مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل سرعت کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد

[ad_1]

گوگل در تلاش برای سبک‌تر و سریع‌تر کردن کروم در زمان اجرا موفق شده سرعت نسخه‌ی ویندوزی این مرورگر را ۱۵ درصد افزایش دهد.

گوگل اخیرا تمرکز خود را روی سریع‌تر کردن مرورگر گوگل کروم و همچنین کاهش منابع مورد استفاده توسط این مرورگر قرار داده است. برای مثال اوایل ماه جاری میلادی گوگل اعلام کرد که میزان مصرف حافظه‌ی رم توسط این مرورگر را کاهش خواهد داد. اما کاهش مصرف میزان حافظه را نباید تنها موردی خواند که متخصصان گوگل برای بهبود کارکرد کروم آن را بهبود داده‌اند. متخصصان این کمپانی موفق شده‌اند تا عملکرد مرورگر کروم را تا ۱۵ درصد بهبود دهند.

گوگل در نسخه‌ی ۵۳ نمونه‌ی ۶۴ بیتی و نسخه‌ی ۵۴ نمونه‌ی ۳۲ بیتی کروم را منتشر کرده که در آن از فناوری Profile Guided Optimization مایکروسافت استفاده شده است. با استفاده از این فناوری، کروم در زمان اجرا شدن تا ۱۷ درصد، لود شدن تب جدید تا ۱۵ درصد و زمان بارگذاری کل صفحه تا ۶ درصد سریع‌تر از پیش شده است.

Profile Guided Optimization یا PGO قابلیتی است که می‌توان آن را در ابزار‌های توسعه در ویژوال استودیوی مایکروسافت پیدا کرد. با استفاده از این ویژگی می‌توان تعامل کاربر با اپلیکیشن‌های مختلف را رصد کرد. پس از ثبت شاخص‌های مختلف در الگوی تعامل کاربر با اپلیکیشن با استفاده از این ویژگی، اپلیکیشن دوباره کامپایل شده و ویژگی‌هایی که کاربر بیش از همه از آن‌ها استفاده می‌کند، با بهینه‌سازی همراه می‌شود.

سباستین مارچاند، یکی از متخصصان توسعه‌ی کروم در این خصوص می‌گوید:

کروم پروژه‌ی نرم‌افزاری بزرگی است بطوریکه بیش از یک میلیون تابع در کد آن وجود دارد. همه‌ی توابع توسعه یافته برای این مرورگر از نظر میزان فراخوانی و کاربرد برابر نیستند، چرا که شماری از آن‌ها بصورت متناوب مورد استفاده قرار می‌گیرند و شماری دیگر به ندرت فراخوانی می‌شوند. PGO با استفاده از داده‌های کسب شده به هنگام اجرا، توابعی را که بیش از دیگران فراخوانی می‌شوند، شناسایی کرده و آن‌ها را بهبود می‌دهد.

یکی از روش‌های بکار رفته در PGO برای تسریع اجرای توابع، بهینه کردن محلی از حافظه است که معمولا توابع فراخوانی شده یک اپلیکیشن در آن نگهداری می‌شوند. در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت ممکن، توابع مورد نظر در حافظه‌ی کش با دسترسی سریع پردازنده قرار می‌گیرند.

علاوه بر تغییراتی که به آن اشاره کردیم، گوگل در پی بهبود هر چه بیشتر عملکرد کروم با توجه به کدی است که برای آن توسعه یافته است. باید دید که در آینده میزان مصرف منابع سیستم توسط مرورگر کروم تا چه اندازه کاهش خواهد یافت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نصب بی دردسر گوگل کروم در ابونتوآموزشاین روزها همه گوگل کروم را با سرعت سرسام آور بارگذاری صفحاتش میشناسند تسخیر بازار گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلدر حال حاضر ساندار پیچای اداره شرکت گوگل را بر عهده دارد و سرگئی برین و لری پیج ، به آموزش حل مشکل و دیگر دانلود منجرها در گوگل کرومآموزشآموزش حل مشکل و دیگر دانلود منجرها در مرورگر گوگل کروم۷ استراتژی برای جذب بازدیدکننده سایت زیر ۱۵ …توصیه‎های یک کارآفرین موفق در زمینه طراحی وب‎سایتدنیای فناوری زومیتچهار شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ای ام دی مراسم را برای نمایش قابلیت پردازنده‌های ترفندهای ویندوزمطالبی که درباره سرعت کامپیوتر می شنوید منسوخ شده و حتی بخشی از آنها از همان اول دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی سادگی عنصری قدیمی است عنصری که حتی با پیچیده شدن دنیای پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییتروب‌گاه توییتر با نشانی در دسترس می‌باشد، البته در بعضی از کشورها از جمله فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران آی تی پورت خودتان به راحتی مشکل قطعی اینترنت را …اگر وضعیت مودم نرمال بود شما به قسمت سیستم خود رفته کلید ویندوز و را تایپ آموزش جامع وبلاگ نویسی تبادل لینکامروزه ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است زیرا اکثریت چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت …ترفندهای کامپیوتربه طور پیش فرض این امکان در ویندوز وجود ندارد ویندوز در آنِ واحد ، فقط از یک ارتباط دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر ورژن جدید … یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد شتاب دهنده دانلود بازی برای نسخه بازی با بهبود های گرافیکی بسیار زیاد برای پلتفرم عرضه شد برخی از فلش پلیر فلش پلیر پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد که نمایش آن توسط مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی روسامسونگ بهترین گوشی‌های سری گلکسی خود را روانه بازار کرده است گوشی‌های و تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ورزش ، …به سایت ورزش و بدنسازی آکاایران خوش آمدید در این بخش با تغذیه ورزشکاران و سایر موارد دانلود رایگان نرم افزار ارسال انبوه۶فروش ویژه نرم افزار و دستگاه ارسال شرکت بازرگانی گویای قاموس ارتباط اولین پاسخ به سوالات و مشکلات کامپیوتری شما بصورت …این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید برای ذخیره در قالب روی دکمه در



لینک منبع :گوگل سرعت کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد

گوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد - زومیت www.zoomit.ir/2016/.../google-makes-chrome-15-faster-on-windows/‎Cached5 نوامبر 2016 ... گوگل برای بهبود مرورگر کروم، عملکرد این مرورگر در سیستم عامل ویندوز را 15 درصد سریع تر از پیش کرد، حال آنکه غول جستجو درصدد بهبود هر چه ... گوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد - تکنومون https://technomon.com/.../گوگل-سرعت-مرورگر-کروم-را-در-ویندوز-۱۵-درصد-افزایش-داد‎Cached2 نوامبر 2016 ... گوگل برای بهبود مرورگر کروم، عملکرد این مرورگر در سیستم عامل ویندوز را 15 درصد سریع تر از پیش کرد، حال آنکه غول جستجو درصدد بهبود هر چه ... آخرین خبر | گوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد akharinkhabar.ir/.../گوگل-سرعت-مرورگر-کروم-را-در-ویندوز-۱۵-درصد-افزایش-داد 2 نوامبر 2016 ... زومیت/ گوگل در تلاش برای سبک‌تر و سریع‌تر کردن کروم در زمان اجرا موفق شده سرعت نسخه‌ی ویندوزی این مرورگر را ۱۵ درصد افزایش دهد.گوگل اخیرا ... گوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد | سایت خبری ... 4min.ml/گوگل-سرعت-مرورگر-کروم-را-در-ویندوز-۱۵-در/‎Cached2 نوامبر 2016 ... گوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد. ترجمه متن فارسی به عربی آنلاین , ترجمه آنلاین متون تخصصی ترجمه فارسی به انگلیسی ... گوگل سرعت کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد - تی نیوز tnews.ir/news/720d73496509.html 2 نوامبر 2016 ... گوگل در تلاش برای سبک تر و سریع تر کردن کروم در زمان اجرا موفق شده سرعت نسخه ی ویندوزی این مرورگر را ۱۵ درصد افزایش دهد. افزایش سرعت ۱۵ درصدی مرورگر گوگل کروم در ویندوز | My ... - Pinterest https://www.pinterest.com/pin/357895501621706213/ افزایش سرعت ۱۵ درصدی مرورگر گوگل کروم در ویندوز. روند بهبود کروم از افسردگی کروم - معدن خرد کردن تجهیزات echostareurope.eu/ir-plant/5713.html‎Cachedگوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد - زومیت. 5 نوامبر 2016 ... اما کاهش مصرف میزان حافظه را نباید تنها موردی خواند که متخصصان گوگل برای بهبود ... کروم بایگانی - بی تی یار www.btyar.ir/tag/کروم/‎Cachedفایرفاکس ۵۰ با سرعت اجرای بالاتر و افزایش امنیت منتشر شد. موزیلا روز دوشنبه ۲۵ ... گوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد! گوگل در تلاش برای ... افزایش سرعت ۱۵ درصدی مرورگر گوگل کروم در ویندوز | My ... - Pinterest https://www.pinterest.de/pin/357895501621706213/‎Cachedافزایش سرعت ۱۵ درصدی مرورگر گوگل کروم در ویندوز. ... First of all, it was only available for Google Nexus devices but now it can be installed on Mac OS X, ... باکتری سیستم کروم سنسینگ میکند کنترل کروم ... - برترین عناوین javane.xyz/.../باکتری-سیستم-کروم-سنسینگ-میکند-کنترل-کروم-سنسینگ-کنترل-میکند-میکند-سیستم-کروم-سنسیگ-سیستم-...‎Cached2 سال قبل در اخباربدون نظر چندی پیش نسخه 64 بیتی گوگل کروم برای ویندوز انتشار یافت در حال حاضر .... گوگل سرعت مرورگر کروم را در ویندوز ۱۵ درصد افزایش داد.