مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس

[ad_1]

این گوشی قرار است سال آینده میلادی روانه بازار شود و از هم اکنون شایعات مختلفی در مورد گوشی یاد شده شنیده می شود.

به گزارش صبحانه،شرکت سامسونگ که هنوز با بحران انفجار مکرر باتری های گوشی گلکسی نوت 7 دست و پنجه نرم می کند، قصد دارد با طراحی منحصر به فرد و جذاب گلکسی اس 8 اعتبار از دست رفته را بازگرداند.

به گزارش اینوستور، این گوشی قرار است سال آینده میلادی روانه بازار شود و از هم اکنون شایعات مختلفی در مورد گوشی یاد شده شنیده می شود.

یکی از این شایعات استفاده از نمایشگر دارای گودی اندک و یکپارچه است که کل بخش جلویی گوشی را در برمی گیرد. همچنین گفته می شود این نمایشگر از OLED خواهد بود. این نمایشگرها بسیار منعطف بوده و از پیکسل‌هایی تشکیل شده اند که می‌تواند نورهای مختلف با رنگهای متفاوت از خود ساطع کند.
 

نمایشگر تمام صفحه منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس

ساطع کردن نور در OLED و عدم احتیاج به منبع نوری پشت صفحه مانند ال سی دی  مهمترین برتری آن نسبت به نمایشگر کریستال مایع (LCD) است، که باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین ضخامت و وزن کمتر OLED شده است. لایه LCD شدت نور پس زمینه را گرفته و با نشت نور به سلول های مجاور باعث کاهش کنتراست می شود. اما OLED با تولید مستقل نور توسط هر سلول، علاوه برنداشتن مشکل زاویه دید مانند LCD، تصاویری شفاف با کنتراست عالی نمایش می دهد. سرعت پاسخگویی OLED بسیار بالاست و برخلاف LCD مشکل واماندگی و محو شدن تصویر در نمایش صحنه های سریع را ندارد.

در حال حاضر نمایشگرهای گوشی حداکثر 80 درصد از بخش جلویی تلفن های همراه هوشمند را پوشش می دهند، اما با استفاده از نمایشگرهای اوال ای دی این رقم به 90 درصد افزایش می یابد. سامسونگ می گوید در سال های آینده این رقم را به 99 درصد هم افزایش می دهد.

همچنین احتمال می رود گوشی جدید سامسونگ بدون دکمه Home باشد و قابلیت های این دکمه به زیر صفحه نمایشگر منتقل شود. استفاده از حسگر اثر انگشت هم در گالکسی اس 8 ممکن خواهد بود. استفاده از نمایشگرهای تمام صفحه بهره گیری از فناوری و هدست های واقعیت مجازی را هم تسهیل خواهد کرد.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

منتظر گوشی کاملا منعطف سامسونگ در سال …منتظرگوشیکاملامنعطفمنتظر گوشی کاملا منعطف سامسونگ در سال باشید ۰ ارسال شده توسط عرفان انبار ۰۵ سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌امخانواده در حال شناخته شدن در بین طرفدران موبایل است ال‌جی از همان ابتدا نشان داد که ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کردتاریخچه پروفایل سازمانی درباره سامسونگ …تاریخچه سامسونگ سامسونگ از زمان تاسیس خود به عنوان یک شرکت کوچک صادراتی در تائگو کره پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی روزنامه دنیای اقتصاد روزنامه دنیای اقتصاد، پرمخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشوردانلود محصولی از شرکت مایکروسافت است که یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت …در لینک زیر که مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی است می توانید پاسخ سوالات برق را ببینیدتکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیبا تکامل شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرعت اینترنت قطعی خواهد بود و در چنین اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریآخرین و جدیدترین اخبار فناوری مزایا و معایب لپ تاپ های رده بالای ۲۰۱۶ در سال ۲۰۱۶ لپ اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان دانشگاه گنت در بلژیک طی انجام یک پژوهش جدید کشف کرده‌اند که فاضلاب دارای…برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از



لینک منبع :نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس

Images for نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../نمایشگر-منعطف-در-نسل-بعدی-موبایل-عکس‎Cached2 نوامبر 2016 ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس. این گوشی قرار است سال آینده میلادی روانه بازار شود و از هم اکنون شایعات مختلفی در مورد گوشی یاد شده ... تازه‌های دنیای فناوری نمایشگر تمام صفحه منعطف در نسل بعدی موبایل + ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950812000174‎Cached2 نوامبر 2016 ... نمایشگر تمام صفحه منعطف در نسل بعدی موبایل + عکس ... این نمایشگرها بسیار منعطف بوده و از پیکسل‌هایی تشکیل شده اند که می‌تواند نورهای مختلف ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../نمایشگر-منعطف-در-نسل-بعدی-موبایل-عکس 2 نوامبر 2016 ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس. شرکت سامسونگ که هنوز با بحران انفجار مکرر باتری های گوشی گلکسی نوت 7 دست و پنجه نرم می کند، ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس - نوشهر آنلاین noshahronline.ir/.../62144-نمایشگر-منعطف-در-نسل-بعدی-موبایل-+عکس.html‎Cached2 نوامبر 2016 ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس. شرکت سامسونگ که هنوز با بحران انفجار مکرر باتری های گوشی گلکسی نوت 7 دست و پنجه نرم می کند، ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../نمایشگر-منعطف-در-نسل-بعدی-موبایل-عکس/4125275 این گوشی قرار است سال آینده میلادی روانه بازار شود و از هم اکنون شایعات مختلفی در مورد گوشی یاد شده شنیده می شود. به گزارش صبحانه،شرکت سامسونگ که ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../نمایشگر-منعطف-در-نسل-بعدی-موبایل-عکس/‎Cachedنمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل +عکس. به نقل از اینوستور، این گوشی قرار است سال آینده میلادی روانه بازار شود و از هم اکنون شایعات مختلفی در مورد گوشی یاد شده ... نمایشگر تمام صفحه منعطف در نسل بعدی موبایل - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../نمایشگر-تمام-صفحه-منعطف-در-نسل-بعدی-موبایل 2 نوامبر 2016 ... نمایشگر تمام صفحه منعطف در نسل بعدی موبایل. به گزارش بولتن نیوز به نقل از اینوستور، یکی از این شایعات استفاده از نمایشگر دارای گودی اندک ... نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل عکس - onvansho https://onvansho.ir/result/نمایشگر-منعطف-در-نسل-بعدی-موبایل-عکس.html نمایشگر منعطف در نسل بعدی موبایل عکس. شرکت سامسونگ که هنوز با بحران انفجار مکرر باتری های گوشی گلکسی نوت 7 دستپنجه نرم می . تصاویرمشخصات نسل ... نمایشگر انعطاف پذیر در نسل بعدی موبایل سامسونگ! - پرشین وی persianv.com/.../نمایشگر-انعطاف-پذیر-در-نسل-بعدی-موبایل.html 3 نوامبر 2016 ... دارندگان گوشی های سامسونگ بخوانند! اولین عکس واقعی لورفته از گلکسی نوت 7 سامسونگ! نمایشگر انعطاف پذیر در نسل بعدی موبایل سامسونگ!