مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای

[ad_1]
 
 جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای به دلیل تبلیغات کذب

درسال 2012 این خودروسازان کره ای با تغییر این رقم در بیش از 1.2 میلیون خودرو سواری که دلیل آن را هم خطای محاسباتی اعلام کرده اند محکوم به پرداخت جریمه سنگینی شده اند.

گرچه در مدل های سال 2013 این میزان اختلاف به یک تا دو mpg رسید، اما هیوندای اعلام کرد که هیچ گونه تخلف و یا نقض قانونی در این زمینه را مرتکب نشده است. در هر صورت رئیس شرکت هیوندای دیوید زوکوفسکی اعلام کرد که این تنها یک خطا بوده که ما بهای آن را پرداخته ایم و این مسئله باعث نمی شود که انکار کنیم مصرف سوخت خودروهای کیا و هیوندای جز پیشتازان به حساب می آید.
 

 جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای به دلیل تبلیغات کذب

در واقع خودروهای درگیر این موضوع شامل الانترا، آکسنت، ولوستر، ریو و…بوده اند که میزان مصرف سوخت آن ها در بزرگراه عدد 40 مایل بر گالن اعلام شده بود، در صورتی که رقم واقعی کمتر از این میزان بوده است.

هیوندای در زمانی که قیمت سوخت در حال بالاتر رفتن بود توانست شهرت خوبی را برای خود دست و پا کند. گرچه این رقم هرگز به جریمه 350 میلیون دلاری در سال 2013 میلادی نمی رسد که وزارت دادگستری آمریکا این دو شرکت را محکوم به پرداخت  کرده بود.
 

 جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای به دلیل تبلیغات کذب

در هر صورت هر خودروسازای که عدد غیر واقعی در رتبه سنجی EPA اعلام کند و در تست های رسمی خلاف آن ثابت شود، محکوم به پرداخت جریمه های سنگینی خواهد بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را هیوندای توسان پدال، مجله خودرو و حمل و نقلهیوندایهیوندایتوسانهمزمان با فتح بازارهای آمریکا، هیوندای در حال گذر به نسل جدید خودروهای خود در آغاز بررسی هیوندای آزرا وان کاربررسی هیوندای آزرا به هیوندای آزرا باید به عنوان یک سدان خانوادگی بزرگ با یک بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب همه‌چیز درباره سانتافه جدیدتصاویرمن باید به اون داداشی که میگه این شبیه فورده اج ا باید بگم اصلا اینطوری نیست شکل اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …اولین ورزشکار ایرانی در راه بارسلونا فعالیت داور بدمینتون ایران در سطح جهان و آسیا کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت



لینک منبع :جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای

جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای به دلیل تبلیغات کذب - دیجیاتو digiato.com/article/.../هیوندای-کیا-محکوم-پرداخت-41-میلیون-د/‎Cached1 نوامبر 2016 ... هیوندای و کیا با توافقی که با دادگستری کشور امریکا داشته اند، محکوم به پرداخت مبلغی در حدود 41 میلیون دلار به 33 ایالت آمریکا شده اند. هیوندای و ... جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای (4 عکس) - سرزه www.serze.com/جریمه-میلیون-دلاری-هیوندای-عکس-2171634/‎Cached2 نوامبر 2016 ... جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای هیوندای و کیا با توافقی که با دادگستری کشور امریکا داشته اند، محکوم به پرداخت مبلغی در حدود 41 میلیون دلار ... آخرین خبر | جریمه 41 میلیون دلاری «کیا و هیوندای» به دلیل تبلیغات ... akharinkhabar.ir/cars/3061305‎Cached2 نوامبر 2016 ... زومیت/ هیوندای و کیا با توافقی که با دادگستری کشور امریکا داشته اند، محکوم به پرداخت مبلغی در حدود 41 میلیون دلار به 33 ایالت آمریکا شده اند. هیوندای و کیا حاضر به پرداخت جریمه سنگین در آمریکا شدند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/6/.../hyundai-kia-pay-41-million-false-epa/‎Cached7 نوامبر 2016 ... شرکت هیوندای و کیا پس از چندین سال مجادله، سرانجام میزان جریمه‌ی مشخص ... در سویی دیگر شرکت موردبحث باید جریمه ۳۵۰ میلیون دلاری را به سازمان ... جریمه ی 41 میلیون دلاری برای هیوندای و کیا | یقینا الان دارید - قطره www.ghatreh.com/news/.../جریمه-میلیون-دلاری-برای-هیوندای-کیا 1 نوامبر 2016 ... جریمه ی 41 میلیون دلاری برای هیوندای و کیا. یقینا الان دارید با خودتان کلنجار می روید که چرا دو شرکت خودروسازی جهانی که محصولاتشان در بازار ... جریمه‌ی 41 میلیون دلاری برای هیوندای و کیا - خودرو بانک www.khodrobank.com/.../جریمه‌ی-41-میلیون-دلاری-برای-هیوندای-و-کیا-‎Cached1 نوامبر 2016 ... جریمه‌ی 41 میلیون دلاری برای هیوندای و کیا ... در بازار کشور هم محبوبیت‌های فراوانی دارند، موظف به پرداخت حدودا 41 میلیون دلار به عنوان جریمه شده‌اند؟ جریمه‌ی 41 میلیون دلاری برای هیوندای و کیا - خودرو باکس https://www.khodrobox.com/.../620-جریمه-ی-41-میلیون-دلاری-برای-هیوندای-و-کیا.html‎Cached2 نوامبر 2016 ... جریمه‌ی 41 میلیون دلاری برای هیوندای و کیا. ... در بازار کشور هم محبوبیت‌های فراوانی دارند، موظف به پرداخت حدودا 41 میلیون دلار به عنوان جریمه شده‌اند؟ هیوندای و کیا حاضر به پرداخت جریمه سنگین در آمریکا شدند - مجله کاریزه mag.carize.com/1395/08/hyundai-kia-pay-41-million-false-epa/ 7 نوامبر 2016 ... دو کمپانی مطرح کره‌ای که در بازار ایران محبوبیت بسیاری دارند، باید جریمه ۴۱.۲ میلیون دلاری برای پایان دادن به پرونده سازمان حمایت از حقوق ... نهرک دیجیاتو: جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای به دلیل تبلیغات ... https://nahrak.com/.../جریمه-41-میلیون-دلاری-کیا-و-هیوندای-به-دلیل-تبلیغات-کذب 1 نوامبر 2016 ... هیوندای و کیا با توافقی که با دادگستری کشور امریکا داشته اند، محکوم به پرداخت مبلغی در حدود 41 میلیون دلار به 33 ایالت آمریکا شده اند. هیوندای و ... استخدام کارمند جهت کار در نمایندگی کیا یا هیوندای - صفحه نخست mahboobha.ir/tag/...کیا...هیوندای/.../حواله-رنو-ساندرو-استپ-وی-اتوماتیک 22 فوریه 2017 ... به مکانیک ماهر آشنا به کیا و هیوندای در لواسان نیازمندیم.متقاضیان واجد ... جریمه 41 میلیون دلاری کیا و هیوندای به دلیل تبلیغات کذب... هیوندای و کیا ...