تفت دهید.


4. قارچ را اضافه کنید و هم بزنید، سپس درب ظرف را بگذارید و اجازه دهید قارچ برای ۴ دقیقه بپزد(هر از گاهی مواد را هم بزنید). درب ظرف را بردارید، نمک و فلفل را اضافه کنید و قارچ ها را برای حدود ۵ دقیقه دیگر تا قهوه ای رنگ شده و آب آن ها کشیده شود، تفت دهید. فراموش نکنید که گاهی مواد را هم بزنید.


5. کمی سرکه سفید به ترکیب قارچ اضافه کنید و بگذارید برای ۱ دقیقه قل بزند. سپس خامه، پنیر پارمزان و جعفری را اضافه کنید و وقتی مواد به جوش آمد، آن را از روی حرارت بردارید.


6. پاستا و ترکیب قارچ را با هم ترکیب کنید، کمی پنیر پارمزان روی آن رنده کنید و گرم میل کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی پاستای قارچ:

1. قارچ ها را در ظرفی از آب سرد بریزید و با تکان دادن در آب آن ها را تمیز کرده و سپس آبکشی کنید. آن ها را خرد کنید.


2. می توانید از هر نوع پاستای مورد نظرتان استفاده کنید.


3.  سیر را ریز خرد کنید.


4.  پنیر پارمزان را رنده کنید.


5.  از جعفری خرد شده استفاده کنید. 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه سته مرغ مالزیایی ، از پخت این غذا لذت خواهید برد طرز تهیه سته مرغ مالزیایی را طرز تهیه قارچ شکم پر با خمیر یوفکا می دونید …طرز تهیه سته مرغ مالزیایی ، از پخت این غذا لذت خواهید برد طرز تهیه سته مرغ مالزیایی را طرز تهیه گراتن سیب زمینی با قارچروش تهیه گراتن سیب زمینی و قارچ فر را روی درجه سانتی گراد قرار دهید و یک ظرف نسوز را انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش …پاستا فتوچینی با پستوی جعفری و گردو پاستا بخورید کمتر چاق شوید پاستای گوجه فرنگی و انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ای سالاد ترکیه ای با کُلی طرز تهیه پاستا با سس کاربوناراطرز تهیه سوپر رولت مرغ با سس مخصوص و رول کدو بادمجانطرز تهیه کالزونه ایتالیایی پیراشکی پیتزا …طرز تهیه مالاوابیج شمالی خوشمزه و عالی عکس طرز تهیه سیب زمینی با پنیر آسان و طرز تهیه ژله رولتی مجلسی بسیار آسان و شکیل …طرز تهیه وافل پیتزا و وافل پنینی ، ساده و خوشمزه عکس طرز تهیه سالاد ترکیه‌ای با طرز تهیه دسر ترایفل طرز تهیه ژله انار و بستنی برای شب یلدا ژله یکی از بهترین دسرهایی است که می توانید برای



لینک منبع :طرز تهیه پاستای قارچ

پاستا با قارچ و سس خامه - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/120801034457.html‎Cached Similarماکارونی با سس قارچ و خامه,طرز تهیه پاستا با قارچ و سس خامه,طرز تهیه ی پاستا با سس قارچ و خامه,پاستا با قارچ و سس خامه,انواع ماکارونی,انواع پاستا,غذا با پاستا. طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ - پاستا فوری - پاستا با سس سفید ... https://irancook.ir/11/05/پاستا-مرغ-قارچ-فوری/23904/‎Cachedپاستا مرغ و قارچ فوری: پاستا مرغ و قارچ دستور پختی بسیار راحت و آسان دارد و کل ... طرز تهیه: در یک قابلمه بزرگ دو قاشق کره بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. پاستای قارچ | طرز تهیه پاستای قارچ - نمناک namnak.com/پاستای-قارچ.p16516‎Cachedپاستای قارچ و پاستا قارچ و دستور تهیه پاستای قارچ و دستور پخت پاستای قارچ را در نمناک بیاموزید. پاستا | طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ - نمناک namnak.com/پاستا-مرغ-با-سس-آلفردو.p14602‎Cached Rating: 4.6 - 1,036 reviews - 1 hr 30 min پاستا و پاستا آلفردو و پاستا با سس مرغ و طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ را ... است که طرفداران زیادی هم دارد و شما می توانید در این مطلب با طرز تهیه این پاستا آشنا شوید. ... طرز تهیه خوراک قارچ و مرغ با سس سفید · مرغ بریان با سس گریوی (gravy) ... طرز تهیه پاستای قارچ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/407715/طرز-تهیه-پاستای-قارچ‎Cached2 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستای قارچ. سرخ کردن قارچ به این روش، طعم و بافت متفاوتی به آن می دهد و حتی می توانید آن را تنها و یا در کنار سایر غذاها میل کنید. پاستا با قارچ - بهارسایت baharsite.com/?p=1199‎Cachedطرز تهیه : * ابتدا داخل قابلمه آب جوش ، کمی نمک و ۲ ق س روغن و ۲ ق س آبلیمو ... سپس در ظرف سرو ابتدا مخلوط پاستا و قارچ می ریزیم بعد روش پودر نعناع خشک می پاشیم ... پاستا با قارچ و سس خامه - آشپزیهای مامانم.. - نی نی وبلاگ motherschef.niniweblog.com/.../پاستا-با-قارچ-و-سس-خامه.html‎Cached Similarطرز تهیه پاستا با قارچ و سس خامه. مواد لازم. نصف بسته پاستای پیچ پیچی یا فوزیلی یا هر پاستای دیگه که دوست دارید. قارچ نصف بسته. سینه مرغ نصفش. طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ و قارچ - زیباکده https://www.zibakade.com/.../طرز-تهیه-پاستا-با-سس-آلفردو-و-مرغ-و-قارچ-TP1226/‎Cachedطرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ و قارچ یکی از رایج‌ترین سس‌های پاستا سس آلفردو است که طرفداران زیادی هم دارد. مهم نیست که از چه نوع پاستایی. پاستا پنه با مرغ، قارچ و خامه - Pasta Penne - YouTube ► 3:37https://www.youtube.com/watch?v=d4x5iDzQCoc Mar 22, 2015 - 4 min - Uploaded by NKStv پاستا پنه با مرغ، قارچ و خامه - Pasta Penne. NKStv ... طرز تهیه پاستای خوشمزه با سس سفید و مرغ و قارچ Recipe for ... آموزش طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ خوشمزه و مجلسی با سس گوجه - پاتوق من mepatogh.ir/13420/chicken-pasta/‎Cached13 نوامبر 2016 ... آموزش طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ خوشمزه و مجلسی با سس گوجه آموزش آشپزی و دستور پخت پاستا مرغ مجلسی و خوشمزه در منزل مواد لازم پاستا مرغ مرغ ...